دریافت کنندگان تامین اجتماعی افزایش عمده ای در مزایای ماهانه دریافت خواهند کرد

دریافت کنندگان تامین اجتماعی که با تورم بالاتر دست و پنجه نرم می کنند، احتمالاً از سال آینده مزایای ماهانه خود را افزایش خواهند داد.

انتظار می رود سازمان تامین اجتماعی پس از انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده در ماه سپتامبر، تعدیل هزینه زندگی سال 2023 را در ماه اکتبر اعلام کند.

فرمول تعدیل هزینه زندگی سالانه سازمان تامین اجتماعی (COLA) بر اساس قرائت تورم در ماه های جولای، آگوست و سپتامبر است. حتی اگر تورم در ماه ژوئیه به اوج خود برسد، با توجه به اینکه قیمت‌های مصرف‌کننده در بیشتر سال 2022 در بالاترین حد خود در 40 سال گذشته باقی مانده‌اند، بازخوانی‌ها برای دو ماه آینده همچنان به طور قابل توجهی بالاتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

جانسون گفت: «تامین اجتماعی هرگز به گونه ای طراحی نشده بود که تنها منبع درآمد مردم باشد.

تعدیل 9.6 درصدی با افزایش 5.9 درصدی در سال گذشته مقایسه می‌شود که معادل میانگین درآمد ماهیانه 92.30 دلار است. جانسون گفت افرادی که درآمد ثابت دارند، از جمله افرادی بوده‌اند که بیشترین تأثیر را از نرخ‌های تورم بالای 40 سال داشته‌اند. پرداخت های مزایا با افزایش قیمت ها در سال جاری همگام نبوده است. به عنوان مثال، اتحادیه شهروندان سالخورده تخمین می زند که بر اساس نرخ تورم تا ماه جولای، 1656 دلار مزایای ماهانه تامین اجتماعی حدود 58 دلار کمتر از آنچه باید در ماه باشد، به طور متوسط ​​است.

بر اساس برآورد جدید اتحادیه شهروندان ارشد، یک گروه حمایتی غیرانتفاعی، به لطف نرخ تورم بالا در ماه جولای، ذینفعان می توانند در سال 2023 ماهانه 159 دلار اضافی دریافت کنند.

او گفت: «این واقعاً خارق‌العاده است. عملاً، هیچ‌کسی که در حال حاضر تأمین اجتماعی دریافت می‌کند، COLA به این میزان دریافت نخواهد کرد.»

این داستان برای اولین بار در NBCNews.com.



منبع

جانسون گفت و برای اکثر ذینفعان، افزایش آتی همچنان از آنچه دریافت کنندگان برای جبران افزایش قیمت مواد غذایی و سایر کالاهای مصرفی نیاز دارند، کمتر خواهد بود. در حال حاضر، 37 درصد از شرکت کنندگانی که توسط اتحادیه شهروندان سالخورده مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که در سال 2021 کمک های کم درآمد دریافت کرده اند. این بیش از دو برابر 16 درصدی است که قبل از همه گیری کمک های مبتنی بر نیاز دریافت می کردند.

مری جانسون، تحلیلگر سیاست و سردبیر لیگ شهروندان ارشد، گفت که در حال حاضر تعدیل سالانه 9.6 درصدی را پیش‌بینی می‌کند که بزرگترین افزایش مزایای تأمین اجتماعی از سال 1981 خواهد بود.