دریاچه کاری میمون ترامپ در وحشیگری مخالفانش. اگر او بخواهد حکومت کند، باید تغییر کند

این تمام جذابیت یک سر اسب ویتو کورلئونه را داشت – و خیلی زود حتی حامیان ترامپ هم عقب نشینی کردند.

لیک سخنران فوق العاده ای است که در این فصل انتخابات رسانه ملی را خیره کرده است. برخی از تحویل او خدادادی است، اما بیشتر آن در طول سال ها گزارش و گویندگی اخبار تلویزیونی آموخته و اصلاح شده است. ممکن است همه چیز ظاهری به نظر برسد، اما دستاورد کوچکی نیست. اگر اینطور بود، همه سیاستمداران شبیه او بودند.

لیک در وحشیگری مخالفان از ترامپ تقلید می کند

با این حال، در پس این تحویل، تهاجمی شبیه ترامپ وجود دارد که می‌خواهد همه مخالفان را مورد حمله قرار دهد. این ممکن است شما را در انتخابات جذب کند، اما دولت را اداره نمی کند.

فرماندار ایالت بلندترین تپه در آریزونا را اشغال می کند و نگرانی های مردم از هر گرایش حرفه ای، سیاسی، قومی و مذهبی را مدیریت می کند.

زیرا سه شنبه گذشته حقایق روی زمین در سیاست آمریکا تغییر کرد و بنر ترامپ که در مبارزات انتخاباتی او نقش بسته بود، ساعت به ساعت نخ نماتر به نظر می رسد.

ترامپ در انتخابات قرار می گیرد

اگر این به اندازه کافی توهین نبود، کایلی مک انانی، سخنگوی مطبوعاتی قدیمی ترامپ به او پیشنهاد کرد که اعلام برنامه ریزی شده خود برای نامزدی ریاست جمهوری سال 2024 خود را تا پس از دور دوم انتخابات جورجیا به تعویق بیاندازد، بنابراین او دموکرات های جورجیا را تحریک نمی کند که دسته جمعی برای شکست نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده شرکت کنند. هرشل واکر.

نامی که بدون شک مورد توجه بسیاری قرار گرفته، آیلین کلاین، یکی از معتبرترین رهبران و مشاوران سیاسی در آریزونا است. او به‌عنوان خزانه‌دار ایالتی، رئیس هیئت سلطنتی آریزونا و رئیس دفتر فرماندار یان بروئر خدمت کرده است. او یک مدیر اجرایی بی معنی است که فوراً افراط و تفریط سیاسی را درک می کند و اینکه چه زمانی می تواند آن را انجام دهد.

قرمز در مقابل آبی: الگوهای رأی گیری آریزونا در سال 2022 شکاف آشنا را نشان می دهد

فیل بواس ستون نویس سرمقاله آریزونا جمهوری است. به او به شماره 602-444-8292 یا [email protected] ایمیل بزنید.

همانطور که منتظر می مانیم، به چند سوال جالب در مورد دریاچه کاری فکر می کنم.

دو سال پیش در دور دوم انتخابات جورجیا، ترامپ آنقدر حضور جمهوریخواهان را سرکوب کرد که به قیمت کنترل سنای آمریکا توسط حزبش تمام شد.

روز چهارشنبه، ایوان وینگت سانچز، گزارشگر سابق جمهوری، که اکنون در واشنگتن پست کار می کند، در توییتی نوشت که لیک «امروز در جلسات انتقال مخفی شده بود و این چهره های قابل توجه جمهوری خواه امروز وارد و خارج از دفتر او شده اند: آیلین کلاین، رئیس سابق فرماندار برویر. از کارکنان، فلوید براون، از وسترن ژورنال، دنی سیدن، با اتاق آریزونا.

او ترامپ را نادیده گرفت و رئیس جمهور سابق عصبانی شد. سپس ترامپ با یک حرکت اراذل و اوباش به سکوت پاسخ داد: او تهدید کرد که اگر فرماندار تصمیم بگیرد برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود، اسرار تاریکی درباره دیسانتیس فاش خواهد کرد.

یکی از آن‌ها، ران دیسانتیس، ترامپ را دچار اسپاسم کرد زیرا فرماندار فلوریدا انگشتر پاپ را نمی‌بوسد. او از ترامپ حمایت نکرد. او سخنان بیخ و بن خود، تجمع یا حتی فراخوان خود را نمی خواست.

یک فرماندار برای پیشبرد یک برنامه به دوستان نیاز دارد و یاد می‌گیرد که از تحریک دشمنان پشیمان شود. جان هیکنلوپر، فرماندار سابق کلرادو که اکنون سناتور آمریکایی است، می‌گفت: «هیچ حاشیه‌ای برای دشمن‌سازی وجود ندارد».

این نوع صحبت ها گوشت قرمز برای پایگاه است، اما یک مسئولیت جدی برای هر کسی که آرزوی مدیریت تمام منافع رقابتی دولت ایالتی را دارد.

