درخشش اولیه یانگکین در حالی که او به پیشنهاد کاخ سفید چشم دوخته است، آزمایش می شود

فرانسیس رونی، تاجر، اهداکننده اصلی جمهوری خواهان و نماینده سابق کنگره و سفیر، مخالف است. رونی که در این اعتکاف نیز شرکت کرد و شرکت او به یانگکین کمک مالی کرده است، به فرماندار با پیروزی های چشمگیر توسعه اقتصادی، جرقه “جنبش” حقوق والدین در آموزش و امضای قانون بودجه ای که شامل کاهش مالیات و همچنین افزایش حقوق معلمان می شود، اعتبار می دهد. و مجری قانون

تنها نقطه صحبت یانگکین در حال حاضر این است که “من ویرجینیا را بردم.” او به چیزی بیشتر از این نیاز دارد.

کریستین دیویسون، مشاور سیاسی، همچنین با اشاره به تلاش‌های دولتش برای بهبود کارایی دولت و پایان دادن به ماسک مدرسه، گفت که یانگکین “با نتایج، نه فقط با کلمات” پیشتاز است.

به گفته اریک لوین، یک اهداکننده جمهوری خواه مستقر در نیویورک که فعالانه حزب خود را تشویق می کند تا جایگزینی برای ترامپ پیدا کند، در حال حاضر، یانگکین به عنوان یکی از ویژگی های ثابت گفتگوی اوایل سال 2024 ادامه می دهد.

او به سختی تنها می ماند. سایر فرمانداران جمهوری خواه بلندپرواز در آرکانزاس، فلوریدا، نیوهمپشایر و داکوتای جنوبی به موفقیت های قانونی برای تقویت جایگاه سیاسی ملی خود چشم دوخته اند.

ترامپ اغلب به دلیل بالا بردن نامزدهای معیوب سرزنش می شود، اما سابقه حمایت یانگکین بدتر بود. فرماندار ویرجینیا به طور علنی با حداقل 15 نامزد جمهوری خواه برای فرمانداری بین ژوئیه تا اوایل نوامبر، از جمله دریاچه کاری آریزونا و تودور دیکسون از میشیگان، مبارزات انتخاباتی انجام داد. از این گروه 15 نفره، فقط 5 نفر برنده شدند و از میان آنها، تنها یک نفر – جو لومباردو منتخب فرماندار نوادا – کرسی خود را از دموکرات به جمهوری خواه تغییر داد.

تنها سه روز پس از انتخابات، ترامپ در شبکه‌های اجتماعی حمله نژادپرستانه‌ای را علیه یانگکین انجام داد و گفت که نام او «چینی به نظر می‌رسد» و در عین حال اعتبارش را برای ظهور سیاسی خود می‌داند. ترامپ همچنین با اشاره به عدم موفقیت‌های درک شده، خاطرنشان کرد که یانگکین «داشته است» دوران سختی با دموکرات ها در ویرجینیا است.”

یانگکین با پیروزی در ایالتی که جو بایدن تنها یک سال پیش از آن در مبارزات انتخاباتی موفقیت آمیز دموکرات های ریاست جمهوری خود با 10 درصد امتیاز کسب کرده بود، توجه ملی را به خود جلب کرد. یانگکین این کار را با دور نگه داشتن ترامپ و تمرکز بر تحصیل، حقوق والدین، امنیت عمومی و اقتصاد انجام داد – در حالی که خود را به عنوان یک پدر خوش‌نشین حومه شهر و یک فرد بیرونی سیاسی معرفی کرد.

بابی کیلبرگ، اهدا کننده برجسته جمهوری خواه، که در خلوتگاه خصوصی یانگکین در ماه سپتامبر شرکت کرد، گفت: «این سال آزمون بزرگی برای گلن است. او پیچیده است، او باهوش است و می تواند با دموکرات ها در سراسر راهرو کار کند.

