درب گردان سوالات و پیچیدگی هایی را برای کامالا هریس ایجاد می کند

و رفع آن مشکل سختی است زیرا تنها راه حل آن زمان است.

کاترین جلیسون، استاد تاریخ در دانشگاه اوهایو، که به به اصطلاح “مافیای ایرلندی” جان اف کندی اشاره کرد که او را از روزهای حضور در کاپیتول هیل دنبال می کرد، گفت: “یک کارمند وفادار و شایسته می تواند یک حرفه سیاسی ایجاد کند یا آن را از بین ببرد.” به کاخ سفید من موافقم که معاون رئیس جمهور در صورت داشتن کارکنان قدیمی که بتواند برای مشاوره صحیح و اقدامات لازم روی آنها حساب کند، روی زمین محکم تری برای آینده خواهد ایستاد.

ناظران سیاسی می گویند با این حال، عدم هماهنگی با کارکنان او می تواند چشم انداز سیاسی معاون رئیس جمهور را مختل کند.

از زمان تغییر، فتنه داخلی کاخ به جوش آمده است. و معاون رئیس جمهور برای برخی از سیاست های خود از جمله در مورد حقوق سقط جنین، که در آن او به سرعت به چهره مبارزه کاخ سفید در مورد این موضوع تبدیل شد، نقدهای مثبتی به دست آورده است.

بیش از 13 دستیار برجسته دفتر معاون رئیس جمهور را ترک کرده اند، از جمله مدیر سخنرانی او، مگان گروب، همین هفته گذشته.

یکی از دستیاران سابق هریس گفت: «دلیل اینکه آنها توانستند کمپین‌های موفقی را برگزار کنند این بود که مردم و زیرساخت‌های لازم برای اجرای کمپین ریاست‌جمهوری را در اختیار داشتند، زیرا آنها با مردمی روابطی داشتند که به سال‌ها، اگر نگوییم دهه‌ها قبل، بازمی‌گردد. او مجبور است افراد دیگران را استخدام کند.»

معاون رئیس‌جمهور در ماه‌های اخیر به دنبال تثبیت کشتی بوده است و از جمله جمال سیمونز به عنوان مدیر ارتباطات خود و لورین وولز، رئیس دفتر جدید او که به عنوان مدیر ارتباطات معاون رئیس‌جمهور ال گور و معاون رئیس‌جمهور خدمت کرده است، در ماه‌های اخیر تلاش کرده است. سپس به عنوان مشاور هیلاری کلینتون.

اکنون که روهینی کوسوغلو، مشاور سیاست داخلی معاون رئیس جمهور، یکی از نزدیک ترین و طولانی ترین کارمندان وی، دفتر خود را ترک می کند، هریس دوباره با این مشکل مواجه شده است.

هریس همچنین مکرراً در جاده‌ها آمده است، در کمتر از دو هفته به پنج ایالت سفر می‌کند، در حالی که دور تلویزیون را بیشتر می‌کرد، برنامه‌های صبحگاهی انجام می‌داد، در برنامه «Face the Nation» شبکه CBS ظاهر می‌شد و برای تماشای کابل یک به یک می‌نشیند. مصاحبه ها انتظار می‌رود این روند در ماه‌های آینده ادامه یابد، زمانی که او نقشی در کمک به دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای ایفا خواهد کرد. با نزدیک‌تر شدن انتخابات میان‌دوره‌ای، دستیاران کاخ سفید می‌گویند که او نقش فعالی در ایجاد تضاد بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان ایفا خواهد کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

وقتی بایدن رئیس جمهور شد، مشاورانی را به خدمت گرفت که او را در بیشتر دوران کاری سیاسی اش می شناختند. پرزیدنت اوباما همچنین کاخ سفید خود را پر از کارکنانی کرد که در سنا و در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری او در سال 2008 برای او کار می کردند. و زمانی که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه شد، یکی از “شرایط” او برای تصدی این شغل این بود که به جای محاصره کردن خود با دستیاران اوباما، مشاوران خود را با خود بیاورد.

این مقام کاخ سفید گفت: «افرادی هستند که برای او کار کرده‌اند و بسیار مایلند و می‌توانند هر زمان که درباره تاریخچه او سؤالی دارند با کارکنان صحبت کنند».

اگر هریس در نهایت نامزد ریاست جمهوری شود و نامزد دموکرات ها شود، استراتژیست ها می گویند که عوامل حزب به او کمک می کنند تا پیروز شود. اما اگر او در یک مسابقه مقدماتی شرکت کند، پیش‌بینی می‌کنند که پاک کردن میدان برای او سخت خواهد بود.

