درون وسواس جناح راست با قاضی حمله ترامپ


تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

پیامدهای حمله اف‌بی‌آی به تفرجگاه مار-آ-لاگو رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، بی‌پایان به نظر می‌رسد، و کسانی که هنوز از شدت واکنش‌های جناح راست رنج می‌برند، کسانی هستند که این اقدام را اجرا کردند، از جمله قاضی فدرال که آن را امضا کرد. در حکم بازرسی

در جدیدترین قسمت سریال The Daily Beast’s رویاهای تب پادکست، مجری ویل سامر و میزبان مهمان، اندرو کرل، سردبیر ارشد Daily Beast، در مورد وسواس حق با قاضی بروس راینهارت بحث می کنند.

در پخش شب پنجشنبه از تاکر کارلسون امشبفاکس نیوز در خلال توضیحات مجری برنامه تکمیلی برایان کیلمید در مورد قاضی، تصویری ساختگی از دو عکس مجزا پخش کرد که راینهارت را در هواپیما در حال ماساژ پا از مجرم جنسی محکوم به نام گیسلین ماکسول نشان می داد.

تقریباً 24 ساعت طول کشید تا کیلمید به این حادثه رسیدگی کرد و در توییتر عذرخواهی نکرد، بلکه ادعا کرد که این تصویر جعلی در شبکه خبری صرفاً به عنوان یک مسخره نشان داده شده است.

سامر می گوید: «این از کنترل خارج شده است.

«در اینجا نکته مهمتری از رفتار با همه افراد درگیر در این اجرا وجود دارد، که خطر مشارکت افراد را به صورت جداگانه در هر نوع فعالیت اجرای قانون یا هر گونه بررسی موشکافانه دنیای ترامپ افزایش می‌دهد، که با گفتن «اوه، خدایا، آیا واقعا می خواهید دونالد ترامپ را متهم کنید؟ آیا واقعاً می خواهید این کار را انجام دهید؟ آیا به او حمله کنید؟ زیرا ما واقعاً به همان روشی که در تحقیقات روسیه دیدیم، از زندگی شما عبور خواهیم کرد.

در مورد قاضی، من معتقدم که کنیسه او مجبور شد خدمات خود را به دلیل تهدید علیه او لغو کند.

همچنین در پادکست، مجری‌ها با نیک لوتسکو، موسیقی‌دانی صحبت می‌کنند که آهنگ‌هایی می‌نویسد و می‌خواند که به گفته سامر، تلاقی بین لحظه‌های سیاسی دیوانه‌کننده ما و زندگی‌هایی است که ما در اینترنت داریم. اما مهمتر از همه، به گفته سامر، لوتسکو در مورد محافظه کاران از جمله دن بونگینو و، جای تعجب، الکس جونز آواز می خواند.

لوتکسو توضیح می دهد که چگونه به این خط از ترانه سرایی رسیده است.

او می گوید: «من برای ترانه سرایی تجاری به مدرسه رفتم. تلاش برای یافتن اینکه چگونه می توان مسیر حرفه ای در ترانه سرایی را هموار کرد، واقعاً دشوار بود، زیرا من در چاتانوگا، تنسی هستم، و جایی که به مدرسه رفتم، دور از نشویل، تنسی نبود، و همه چیز بسیار پاپ بود. کشور. خیلی شبیه یک فرمول تنظیم شده است که من در مدرسه یاد گرفتم اساساً رادیو را روشن کنید و هر آنچه را که می شنوید تکرار کنید.

من چندان به آن علاقه نداشتم. و من فقط باید به نوعی خلاقیت به خرج می دادم که چگونه می توانم با موسیقی امرار معاش کنم.”

عواقب حمله ترامپ توسط FBI هنوز در راه است

در بخش «جهنم تازه» پادکست، میزبانان درباره آنچه به عنوان «سیستم افزایش انرژی» شناخته می‌شود، صحبت می‌کنند که سامر آن را «یکی از احمقانه‌ترین چیزهایی که تا به حال پوشش داده‌ام» توصیف می‌کند.

سامر توضیح می‌دهد که این دستگاه که توسط نظریه‌پردازان توطئه QAnon مورد استقبال قرار گرفته است، ادعا می‌کند که سرطان، اوتیسم یا «اساساً هر بیماری پزشکی را که دارید درمان می‌کند».

“شما آن را در هر گوشه اتاق خود نصب می کنید، به طور ایده آل اتاق خواب خود را … آیا باور می کنید دوز توصیه شده از این صفحه نمایشگر کافی است که برای شما 120000 دلار هزینه داشته باشد و مردم در حال خرید این چیزها هستند؟

«برای من، این خلاصه می‌شود که این نوع درمان‌های پزشکی در کجا قرار دارند. در مجموع، این خلاصه‌ای از جامعه پر رونق افرادی است که از تئوری‌پردازان توطئه گریه می‌کنند.»

“این چیز بدیهی است که جعلی است … این یک دنیای عجیب و غریب است.”

کرل توضیح می دهد: «به نظر می رسد یک جعبه مرموز و عقیق مانند است که بسیار بزرگ است و می توانید آن را در وسط اتاق نشیمن خود قرار دهید.

“شما چیزی را جلوی افراد QAnon یا معتقدان سرسخت قرار می دهید … تقریباً می توانید هر محصولی را به این افراد بفروشید.”

گوش کنید و مشترک شوید رویاهای تب بر پادکست های اپل، Spotify، و دوخت.

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع