درگیری های داخلی روسیه با فراخوان هایی برای خودکشی و اعدام به اوج می رسد

“هیچکس به ما نیاز ندارد، آمادگی مطلق وجود ندارد!” صدای فریاد یکی از سربازان در این ویدئو شنیده می شود.

ولادیمیر سولویوف، تبلیغ‌کننده، در مصاحبه با کارتاپولوف، پیشنهاد کرد که «تنها راه‌حل» اعدام مقامات دفاعی «مجرم» شکست‌های فزاینده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

این درگیری علنی نمی تواند در زمان بدتری برای کرملین رخ دهد، زیرا ضدحمله چشمگیر اوکراین برای بازپس گیری سرزمین این کشور، نیروهای روسی را مجبور به خروج از سرزمین هایی کرده است که پوتین می بالید که چند روز پیش رسماً بخشی از روسیه بودند.

با این حال، در مواجهه با چنین ضررهایی، به نظر می‌رسد کرملین ترجیح می‌دهد به بهترین کاری که انجام می‌دهد پایبند بماند: گنگ بازی.

این سرباز گفت که رهبری نظامی قصد دارد او و حدود 100 نفر دیگر را که از جنگیدن خودداری می کنند برای بازپس گیری لیمان در منطقه دونتسک، جایی که نیروهای روسی آخر هفته گذشته مجبور به عقب نشینی شدند، بفرستد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

گتی

«بله، واقعاً، خیلی ها می گویند که… وزیر دفاع که اجازه داد چنین شرایطی پیش بیاید، می تواند به عنوان یک افسر، فقط به خود شلیک کند. اما، می دانید، برای بسیاری کلمه “افسر” واضح نیست.

علاوه بر امتناع از جنگیدن، بسیاری از نیروهای جدیدی که پوتین بسیج کرد، به نظر می‌رسد که بیشتر مشغول بلعیدن یکدیگر هستند تا «دفاع از سرزمین مادری» همانطور که رهبر روسیه امیدوار بود. ساکنان شهر سرپوهکوف در منطقه مسکو می‌ترسند خانه‌های خود را ترک کنند، زیرا سربازان سرباز در حال مستی در خیابان‌ها دعوا می‌کنند. سربازان سرباز در پنزا یک سرهنگ دوم را کتک زدند که آنها را “گوشت” برای کشتار می خواند. به گفته موژم اوبیاسنیت و سربازان وظیفه و سربازان وظیفه درگیر نزاع دسته جمعی در نزدیکی مسکو شدند که نیاز به مداخله پلیس داشت.

اما صحنه‌های مشابهی در جاهای دیگر پخش شده است، و حتی قوانین جدیدی که فراریان را به 10 سال زندان تهدید می‌کند، ظاهراً سربازان سرباز روسی را از انصراف از جنگ منصرف نکرده است.

بر اساس گزارش های رسانه های محلی، حداقل 10 سرباز روسی پیش از رسیدن به خط مقدم کشته شده اند. به گزارش گروه حقوق بشری Rus Sidyashaya که روز پنجشنبه فاش کرد که 13 سرباز خودروهای وزارت دفاع را ربودند و با سلاح و مهمات در یدک کش از یک پایگاه نظامی در خرسون اشغالی گریختند، کسانی که در حال حاضر در میدان جنگ حضور داشتند نیز شورش کردند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه در پاسخ به سوالی درباره مهاجرت دسته جمعی گفت: “من حتی نمی دانم نشریه روسی فوربس چیست.” «آیا منتشر شده است؟ اصلاً چنین ناشر وجود دارد؟»

گفته می شود که اکنون بیش از 100 سرباز تازه بسیج شده از بریانسک از رفتن به جبهه خودداری می کنند.

تنها دو هفته پس از اینکه پوتین به تمام روسیه اعلام کرد که صدها هزار نفر را برای مقابله با مرگ احتمالی در میدان نبرد احضار خواهد کرد تا از “تضعیف” و “تقسیم” کشور غرب جلوگیری کند، نیروهای خود به وضوح تقسیم شده اند: ویدئویی منتشر شده است. سربازان وظیفه مستقیماً به دلیل فراخوان ناکارآمد شورش می کنند و گفته می شود که اکنون بیش از صد نفر از آنها از مبارزه خودداری کرده اند.

