دریاچه کاری در رقابت فرمانداری آریزونا از کتی هابز پیشی گرفت، اما مسیر لیک برای پیروزی اکنون سخت‌تر است.

با خبرنگار Stacey Barchenger در [email protected] یا 480-416-5669 تماس بگیرید. او را دنبال کنید توییتر @sbarchenger.

لیک در یک حضور در برنامه یکشنبه صبح فاکس نیوز با ماریا بارتیرومو گفت مطمئن است که در این مسابقه پیروز خواهد شد.

در طول روز یکشنبه، با شمارش آرا بیشتر در سراسر ایالت، دریاچه از برتری هابز دور شد، که در یک نقطه یکشنبه 36000 رای بود.

این مقاله در اصل در آریزونا جمهوری منتشر شد: نتایج انتخابات فرماندار آریزونا: دریاچه کاری برتری کتی هابز را کاهش داد





منبع

نیکول دمونت، مدیر ستاد انتخاباتی هابز، در بیانیه‌ای در روز یکشنبه خاطرنشان کرد که هابز از روز انتخابات پیش از لیک باقی مانده است و “معلوم است که این تغییر نخواهد کرد.”

در به‌روزرسانی شمارش آرا از شهرستان ماریکوپا در روز شنبه، که شامل برگه‌های رأی‌گیری شده در روز انتخابات بود، لیک 52 درصد و هابز 48 درصد آرا را به دست آوردند.

کیتی هابز (سمت چپ) و دریاچه کاری

لیک، 53 ساله، مجری سابق اخبار تلویزیونی است که در مرکز توجه ملی و چندین طرح زنده شنبه شب به عنوان ادعاهای نادرست در مورد تقلب گسترده در انتخابات که توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ حمایت می شد، زوم کرد. لیک 22 سال را به عنوان بخشی از دو مجری در ایستگاه فاکس 10 فینیکس گذراند. او امنیت مرزها، اصلاحات انتخاباتی و سیاست بی خانمانی «عشق سخت» را در مرکز مبارزات انتخاباتی خود قرار داده است.

شهرستان پیما، دومین منطقه بزرگ آریزونا و خانه توسان، حدود 12000 رای به مجموع آرا اضافه کرد که هابز 60 درصد رای نسبت به لیک 40 درصد کسب کرد. این به هابز کمک کرد تا پیش از این که آخرین نتایج شهرستان ماریکوپا آن را کاهش دهد، فاصله بین نامزدها را کمی افزایش دهد و شکاف بین نامزدها را به 1.6 درصد افزایش دهد.

پوشش انتخاباتی: به روز رسانی اخبار زنده | نتایج انتخابات آریزونا

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

هر دو نامزد از حامیان خود خواستند تا همچنان که شمارش آرا ادامه دارد صبور باشند، هرچند لیک نیز در مورد طولانی بودن روند و مراحل انتخابات تردید ایجاد کرده است.

مقامات در شهرستان ماریکوپا، شامل فینیکس، کمتر از 100000 برگه رای برای شمارش باقی مانده اند. بر اساس آمار منتشر شده توسط دفتر وزیر امور خارجه آریزونا، مجموع کل ایالت حدود 160000 نفر است.

هابز در ویدئویی که شنبه شب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت: روحیه تیم هابز بالاست و ما در مسیر باقی می‌مانیم، صبور باشیم و اجازه می‌دهیم مسئولان انتخابات محلی ما بدون ترس یا مداخله وظایف خود را انجام دهند.

لیک در میان رای دهندگان کانتی ماریکوپا جای خود را به دست آورد، جایی که مقامات گزارش به روز رسانی بزرگ 97000 رای را در عصر دادند. لیک اکثریت آن‌ها (بیش از 54 درصد) را به دست آورد و پیشتازی هابز را در شهرستان خورد و آن را از حدود 57000 رای به 48500 کاهش داد.

با این حال، از آنجایی که تعداد باقیمانده برگه های رای برای شمارش کم می شود، مسیر لیک برای پیشی گرفتن از برتری هابز در سطح ایالت دشوارتر می شود – هرچند غیرممکن نیست.

کتی هابز دموکرات روز یکشنبه از رقیب جمهوری خواه کری لیک پیش افتاد زیرا تعداد آرا باقی مانده برای شمارش کاهش می یابد و مسیر پیروزی را برای لیک دشوارتر می کند.

هابز یکشنبه شب با کمی بیش از 26000 رای، با فاصله اندک 1 درصدی بین این دو، لیک را رهبری کرد. مسابقه هنوز برای فراخوان خیلی نزدیک بود، به این معنی که تعلیق ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: «با آخرین نتایج جدول‌بندی از شهرستان‌های ماریکوپا، پینال و پیما، کتی هابز نامزد بی‌گمان برای انتخاب فرماندار بعدی آریزونا است».

قبل از به‌روزرسانی بزرگ رأی‌گیری در روز یکشنبه در شهرستان ماریکوپا، لیک باید 56 درصد از برگه‌های رأی‌گیری در سراسر ایالت را برنده می‌شد. پس از به روز رسانی، او باید بیش از 58٪ برنده شود.

او به بارتیرومو گفت: «ما باید وارد آن شویم و ایمان را به انتخابات خود بازگردانیم، دیگر نمی‌توانیم در اینجا در آریزونا مایه تمسخر انتخابات باشیم.

هابز، 52 ساله، وزیر امور خارجه آریزونا و یک قانونگذار سابق ایالتی است. او با تعهد به دفاع از دموکراسی – همانطور که پس از انتخابات 2020 انجام داد و در نتیجه تهدیدهایی دریافت کرد – و پس از اینکه دادگاه عالی ایالات متحده در اوایل سال جاری، Roe v. Wade را لغو کرد، حقوق سقط جنین را بازگرداند، یک کمپین برای فرمانداری راه اندازی کرد.

کیتی هابز (سمت چپ) و دریاچه کاری

نامزدها صبر و شکیبایی می خواهند