دریاچه کاری شکایت خود را از دست می دهد. حالا وقت آن است که او به آریزونا یک هدیه بدهد

… از نظرسنجی حزبی که شهادت داد که نظرسنجی خروج او نشان می دهد که او باید برنده می شد …. به کارشناس سایبری که مدعی بود شهرستان آرا را کوچک کرده است به طوری که نمی توان آنها را شمارش کرد، قبل از اینکه بپذیرد که آن آراء هنوز شمارش می شود.

بیش از حد کافی برای رعایت قانون.

این مقاله در اصل در آریزونا جمهوری منتشر شد: دریاچه کاری گم شد. حالا وقت آن است که او به آریزونا یک هدیه بدهد



منبع

آه من می دانم. احتمال آن چیزی بین هیچ‌کدام و این است که تخم مرغی که می‌نوشید.

صلح روی زمین و خیرخواهی حتی نسبت به کسانی که ما را شکست می دهند.

قاضی در حکم 10 صفحه‌ای خود، شهادت هر یک از شاهدان او را آشکار کرد…

با این حال، فصل معجزه است.

در چیزی که برای هیچ کس تعجب آور نیست، یک قاضی روز شنبه حکم داد که دریاچه کاری از حق او برای فرمانداری بعدی آریزونا سلب نشده است.

دریاچه کاری در 22 دسامبر 2022 گفت: “اگر ما انتخابات صادقانه ای نداشته باشیم که در آن تصمیم بگیریم چه کسی نماینده ما باشد، پس دیگر کشوری نداریم.”

یا به عبارت دیگر، به خاطر ساختن یک آینده سیاسی امیدبخش – آینده ای که او را ملزم می کند حامیانش را در حالت خشم همیشگی نگه دارد.

پیتر تامپسون، قاضی دادگاه عالی شهرستان ماریکوپا، نوشت: «این دادگاه خشم و ناامیدی رای دهندگانی را که به دلیل بروز مشکلات فنی در جریان انتخابات عمومی سال 2022 در مراکز رأی‌دهی دچار ناراحتی و سردرگمی شدند، تأیید می‌کند». «اما وظیفه این دادگاه صرفاً گوش دادن به اعتراض عمومی نیست. این است که ادعاهای شاکی و اقدامات متهمان را در معرض نور دادگاه و بررسی دقیق قانون قرار دهد.»

اما این گفته قدیمی چیست؟ کاش اینطوری نکنی

تامپسون نوشت: «لازم به ذکر است که خود کارمندان انتخاباتی هم توسط شاهدان شاکی و هم شاهدان متهم به عنوان متعهد به ایفای نقش خود با صداقت بودند. نه کاملاً، زیرا هیچ سیستمی در این زمین کامل نیست، اما برای پیروی از قانون و برگزاری یک انتخابات معتبر بیش از حد کافی است.»

لیک پس از 46 روز محکوم کردن از دست دادن خود و بدنام کردن کارکنان انتخابات ایالتی، باید لطف کند تا حکم قاضی را بپذیرد و رقابت فرمانداری را بپذیرد.

"اگر انتخابات صادقانه ای نداشته باشیم که در آن تصمیم بگیریم چه کسی نماینده ماست، پس دیگر کشوری نداریم"  گفت دریاچه کاری در 22 دسامبر 2022.

امسال کریسمس است، به نظر می رسد زمان خوبی برای دریاچه کاری برای ارائه یک هدیه به ایالت آریزونا باشد.

به طور طبیعی، لیک با امتناع علامت تجاری خود از پذیرش واقعیت به این ضرر واکنش نشان داد.

او در توییتی نوشت: «پرونده انتخاباتی من شواهدی را در اختیار جهان قرار داد که ثابت می‌کند انتخابات ما خارج از قانون برگزار می‌شود». این قاضی به نفع ما رای نداد. اما برای احیای ایمان و صداقت در انتخاباتمان، از حکم او تجدیدنظر خواهم کرد.»

من انتظار ندارم که لیک برای هابز آرزوی خوشبختی کند، اما او حداقل می تواند تصدیق کند که آریزونا صحبت کرده است.

در واقع دو روز، قاضی هر فرصتی را به او داد تا ثابت کند که یک افسر انتخابات شهرستان ماریکوپا عمداً در انتخابات 8 نوامبر تقلب کرده است و در نتیجه، لیک به فرماندار منتخب کیتی هابز شکست خورد.

در عوض، لیک رژه ای از شاهدان را ارائه کرد که نظرات، حدس و گمان ها و مقدار قابل توجهی از افکار واهی را ارائه کردند تا سعی کنند قاضی را متقاعد کنند که نامزد جمهوری خواه قربانی یک توطئه شیطانی توسط شهرستان تحت کنترل جمهوری خواهان بوده است.

اینجا در دنیای واقعی، قاضی تامپسون خم شد تا لیک را در دادگاه روزی بدهد.