درام اسناد طبقه بندی شده با دوئل مشاوران ویژه آشکار می شود: به روز رسانی های زنده

چگونه GOP به اینجا رسید: ظهور محافظه کاران فوق العاده از بری گلدواتر تا دونالد ترامپ

در این مونتاژ، نماینده جیم جردن، از اوهایو، سمت چپ و نماینده جیمز کامر، R-Ky، در یک کنفرانس خبری در کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر / 17، 2022 در واشنگتن، دی سی صحبت می کنند.  جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا کنفرانس خبری برگزار کردند تا درباره

کمپین انتخاباتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ترامپ که از سوی برخی جمهوری‌خواهان به خاطر عملکرد ضعیف حزب در انتخابات سال گذشته مقصر شناخته می‌شود، با «اعضای هیأت کنگره کارولینای جنوبی و قانون‌گذاران ایالتی در هنگام رونمایی از تیم رهبری کارولینای جنوبی» نیز حضور خواهد داشت. .

رهبران کنگره از اسناد محرمانه بایدن صحبت می کنند

در اینجا چیزی است که اتفاق می افتد:

  • جمهوری خواهان قدرت را به دست می گیرند: سرسخت ترین مخالفان جمهوریخواه بایدن از حاشیه بیرون می آیند – با قدرت احضاریه

    مقامات کاخ سفید روز سه شنبه از بیان اینکه آیا اسنادی را که جمهوری خواهان مجلس در تحقیقات خود به دنبال آن هستند ارائه خواهند کرد یا خیر، خودداری کردند. یان سامز، سخنگوی کاخ سفید گفت: «ما چند نامه از رئیس نظارت مجلس در مورد این موضوع دریافت کرده‌ایم. ما در حال بررسی آن نامه ها هستیم. در زمان مناسب درباره پاسخ خود تصمیم گیری خواهیم کرد.»

    بیش از دو ماه پس از اعلام اینکه دونالد ترامپ دوباره به دنبال ریاست جمهوری خواهد بود، هفته آینده با توقفی آرام در ایالت اولیه کارولینای جنوبی، کمپین انتخاباتی را آغاز می کند.

    در ماه نوامبر، گارلند، دادستان سابق فدرال جک اسمیت را برای نظارت بر تحقیقات اسناد ترامپ منصوب کرد. ماموران فدرال هنگام اجرای حکم بازرسی در مار-آ-لاگو در ماه اوت، این اسناد را پیدا کردند.

    کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه بارها از پاسخ به سؤالات درباره کشفیات سند بایدن خودداری کرد و گفت که می‌خواهد به وزارت دادگستری اجازه دهد تا تحقیقات خود را بدون دخالت ادامه دهد.

    در این مونتاژ، نماینده جیم جردن، از اوهایو، سمت چپ و نماینده جیمز کامر، R-Ky، در یک کنفرانس خبری در کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر / 17، 2022 در واشنگتن، دی سی صحبت می کنند. جمهوریخواهان مجلس نمایندگان یک کنفرانس خبری برای گفتگو در مورد “معاملات تجاری خانواده بایدن” برگزار کردند.

    کوین مک کارتی: استاندارد دوگانه در مورد بایدن و ترامپ

    رهبران کنگره از اسناد محرمانه بایدن صحبت می کنند

    سامز همچنین از قانونگذاران جمهوری خواه انتقاد کرد که ادعا می کنند به افشای و شفافیت اهمیت می دهند «در عین حال، به عنوان مثال، آنها از سخنران خود نمی خواهند که معاملات محرمانه ای را که برای جلب حمایت جناح راست افراطی و افراطی MAGA انجام داده است، منتشر کند. از گروه او برای سخنران.”

