درگیری مسلحانه در شمال ایالت نیویورک 3 نفر از جمله معاون ورمونت را زخمی کرد

میسون خان یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. میسون خان را در توییتر دنبال کنید.





منبع

ویچ در اوایل عصر یکشنبه گفت که هر سه قربانی تیراندازی در وضعیت پایداری در بیمارستان هستند. مقامات آنها را شناسایی نکردند.

مونتانینو گفت که معاون با یک گروه سه نفره از اوتیکا وارد مشاجره شده بود. کمیسر گفت، پس از اینکه دعوا به خیابان سرازیر شد، معاون اسلحه خود را نشان داد و مرد Utica اسلحه خود را کشید، که زمانی بود که تیراندازی شد.

مونتانینو گفت: «من به نحوه برخورد افسران ما افتخار می کنم. هیچ کس کلیپ خود را خالی نکرد.

تایمز-یونیون گزارش داد که هفت تا هشت گلوله بین این دو شلیک شد و معاون به مرد یوتیکا شلیک کرد.

به گفته جیمز مونتانینو، کمیسر امنیت عمومی، زمانی که معاون کلانتر، که یونیفورم نبود، اسلحه خود را رها نکرد، افسران ساراتوگا اسپرینگز تیراندازی کردند.

ویدئوی دوربین بدن که توسط شهر منتشر شد، افسران را نشان می‌دهد که با تپانچه‌هایشان به سمت صدای شلیک گلوله می‌دوند و یکی فریاد می‌زند: «اسلحه را بینداز!»

آلبانی، نیویورک (AP) – تیراندازی در خیابان‌های ساراتوگا اسپرینگز در اوایل صبح یکشنبه حداقل سه نفر را زخمی کرد، از جمله یک معاون کلانتر خارج از وظیفه از ورمونت که توسط پلیس چندین گلوله خورد.

تایمز-یونیون گزارش داد که معاون، که بلافاصله شناسایی نشد، 10 گلوله از جمله یک گلوله به قفسه سینه خورد، اما هوشیار بود و انتظار می رفت زنده بماند.

قوانین بازنگری شده که حمل سلاح گرم را در مکانی که مشروب می‌نوشند غیرقانونی می‌سازد، موضوع اعتراض دادگاه است، اما همچنان در حال اجرا هستند.

بازوی دوست دخترش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گفته گروهبان پلیس ساراتوگا اسپرینگز، دو مرد هنگام ورود پلیس، از جمله معاون کلانتری شهرستان راتلند، به یکدیگر تیراندازی کردند. پل ویچ.

هیچ کس نباید ساعت 3 صبح در خیابان کارولین باشد و مشروب بخورد که اسلحه دارد. ران کیم، شهردار ساراتوگا اسپرینگز گفت: پایان داستان.

برای چندین دهه، نیویورک به شدت محدودیت هایی را برای حمل سلاح گرم در ملاء عام اعمال کرده است، اما تصمیم دادگاه عالی در ژوئن اعلام کرد که قوانین صدور مجوز این ایالت مغایر با قانون اساسی است.

___

مونتانینو گفت که این تیراندازی اولین بار در 26 سال گذشته است که یک افسر پلیس در ساراتوگا اسپرینگز با اسلحه به سمت شخصی شلیک می کند.

تیراندازی در ساعت 3 صبح در مرکز شهر تاریخی این شهر کوچک که به دلیل مسابقات اسب دوانی اصیل، رستوران های خوب و جاذبه های فرهنگی شهرت دارد، رخ داد.

به نظر می رسد ویدئویی از یک دوربین خیابانی نشان می دهد که گروهی از مردم در حال دعوا در پیاده رو هستند، سپس با شلیک گلوله ها پراکنده می شوند.