فیل بواس ستون نویس سرمقاله آریزونا جمهوری است. به او ایمیل بزنید [email protected].

حتی با وجود تمام آرا در روز چهارشنبه، لیک همچنان پتک خود را به سمت دشمنان خود – مدیران انتخابات آریزونا – می برد. او به مخاطبان ملی فاکس نیوز تاکر کارلسون گفت که مقامات انتخاباتی کانتی ماریکوپا «بی‌کفایت‌ترین افراد در کشور هستند».

عقل متعارف می گوید که آرای ارسالی در روز انتخابات آخرین شمارش خواهد شد و احتمالاً به نفع لیک خواهد بود. اما من آماده هستم که غافلگیر شوم.

اینها حقایق هستند.

اگر دریاچه کاری انتخاب شود، شرکتی با بیش از 5000 کارمند و بودجه 18 میلیارد دلاری را تصاحب خواهد کرد. اگر او با مردم همان طور رفتار کند که با جمهوری خواهانی که دولت منطقه را اداره می کنند، رفتار می کند، به سرعت متوجه می شود که افرادی که شما آنها را تحقیر می کنید چقدر می توانند مانع ایده های بزرگ شما شوند.

در همین حال، جمهوری خواهانی که بیشترین فاصله را بین خود و ترامپ گذاشتند، بیشترین عملکرد را در روز سه شنبه داشتند.

مقامات کانتی ماریکوپا می گویند که احتمالاً دوشنبه یا بعد از آن، پیش از مشاهده آمار نهایی در انتخابات میان دوره ای 2022 و در نهایت می دانیم که آیا کری لیک یا کتی هابز فرماندار می شوند یا خیر.

استفان ریچر، ضبط کننده کانتی ماریکوپا و کیتی هابز، وزیر امور خارجه، گفت: “ما دو نفر از بی کفایت ترین افراد را در کل دولت در این کشور داریم که در آریزونا انتخابات برگزار می کنند.”

به نظر می رسد دریاچه کاری متعهد به ساخت هر چه بیشتر تعداد ممکن است. اگر چنین کند، هرگز نمی تواند حکومت کند.

بارقه کوچکی از امید ظاهر می شود

آیا او می تواند یاد بگیرد؟ آیا او می تواند تغییر کند؟

من نمی‌دانم که آیا کلاین تمایل یا زمان لازم را دارد تا به مدیریت دریاچه توصیه کند یا خیر، اما به کسی مانند او نیاز است تا انگیزه‌های تیز دریاچه کاری را مهار کند.

دونالد ترامپ در حال کوچک شدن است. MAGA یک سهام فروش است. و دریاچه کاری یک جمهوری خواه MAGA تمام عیار است.

ترامپ بر برند GOP است

او گفت: «یکی از دلایلی که من پیروز می شوم، این است که رأی دهندگان در آریزونا از انتخابات نامرغوبی که توسط افراد نادان اداره می شود، خسته شده اند.»

اگر رای نهایی لیک را به پیروزی برساند، چشم‌اندازی که همچنان در شک و تردید باقی می‌ماند، او یا تغییر خواهد کرد یا غرق خواهد شد. زیرا مردم آریزونا برای مدت طولانی قلدری را که صندلی بزرگ طبقه نهم را اشغال می کند تحمل نمی کنند.

سه گانه روپرت مرداک از رسانه های محافظه کار ایالات متحده – فاکس نیوز، وال استریت ژورنال و نیویورک پست – تغییر محافظ در حزب جمهوری خواه را جشن گرفتند که به بهترین وجه در عکس صفحه اول پست از دیسانتیس در بالای عنوان “DeFuture” خلاصه می شود. ”

اگرچه ممکن است برای لیک تبدیل به شغلی که هنوز به دست نیاورده واهی باشد، اما نشانه‌ای کوچک اما امیدوارکننده است که او بزرگسالان را برای مشاوره به او می‌آورد.

بسیاری از رسانه های آمریکایی بر این باورند که دونالد ترامپ بازنده بزرگ انتخابات روز سه شنبه بود. نامزدهای MAGA او در رقابت های خیمه شب بازی در پنسیلوانیا، نیویورک و میشیگان شکست خوردند.

مارک تاپسکات، که در وب سایت محافظه کار Instapundit می نویسد، آن را “آخرین نی در این گوشه” نامید. … تراژدی این است که ترامپ نمی تواند خود را مانند دیگران ببیند، از جمله بسیاری از کسانی که با اشتیاق از او حمایت کرده اند، اکنون او را می بینند و تنظیمات لازم را انجام می دهند.»

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: آیا دریاچه کاری در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند رفتارهای ترامپی خود را تعدیل کند؟



منبع

توهین های زمخت او بوی تاکتیک های ترامپ را می داد و از مشکلات واقعی پیش رو خبر می داد.

توهین به این خوبی برای رهبری یک ایالت کار نخواهد کرد