دریاچه کاری در شهرستان ماریکوپا شکایت می کند و ادعا می کند قوانین انتخابات نقض شده است

کری لیک، نامزد فرمانداری جمهوری‌خواه آریزونا، در مراسم شب انتخابات خود در اسکاتسدیل ریزورت در مک کورمیک در 8 نوامبر 2022 در اسکاتسدیل، آریزونا، با هواداران صحبت می‌کند. / اعتبار: / گتی ایماژ

در روز انتخابات، بیل گیتس، رئیس هیئت ناظران شهرستان ماریکوپا، گفت 60 سایت رای‌گیری با مشکلات چاپی مواجه بودند و قبل از بسته شدن نظرسنجی رفع شدند. گیتس سپس گفت که مشکل چاپگر فنی است — جوهر به اندازه کافی تیره چاپ نمی شود که دستگاه ها قابل خواندن باشند.

او گفت: «ما مطلقاً آن را کند نمی‌کنیم و اگر تیم آنها قبل از انتخابات توجه می‌کردند، بارها و بارها صحبت‌های ما را در این مورد می‌شنیدند که در شب انتخابات یا حتی روز بعد نتیجه‌ای نخواهیم داشت. “گیتس گفت. “این قرار بود چندین روز طول بکشد. و رک و پوست کنده برای دریاچه کاری توهین آمیز است که بگویم این افراد پشت سر من وقتی 14 تا 18 ساعت کار می کنند به آرامی این کار را انجام می دهند.”

او همچنین گفت که مقامات انتخاباتی روند شمارش آرا را “آهسته” پیش می برند، ادعایی که گیتس در 10 نوامبر گفت “توهین آمیز بود

لیک گفت: ما اطلاعاتی می خواهیم. ما در یک جدول زمانی قرار داریم، یک جدول زمانی بسیار سختگیرانه برای مبارزه با این انتخابات ناموفق، و آنها پاهای خود را می کشند.»

کری لیک، نامزد فرمانداری جمهوری‌خواه آریزونا، در مراسم شب انتخابات خود در اسکاتسدیل ریزورت در مک کورمیک در 8 نوامبر 2022 در اسکاتسدیل، آریزونا، با هواداران صحبت می‌کند.  / اعتبار: / گتی ایماژ

دعوای لیک همچنین خواستار چندین پرونده عمومی، به ویژه مربوط به کاوشگری است. این پرونده می گوید که بدون دسترسی به سوابق درخواستی، شاکی “نمی تواند از میزان کامل مشکلات شناسایی شده و تأثیر آنها بر انتخاب کنندگان مطلع شود.”

لیک روز چهارشنبه در پادکست «اتاق جنگ» استیو بنن، شکایت خود را اعلام کرد و انتخابات 2022 را «بدترین انتخابات تاریخ» خواند.

فیلم جدید «وابستگی» داستان اولین خلبان سیاه‌پوست نیروی دریایی و مردی را روایت می‌کند که سعی کرد جان خود را نجات دهد



منبع

“48 ساعت”: پرونده علیه مایکل پولیت

تخفیف های انحصاری از CBS Mornings Deals

اما لیک در این دادخواست ادعا کرد که “به دلیل مشکلات چاپگر/جدول، محل های رای گیری هرج و مرج بود، رای دهندگان ناامید بودند و رای دهندگان مجبور بودند صف های طولانی را تحمل کنند.”

کاندیدای فرمانداری جمهوریخواه آریزونا دریاچه کاری علیه مقامات انتخاباتی شهرستان ماریکوپا به اتهام نقض قوانین انتخابات شکایت کرده است. لیک همچنین ادعا کرد که به نظر می‌رسد 118 مرکز رأی‌گیری «مشکل چاپگر/جدول‌بندی» دارند، اگرچه مقامات قبلاً گفته بودند که 60 مرکز رأی‌گیری با مشکلات چاپگر وجود دارد که قبل از بسته شدن رای‌گیری برطرف شده است.

لیک هفته گذشته ویدئویی منتشر کرد و گفت که او “بهترین و باهوش ترین تیم حقوقی را گرد هم آورده است و ما در حال بررسی همه راه ها برای اصلاح بسیاری از اشتباهاتی هستیم که در هفته گذشته انجام شده است.”

کیتی هابز دموکرات، که در حال حاضر به عنوان وزیر امور خارجه آریزونا خدمت می کند، بود به عنوان برنده مسابقه پیش بینی شده است 10 روز پیش لیک، متحد نزدیک دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که از تصدیق پیروزی جو بایدن در انتخابات 2020 خودداری کرده است، هنوز رقابت فرمانداری را نپذیرفته است.

لیک از روز انتخابات مدعی مشکلاتی در شهرستان ماریکوپا، بزرگترین شهرستان آریزونا که فینیکس را در بر می گیرد، بوده است. در 9 نوامبر، او در فاکس نیوز گفت که ایالت “انتخابات بدی دارد که توسط افراد نادان اداره می شود” و در صورت انتخاب شدن، او گفت که برای رسیدگی به آن جلسه ویژه ای از مجلس قانونگذاری آریزونا تشکیل خواهد داد.