    پالم بیچ، فلوریدا – 15 نوامبر: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در طی مراسمی در خانه خود در Mar-a-Lago در 15 نوامبر 2022 در پالم بیچ، فلوریدا صحبت می کند. ترامپ اعلام کرد که به دنبال یک دوره دیگر برای ریاست جمهوری است و رسماً کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 خود را آغاز کرد. (عکس از Joe Raedle/Getty Images)

    – دیوید جکسون

    جمهوری خواهان مجلس نمایندگان با بررسی اسناد بایدن پیش می روند

    از آنجایی که تعدادی از جمهوری خواهان به چالش کشیدن ترامپ برای نامزدی جمهوری خواهان فکر می کنند، به نظر می رسد که او مشتاق است حمایت خود را در ایالتی که دوباره انتظار می رود یک انتخابات مقدماتی زودهنگام برگزار کند، نشان دهد.

    دونوان اسلک

    عمیق تر برو

    او گفت: “من فقط در اینجا از هیچ سوراخ خرگوشی پایین نمی روم.” “من بسیار سازگار خواهم بود. من قرار است بسیار محتاطانه عمل کنم. و باز هم از من پرسیده شد، فقط همین سوال را پرسیدم. من جوابش را داده ام به این سؤال اشاره شده است و ما فقط می‌خواهیم ادامه دهیم.»

    دونوان اسلک و مایکل کالینز

    کوین مک کارتی از دموکرات ها به دلیل استاندارد دوگانه انتقاد می کند

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY ظاهر شد: جو بایدن، دونالد ترامپ اسناد طبقه بندی شده کشفیات: به روز رسانی زنده



منبع

مایکل کالینز

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

ترامپ قصد دارد در 28 ژانویه در کلمبیا در کمپین انتخاباتی شرکت کند

پالم بیچ، فلوریدا - 15 نوامبر: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در طی مراسمی در خانه خود در Mar-a-Lago در 15 نوامبر 2022 در پالم بیچ، فلوریدا صحبت می کند.  ترامپ اعلام کرد که به دنبال یک دوره دیگر برای ریاست جمهوری است و رسماً کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 خود را آغاز کرد.  (عکس از Joe Raedle/Getty Images)

جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، روز یکشنبه نامه‌ای به ران کلین، رئیس کارکنان کاخ سفید ارسال کرد و خواستار کسب اطلاعات بیشتر شد و مدعی شد که «استفاده نادرست بایدن با مواد محرمانه این موضوع را مطرح می‌کند که آیا او امنیت ملی ما را به خطر انداخته است یا خیر».

جمهوری خواهان که به تازگی قدرت گرفته اند، تحقیقات خود را در کنگره درباره حفظ اسناد بایدن به پیش می برند. کاخ سفید آنها را به دلیل “خشم ساختگی” متهم می کند، در حالی که از پاسخ دادن به بسیاری از سوالات خودداری می کند، حتی پس از اینکه اسناد بیشتری کشف شد و مریک گارلند، دادستان کل، یک بازرس ویژه را برای تحقیق منصوب کرد.

بیشتر به مستند-درام بروید: همه چیز در یک مکان

جردن نوشت: «مردم آمریکا مستحق شفافیت و پاسخگویی از سوی ارشدترین مقامات مجری قانون قوه مجریه ما هستند.

در دیگر اخبار سیاسی، با نزدیک شدن مهلت افزایش سقف بدهی کشور، نمایندگان مجلس همچنان به کشمکش ادامه می دهند. و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد در کارولینای جنوبی وارد عرصه مبارزات انتخاباتی شود.

دونوان اسلک

کاخ سفید جمهوری خواهان را به دلیل “خشم جعلی” در مورد اسناد طبقه بندی شده محکوم کرد

رئیس جمهور جو بایدن

این یک تجمع نخواهد بود. در عوض، رئیس جمهور سابق به کلمبیا، SC سفر خواهد کرد تا در کنار حامیان برجسته جمهوری خواه، از جمله فرماندار هنری مک مستر و سناتور لیندسی گراهام ظاهر شود.