کریل استرموسوف اکنون به فهرستی از وفاداران پوتین که به سرعت در حال رشد هستند می‌پیوندد که آشکارا شکست‌های اخیر روسیه در میدان نبرد را بیان می‌کنند و ارتش «بی‌ارزش» روسیه را برای این شکست تحقیرآمیز مقصر می‌دانند.

این فروپاشی نیز به طور کاملا تصادفی و درست در زمان تولد رئیس جمهور روسیه در روز جمعه رخ می دهد، که کرملین می گوید او در زادگاهش سنت پترزبورگ، در بیش از 800 مایلی بلگورود سپری خواهد کرد – صحنه ای از آخرین قسمت که نشان می دهد تولد پوتین «بسیج جزئی» به شکلی کاملاً تماشایی و نه طبق برنامه پیش می رود.

زمان آن است که برای بزرگترین فروپاشی پوتین آماده شویم

«حدود صدها نفر به آنجا فرستاده شدند [before] و یکی زنده می ماند، او در بیمارستان است.

گویا فیلم سربازان روسی که رهبران خود را مورد تمسخر قرار می دهند به اندازه کافی بد نبود، این ویدئو همچنین به طور گسترده به عنوان شاهدی از درگیری های داخلی بیشتر بین وفاداران به پوتین در پشت صحنه دیده می شود، زیرا چندین مرد که در این ویدئو دیده می شوند در حال زدن نشان واگنر بودند. این ویدئو بلافاصله این ظن را برانگیخت که ممکن است خود پریگوزین آن را افشا کند تا مقامات ارشد دفاعی روسیه را که او آشکارا به دلیل شکست‌های اخیر در جنگ مورد انتقاد قرار می‌گیرد، از جمله وزیر دفاع سرگئی شویگو، بیشتر بدنام کند. به نظر می رسد که این نظریه با انتشار اخباری مبنی بر دستگیری الکسی اسلوبودنیوک، کارمند یکی از پروژه های رسانه ای پریگوژین که به دلیل حمله به شویگو شناخته می شود، توسط یک واحد اسپتناز در مسکو، مورد توجه قرار گرفت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

گتی

تخمین زده می شود که حدود 500 سرباز در بلگورود این هفته در حالی که “بسیج جزئی” پر هرج و مرج پوتین را به زباله می اندازند، در ویدئویی که به طور گسترده توسط کانال های رسانه های اجتماعی مرتبط با یوگنی پریگوژین، عروسک گردان گروه واگنر به اشتراک گذاشته شده است، که به گفته گروه های حقوق بشر، شخصا صدها زندانی را برای جنگیدن به خدمت گرفته است. اوکراین برای “برنده شدن در این جنگ لعنتی” برای پوتین.

«ما را به کجا می فرستند؟ ما هیچ تجربه ای نداریم، ما هیچ چیز نداریم.

“ما لعنت شده ایم”: طرح “بزرگ” روسیه ولادیمیر پوتین به تازگی در لیمان دود شد

تنها بیش از دو هفته از آخرین تگرگ ولادیمیر پوتین در جنگ او علیه اوکراین می گذرد، اوضاع برای رهبر روسیه به قدری خوب پیش می رود که سربازان نظامی شورش می کنند، متحدان اصلی او به خاطر یک سری از دست دادن ها به گلوی یکدیگر می افتند، و وزیر دفاع او اکنون این کار را کرده است. تیم خودش از او خواسته بود که مغزش را منفجر کند.

پس از هفته ها شکایت وبلاگ نویسان نظامی طرفدار کرملین، خشم از ارتش اکنون رسماً به یک محیط رسمی تر منتقل شده است: حتی برخی از قانونگذاران روسی اکنون به مقامات دفاعی حمله می کنند و افسر بازنشسته ارتش آندری کارتاپولوف روز چهارشنبه از ارتش خواستار شد. در مورد تلفات جنگی دست از دروغگویی بردارید.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط پوتین منتشر شده است، این چیزی نیست که در مورد حدود 700000 شهروندی که پس از دستور بسیج پوتین از کشور فرار کرده اند چیزی بگوییم. فوربس روسیه.