یانگکین، که مصاحبه ای برای این داستان نداد، به زودی با فهرست طولانی کارها وارد دومین جلسه قانونگذاری خود خواهد شد. او گفته است که می‌خواهد راه‌حل‌های دو حزبی برای کاهش جرایم خشونت‌آمیز پیدا کند و در عین حال کاهش مالیات بیشتری را دنبال کند. او همچنین اخیراً طرحی چند وجهی برای رسیدگی به عرضه مسکن پرتنش ارائه کرده است و متعهد شده است که اهداف پاکسازی خلیج چساپیک را پیش برده و ویرجینیا را از استانداردهای خودروهای تمیز کالیفرنیا جدا کند.

در عین حال، پس از یک سری تیراندازی های مرگبار جدید که ایالت را تکان داد و تنها در ماه گذشته در سه تیراندازی 13 قربانی برجای گذاشت، او در هر دو طرف بحث اسلحه با فشار مواجه است. یانگکین، که در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته توسط انجمن ملی تفنگ تایید نشد، قول داد که یک پلتفرم جامع سلامت روان را در ژانویه منتشر کند، اما گفت که هرگونه در نظر گرفتن اقدامات ایمنی جدید اسلحه قبل از نتیجه‌گیری تحقیقات جنایی در مورد تیراندازی‌ها، زودرس است. هرگونه فشار بر اسلحه با مانعی جدی در مجلس ایالتی تحت کنترل جمهوری‌خواهان روبرو خواهد شد.

___

او که پاییز امسال هیچ انتخاباتی نداشت، ماه‌های اخیر را صرف سفر به کشور کرد تا از دیگر نامزدهای جمهوری‌خواه جلوگیری کند.

او فرصت دیگری برای نشان دادن مهارت های سیاسی خود در اواخر سال 2023 خواهد داشت، زمانی که هر کرسی قانونگذاری ایالتی در انتخابات خارج از سال در رای گیری قرار می گیرد. این به یانگکین این فرصت را می دهد که جمهوری خواهان را برای دفاع از اکثریت مجلس نمایندگان و بازپس گیری سنا جمع کند.

مردم از نیویورک گزارش دادند.



منبع

او گفت: “گلن یکی از چهار یا پنج نفری است که من از حمایت آنها بسیار خوشحال خواهم شد.”

اما یک سال پس از اینکه یانگکین اولین جمهوری خواه در بیش از یک دهه شد که برنده فرمانداری ویرجینیا شد، برخی از اعضای حزب او بر این باورند که درخشش ستاره ملی او درست زمانی که او بی سر و صدا به نامزدی ریاست جمهوری 2024 فکر می کند مورد آزمایش قرار می گیرد.

جان فردریکز، مجری راستگرای رادیویی که قبلاً ستاد انتخاباتی ترامپ در ویرجینیا را رهبری می‌کرد، گفت که این اشتباه بود که رئیس‌جمهور سابق “به یانگکین” ضربه زد.

برخی از نزدیکان یانگکین که به طور علنی گمانه زنی های سال 2024 را کم اهمیت می دانند، به طور فعال او را تشویق می کنند که به دنبال ریاست جمهوری باشد و با توجه به اینکه قانون ویرجینیا او را از تلاش برای دومین دوره متوالی به عنوان فرماندار منع می کند، هیچ نقطه ضعفی نمی بینند. اما آنها توهم ندارند که ورود یک فرماندار دوره اول پایین‌تر به حوزه‌ای که از قبل شامل ترامپ می‌شود و انتظار می‌رود که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، در میان دیگر جمهوری‌خواهان سنگین‌وزن شناخته‌شده در سطح ملی نیز حضور داشته باشد، آسان خواهد بود.

او گفت: “بسیاری از مردم در سراسر کشور به فرماندار یانگکین به عنوان نمونه ای از رهبری و آینده حزب جمهوری خواه نگاه می کنند.”

