دریاچه کاری رفتار گیج کننده ای از رفتار دونالد ترامپ در قبال کیتلان کالینز نشان می دهد

با این حال، رئیس جمهور سابق به کالینز گفت که او در پایان “کار خوبی” انجام داده است.

مربوط…





منبع

اما لیک که به‌عنوان معاون احتمالی ریاست‌جمهوری برای ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری‌خواه مطرح بود، در پادکست «اتاق جنگ» استیو بنن، مشاور سابق ترامپ، آن را غیر از این دید.

ترامپ گفت: من نخواستم چیزی برای او پیدا کنم.

ترامپ در تالار شهر با کالینز تماس گرفتیک فرد بدجنسفقط به این دلیل که او را برای پاسخ تحت فشار قرار داد. او صحبت هایش را قطع کرد، دروغ می گفت، از سؤالات طفره می رفت و در تمام مدت مبارزات خود را حفظ می کرد، و شبکه انتقادات قابل توجهی را برای مدیریت این رویداد دریافت کرد.

ترامپ در یکی از تلاش‌های خود برای بررسی حقایق کالینز، درخواست از برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه جورجیا را برای «پیدا کردن» بیش از 11000 رأی برای لغو نتایج سال 2020 در آن ایالت نوسان، به‌طور کامل رد کرد – حتی با وجود اثبات صوتی.

دریاچه کاری حزب جمهوری خواه، که رقابت خود را برای فرمانداری آریزونا شکست داد و از آن زمان نتیجه را انکار کرد، به نظر می‌رسد رفتار دونالد ترامپ با کیتلان کالینز، خبرنگار سی‌ان‌ان این هفته در تالار شهر را انکار می‌کند. لیک روز پنجشنبه گفت که رئیس جمهور سابق با مجری برنامه “بسیار مهربان” بود. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

رئیس جمهور ترامپ، او آتش خود را حفظ کرد. من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. می دانید، او با توجه به کاری که او انجام می داد و چقدر مغرضانه بود، بسیار مهربان بود. هیچ علاقه‌ای به صحبت در مورد سیاست و اجازه دادن به مردم برای تصمیم‌گیری وجود نداشت، قطعاً برنامه‌ریزی شده بود. زشتی کامل.»

ما نوار صوتی را شنیده ایم، آقای رئیس. یک فایل صوتی از شما وجود دارد که از او می خواهید 11000 رای برای شما پیدا کند.

ترامپ در پاسخ گفت: «گفتم شما به من رای مدیونید چون در انتخابات تقلب شد. «آن انتخابات تقلب شد. و اگر این تماس بد بود، چرا او و وکلایش تلفن را قطع نکردند؟ چطور جرات میکنی اینو بگی این یک تماس تلفنی عالی بود.»