دختر 2 ساله در خارج از خانه در لس آنجلس توسط کایوت مورد حمله قرار گرفت

الیاهئو به CBSLA گفت که دخترش برای مداوا به بیمارستان منتقل شد و در آنجا یک سری واکسن هاری دریافت کرد و در حال بهبودی است.

سخنگوی CDFW همچنین با اسلحه دارت در منطقه در حالت آماده باش بودند، اگر مشاهده دیگری گزارش شود.

الیاهئو گفت: “من او را گرفتم و دراز کشیدم.” من خون را روی شلوار و پایش و جایی که او مجروح شد دیدم. این خیلی وحشتناک بود.

ویدئوهای نظارت حلقه نشان می دهد که یک دختر 2 ساله در محله ای در لس آنجلس، کالیفرنیا مورد حمله یک کایوت قرار گرفته است.  2 دسامبر 2022.   / اعتبار: خانواده حلقه/کابیر

ویدئوهای نظارت حلقه نشان می دهد که یک دختر 2 ساله در محله ای در لس آنجلس، کالیفرنیا مورد حمله یک کایوت قرار گرفته است. 2 دسامبر 2022. / اعتبار: خانواده حلقه/کابیر

ویدئوی نظارتی Jarring یک دختر دو ساله را نشان می‌دهد که روز جمعه در روز روشن در چمن خانه‌ای در لس آنجلس توسط یک کایوت مورد حمله قرار گرفت. دختر زنده ماند و رو به بهبودی است.

سخنگوی دپارتمان ماهی و حیات وحش کالیفرنیا (CDFW) شنبه به CBSLA گفت که قبل از حمله، گزارش‌های متعددی در مورد یک کایوت تهاجمی در محله از ساکنان منطقه دریافت کرده بود. در حال کار برای گرفتن نمونه DNA از کایوت از لباس این دختر بود.

طوفان های پشت سر هم برف و باران را به غرب می آورد

این ویدئو نشان می دهد که پدر این دختر سنگی را به سمت حیوان پرتاب می کند.

تیترهای “اخبار آخر هفته CBS” برای شنبه، 3 دسامبر 2022

این حمله که در محله وودلند هیلز رخ داد، در سیستم دوربین حلقه خانواده ثبت شد.

گزارش اعداد شغلی قوی می تواند نشان دهنده افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو باشد



منبع

در این ویدئو، به نظر می رسد که خانواده در حال پیاده شدن از ماشین خود هستند که یک کایوت در چمن جلویی به دختر نزدیک می شود و شروع به کشیدن پاهای او می کند و باعث می شود کودک نوپا فریاد بزند. وقتی پدر دختر نزدیک می شود، کایوت دختر را رها می کند و عقب می نشیند.

در ماه ژوئن یک کایوت به یک دختر ۲ ساله حمله کرد در یک پارک در شهر اورنج کانتی دره فواره. آن دختر نیز زنده ماند.

شیرا الیاهئو، مادر این دختر، گفت: «فقط می‌خواستم مطمئن شوم که حالش خوب است». سی بی اس لس آنجلس.

در سال جاری چندین حمله کایوت در منطقه کالیفرنیای جنوبی رخ داده است. در ماه آوریل، یک دختر 2 ساله دیگر مورد حمله قرار گرفت توسط یک کایوت در ساحلی در شهر هانتینگتون بیچ. افسران پلیس پاسخگو پس از آن دو کایوت را در منطقه و زیست شناسان CDFW به ضرب گلوله کشتند نمونه های DNA استفاده شده برای تایید اینکه یکی از آن دو کایوت به دختر حمله کرده است. او صدمات جدی دید، اما جان سالم به در برد.