در حالی که فصل بعدی ریاست جمهوری در حال انجام است، جلسه قانونگذاری آتی ویرجینیا به یانگکین فرصتی حیاتی برای نشان دادن رهبری اجرایی و برجسته کردن حسن نیت محافظه کار خود در مورد موضوعاتی از جمله اسلحه و سقط جنین ارائه می دهد.

اکثر نامزدهای میان دوره ای یانگکین که در پاییز امسال سعی در کمک به آنها داشت، شکست خوردند. کمک کنندگان عمده ریاست جمهوری، حتی آنهایی که از او حمایت می کنند، رئیس سابق سهام خصوصی 55 ساله را صرفاً یکی از گروه های شلوغ گزینه های ترامپ می دانند. و این نگرانی وجود دارد که یانگکین دستاوردهای کمی برای فروش رای دهندگان بدبین جمهوریخواهان اولیه داشته باشد.

یانگکین، که در طول مبارزات انتخاباتی خود مخالفت خود با حقوق سقط جنین را کم اهمیت جلوه داد، اما گفته است که “هر لایحه ای” را برای “حفاظت از زندگی” امضا خواهد کرد، از متحدانش در مجمع عمومی می خواهد که ممنوعیتی 15 یا 20 هفته ای را تصویب کنند. اما با توجه به اینکه دموکرات‌ها سنای ایالتی را کنترل می‌کنند، این طرح‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند.

یانگکین چه چیزی را سر میز می آورد؟ او سابقه ای در ویرجینیا ندارد و قبل از آن مدیر عامل شرکتی بود که مشاغل را به چین ارسال می کرد.

فردریک در مورد فرماندار ویرجینیا گفت: «او در سال 2024 کاندیدای جدی نیست.»

لوین با اذعان به اینکه می‌خواهد قبل از تصمیم‌گیری درباره اینکه آیا می‌تواند یا نه، گفت: «من هرگز نشنیدم که کسی بگوید، «یانگکین، او پسر من است»، اما او تقریباً همیشه در لیست نسبتاً کوتاه افراد قرار می‌گیرد. از او حمایت کنید تنها برداشتی که از گلن یانگکین دارم این است که او یک بازیگر بسیار منطقی، یک مرد بسیار باهوش است و قرار نیست با وارد شدن به مسابقه‌ای که نمی‌تواند برنده شود، به برند خود آسیب برساند.

با این حال، اهداکنندگان و فعالان اولیه ایالتی معتقدند فرصتی برای نامزدی وجود دارد که بتواند برای میانه‌روها، مستقل‌ها و رای‌دهندگان حومه شهر جذابیت داشته باشد و در عین حال تضاد سبکی واضحی با افرادی مانند ترامپ و دیسانتیس ارائه دهد.

یانگکین همچنین با افزایش صحبت ها در مورد جاه طلبی های ریاست جمهوری ترامپ، خشم ترامپ را برانگیخت.

کیلبرگ می گوید مشتاق است که حزبش از ترامپ عبور کند. و او تمایلی به حمایت از DeSantis ندارد و می گوید: “من به دنبال کسی هستم که لبه هایش چندان تیز نباشد.” با این حال، او آماده نیست که به پیشنهاد آینده یانگکین 2024 متعهد شود.

یانگکین در خانه در ویرجینیا به همان اندازه ضعیف عمل کرد، جایی که با رقبای جمهوری خواه در سه منطقه رقابتی کنگره ویرجینیا برخورد کرد. تنها یک نفر رئیس دموکرات را کنار زد.

ریچموند، ویرجینیا (AP) – گلن یانگکین به عنوان یک حس جمهوری خواه با فرمولی تازه برای پیروزی به قدرت رسید، در حالی که حزب جمهوری خواه به آینده خود فراتر از دونالد ترامپ فکر می کرد.

تور ملی خیلی خوب پیش نرفت.