اولین اسناد بایدن در دفتر واشنگتن توسط وکلای شخصی رئیس جمهور قبل از انتخابات در ماه نوامبر – و بیش از دو هفته قبل از اینکه گارلند انتصاب اسمیت را اعلام کند – کشف شد. اما تا زمانی که این کشف علنی شد و اسناد بیشتری از بایدن پیدا شد، گارلند یک بازرس ویژه متفاوت به نام رابرت هور را برای تحقیق در مورد نحوه کار بایدن با اسناد طبقه بندی شده منصوب کرد.

چگونه GOP به اینجا رسید: ظهور محافظه کاران فوق العاده از بری گلدواتر تا دونالد ترامپ

کارین ژان پیر از پاسخ دادن به سوالات خودداری می کند

جمهوریخواهان مجلس نمایندگان با تحقیقات به پیش می روند

  • کشف اسناد طبقه بندی شده در اقامتگاه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در ویلمینگتون، دلاور، و دفتر در واشنگتن دی سی، روز چهارشنبه همچنان بازتاب دارد.

    اردن روز جمعه نامه‌ای به دادستان کل ارسال کرد که در آن از چه کسی و چه زمانی در مورد اسناد اقامتگاه و دفتر رئیس‌جمهور در دلاور در واشنگتن پرسیده بود. او گفت که برخی از آنها به عنوان “اطلاعات محفظه حساس” علامت گذاری شده اند و در فضایی ناامن نگهداری می شوند که نشان دهنده سوء استفاده از حساس ترین اطلاعات اطلاعاتی در دولت ایالات متحده است.

    کارین ژان پیر از پاسخ دادن به سوالات خودداری می کند

  • رئیس جمهور جو بایدن

  • کارولینای جنوبی نیز اتفاقاً خانه دو مخالف احتمالی ترامپ است: نیکی هیلی فرماندار سابق و تیم اسکات سناتور فعلی ایالات متحده.

    او تحقیقات را به ایان سامز، سخنگوی مشاور کاخ سفید، و به وزارت دادگستری و دادستان ویژه ارجاع داد.

    کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که بازرسان جمهوری خواه در حال بررسی رفتار بایدن و ترامپ با اسناد طبقه بندی شده با هدف اطمینان از برخورد و رسیدگی عادلانه به هر دو پرونده هستند.

    یان سامز، سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه با اشاره به اینکه دونالد ترامپ اسناد طبقه بندی شده را در ملک خود در مار-آ-لاگو در فلوریدا ذخیره می کرد، گفت: «آنها با وجود اینکه از اقدامات رئیس جمهور سابق دفاع کردند، خشم را جعل می کنند».

    کاخ سفید جمهوری خواهان را به “خشم ساختگی” متهم کرد

  • مک کارتی روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: «ما همه دموکرات‌ها را مجبور کرده‌ایم که حمله کرده‌اند – آنها حتی یک بازرس ویژه، دادستان، دارند که رئیس‌جمهور ترامپ را در این مورد تعقیب کند». قبل از انتخابات متوجه شدند که رئیس جمهور بایدن این اسناد را در اختیار دارد… هیچ زمانی مورد حمله اف بی آی قرار نگرفت.

    جیم جردن، نماینده ایالت اوهایو، زمانی که اعلام کرد اولین تحقیق این هیئت کشفیات اسناد بایدن را هدف قرار خواهد داد، به سختی از کمیته قضایی دموکرات ها دست برداشته بود.

    کاخ سفید جمهوری خواهان کنگره را به دلیل بررسی چگونگی ورود اسناد طبقه بندی شده به خانه و دفتر شخصی سابق جو بایدن، به «تئاتر سیاسی» و «نفاق افراطی» متهم کرد.

    او دموکرات‌ها را به خاطر انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دلیل نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده در خانه‌اش در فلوریدا مورد انتقاد قرار داد، در حالی که مشخص شد بایدن نیز اسنادی را در اختیار داشته است.