دریاچه کاری یک بمب شرم آور می اندازد که در صورتش منفجر می شود

سپس-سن. هابز مانند هر دموکرات دیگری به این لایحه رای منفی داد. هنوز مشخص نیست چرا.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: دریاچه کاری یک بمب شرم آور می اندازد که در صورتش منفجر می شود.





منبع

به رابرتز در [email protected] برسید. او را در توییتر دنبال کنید @LaurieRoberts.

کیتی هابز و دریاچه کاری در انجمنی که توسط اتاق بازرگانی آریزونا در 9 سپتامبر 2022 در فینیکس برگزار شد.

لایحه 1289 سنا به سادگی شعار ایالتی (“Ditat Deus” یا خدا غنی می کند) را به آن لیست اضافه کرد و عبارت شعار ملی از قبل تصویب شده (“In God We Trust”) را روشن کرد.

لیک، در ویدئوی خود، حتی سندی را نشان داد که ثابت می کرد هابز … چنین کاری را انجام نداده بود.

ناامید کننده، اما ظاهرا رد صلاحیت کننده نیست.

تنها چیزی که این ویدیو ثابت می کند این است که دریاچه کاری نمی داند چگونه یک صورتحساب را بخواند

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید: امروز در azcentral.com مشترک شوید.

ولف گفت: «این نشان می‌دهد که دریاچه کاری چقدر غیر جدی است. او نمی تواند صورتحساب را بخواند. او نمی تواند صورت حساب را بخواند. اگر شما فرماندار هستید، احتمالاً مجبور خواهید بود تعدادی از لایحه‌هایی را که امضا می‌کنید بخوانید.»

چاک کوفلین، استراتژیست قدیمی جمهوری خواه را در میان کسانی که از ناآگاهی لیک از عملکرد اساسی دولت ایالتی شگفت زده شده اند، بشمارید.

روز سه‌شنبه، لیک بمب خود را رها کرد و اعلام کرد که حریف او، هابز، می‌جنگد تا عهد وفاداری، سرود ملی، اعلامیه استقلال و قانون اساسی را از کلاس‌های درس آریزونا دور نگه دارد.

این وحشتناک خواهد بود. اگر درست بود، یعنی.

با این حال، من نمی خواهم از خودم جلو بزنم. بیایید به لیک اجازه دهیم وسایلش را در سه دقیقه اش بچرخاند ویدئو با عنوان “کتی هابز افشا شده: ضد آمریکایی و غیرآریزونایی”.

یک لیک که به وضوح هیجان زده بود روز دوشنبه در توییتی نوشت: «خبر بسیار دردناک و دردناکی درباره کتی هابز@ دریافت کردم. “تیم من در حال تایید سه گانه است. فردا منتشر میکنم چیزهای بد!»

در سال 2018، مجلس قانونگذاری آریزونا لایحه‌ای را تصویب کرد که به مطالب مختلف تاریخ آمریکا می‌پردازد که می‌توان آنها را خواند یا در کلاس‌های درس آریزونا پست کرد. قانون ایالتی قبلاً اجازه می داد که تعهد، سرود، اعلامیه استقلال، قانون اساسی و بله، حتی قرارداد Mayflower به همراه اسناد پایه دیگر خوانده یا ارسال شود.

یا حداقل یک دوره تصادف در رشته مدنی پایه داده اند.

کیتی هابز و دریاچه کاری در انجمنی که توسط اتاق بازرگانی آریزونا در 9 سپتامبر 2022 در فینیکس برگزار شد.

دریاچه کیو:

او ادامه داد: “بزرگ شدن در آمریکا، برای من و شما بدون فکر بود که این چیزها را در مدارس یاد بگیریم.” خارج از کلاس درس

او رسماً می‌گوید: «بیعت وفاداری، سرود ملی ما، قانون اساسی ما و اعلامیه استقلال، در حالی که موسیقی به آرامی در پس‌زمینه پخش می‌شود و تصاویر پرچم آمریکا در اهتزاز و پدران بنیان‌گذار بر روی صفحه در اهتزاز هستند. من وقتی فهمیدم حریف من، کتی هابز، می جنگد تا این سنگ بنای آمریکایی را از کلاس درس دور نگه دارد، شوکه شدم.

سخنگوی هابز، جو ولف، نمی‌توانست فورا توضیح دهد که چرا هابز به این لایحه رای منفی داد تا اجازه ارسال شعار ایالتی را بدهد. اما او، مانند همه کسانی که با آنها صحبت کردم، از “مکاشفه” لیک غافلگیر شد.

لیک در پایان ویدیوی خود گفت: «ما خوشبختیم که در بزرگترین کشور تاریخ زندگی می‌کنیم، و من به عنوان فرماندار شما تضمین خواهم کرد که نسل بعدی به خوبی آموزش داده شود.»

آنچه واضح است این است که لیک به سرعت به نتیجه گیری های اشتباه می پردازد و حتی اصول اولیه قانون گذاری را نمی داند. تغییرات پیشنهادی در قوانین ایالتی با حروف بزرگ (اغلب با حروف آبی) نوشته شده است در حالی که بخش‌های موجود قانون با حروف معمولی هستند.

“درست شنیدید. هابز به عنوان یک قانونگذار در واقع به جلوگیری از آموزش “بیعت بیعت”، سرود ملی ما، قانون اساسی ما، اعلامیه استقلال و حتی قرارداد می فلاور به نسل بعدی آمریکایی ها در آریزونا رای داد. ”

او گفت: “این ناامیدکننده است که کسی که برای فرمانداری نامزد می شود نمی تواند اساسنامه ایالتی را بخواند، به ویژه برای کسی که ادعا می کند حقایق خود را سه بار بررسی کرده است.”

ویدیوی قرمز-سفید-آبی لیک – اما در واقع درست نیست – که او از مردم می خواست آن را پخش کنند، در عرض چند ساعت هزاران بار بازنشر شد، زیرا حامیان لیک تحسین خود را از بینش و میهن پرستی و حتی ابراز کردند. از او خواست تا نامزد ریاست جمهوری شود.

این به عنوان افشاگری اعلام شد، افشاگری در مورد کیتی هابز به قدری وحشتناک بود که Kari Lake اعلام کرد که برای اعلام آن یک روز صبر خواهد کرد.

این زاییده تخیل پر تب لیک است.

خوب، خیر.

آن همه اخبار «دردناک و آزاردهنده» در مورد مبارزه هابز برای جلوگیری از تکرار این تعهد یا یادگیری این که «همه انسان‌ها برابر هستند» یا اینکه حتی سیاستمداران نیز حق دارند متمم اول قانون اساسی برای نشان دادن نادانی مطلق خود را حفظ کنند؟