یکی از دستیاران سابق هریس گفت: «این همیشه یک مشکل بوده است. “شما باید افراد خود را در اطراف خود داشته باشید.”

یکی از منابع نزدیک به هریس گفت: «معاون رئیس‌جمهور شبکه گسترده‌ای از دوستان با سابقه طولانی در سیاست دارد و آن شبکه همیشه در دسترس او بوده و در این راه برای او مفید بوده است».

زمانی که او سناتور بود، تعداد کمی از افراد در دفتر او اطلاعات سازمانی دوران او به عنوان دادستان کل در کالیفرنیا را داشتند. و زمانی که او دادستان کل بود، همپوشانی هایی وجود داشت، اما فقط کادر کوچکی از کارکنان می توانستند دوران او را به عنوان دادستان منطقه در سانفرانسیسکو توصیف کنند.

یکی از مقامات کاخ سفید گفت که شبکه هریس بزرگ است و شامل دستیاران بسیاری از نقش های قبلی هریس است.

یک موضوع در حال اجرا برای سال ها در دنیای کامالا هریس وجود دارد.

جولیان زلیزر، استاد تاریخ و روابط عمومی در دانشگاه پرینستون افزود: «رؤسای جمهور جدید اغلب به تیم‌هایی از مشاوران وابسته هستند که اغلب در ایالت خود برای مدت طولانی با آنها بوده‌اند.»

خروج کوسوغلو در اوایل این ماه بسیار مهم بود زیرا او یکی از معدود دستیارانی بود که شخصاً ترجیحات، سبک و تخصص هریس را می دانست.

اما او بیشتر خود را با افراد خارجی احاطه کرد. تینا فلورنوی که به عنوان رئیس سابق دفتر بیل کلینتون خدمت می کرد، به کاخ سفید آمد تا دستیار ارشد هریس شود. سیمون سندرز، مشاور ارتباطات پرزیدنت بایدن در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 او، سخنگوی ارشد او شد. اوپال وادان که برای هیلاری کلینتون کار می کرد، دستیار شخصی او شد.

کریستن آلن، که به عنوان معاون مطبوعاتی ملی در کمپین ریاست جمهوری هریس خدمت می کرد، اوایل سال جاری پس از مدتی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی، به عنوان سخنگوی او معرفی شد.

وقتی هریس معاون رئیس‌جمهور شد، گروه کوچکی از کارمندان از سنا را با خود آورد، از جمله کوسوغلو، که به عنوان رئیس ستاد خدمت می‌کرد، و جاش هسو، که به عنوان معاون رئیس ستاد او خدمت می‌کرد و میشل سولومون، مدیر برنامه‌ریزی او.

به گفته منابع آگاه کوسوغلو – که دفتر را با شرایط خوبی ترک کرد تا با خانواده خود وقت بگذراند – همچنین انتظار می رود به ارائه دانش سازمانی ادامه دهد.

دومین کارمند سابق گفت: «سیاست در مورد روابط و روابط با افراد اطراف شماست. “من فکر می کنم که در آنجا به پیشرفت های زیادی نیاز است.

کسانی که در مدار هریس هستند به برایان نلسون اشاره می کنند که در زمانی که هریس دادستان کل بود به هریس مشاوره می داد و اکنون معاون وزیر تروریسم و ​​اطلاعات مالی در وزارت خزانه داری است. دیگر دستیاران باسابقه شامل شان کلگ، استراتژیست در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری او، و جولی چاوز رودریگز، که به عنوان مشاور ارشد تازه به کار گرفته شده برای بایدن خدمت می کند، در دفتر سنا هریس کار می کرد و قبل از اینکه به عنوان رئیس دفتر سیار وی در کمپین ریاست جمهوری او خدمت کند.

در گردان در دوران تصدی هریس خبرساز شد و روایتی از بی ثباتی در دفتر معاون رئیس جمهور ایجاد کرد. اما برخی از دموکرات‌ها نگران پیامدهای بزرگ‌تر هستند، به‌ویژه اگر رئیس‌جمهور بایدن برای انتخاب مجدد نامزد نشود.

دموکرات‌ها که نگرانی‌های خصوصی خود را ابراز می‌کنند، می‌گویند که نگران هستند وفاداران سرسخت هریس – آن نوع مشاوران و استراتژیست‌هایی که در فراز و نشیب‌ها به اصل خود پایبند هستند – تقریباً وجود ندارند.

زلیزر گفت: “آنها نامزد را می شناسند، نقاط ضعف و قوت آنها را درک می کنند و نوعی ارتباط شخصی دارند که دیگر متخصصان فاقد آن هستند.” ممکن است هریس فاقد چنین مشاوره ای باشد و در نتیجه این امر او را از نظر سیاسی ضعیف می کند.