دختر کالیفرنیایی مجوز مالکیت اسب شاخدار را دارد – اگر یکی را پیدا کند

مارسیا مایدا، مدیر بخش مراقبت و کنترل حیوانات شهرستان، یک برچسب فلزی به رنگ رز به شکل قلب که روی آن «مجوز تک‌شاخ دائمی» نقش بسته بود، همراه با یک عروسک اسب شاخدار سفید با گوش‌های صورتی، سم‌های بنفش و شاخ نقره ای

لس آنجلس (AP) – دختری به نام مادلین، با تخیل روشن و آگاهی قابل توجه از اینکه چگونه بوروکراسی می تواند رویاها را نابود کند، زمانی که از مقامات کنترل حیوانات لس آنجلس درخواست مجوز برای داشتن یک اسب شاخدار – در صورتی که بتواند یکی از آنها را پیدا کند – به آرزویش رسید. .

اولین مجوز در نوع خود با رشته هایی همراه بود، اما: این موجود افسانه ای باید در معرض نور خورشید، پرتوهای ماه و رنگین کمان قرار گیرد و شاخ او حداقل یک بار در ماه با یک پارچه نرم جلا داده شود.

پنج شرط آن برای مالکیت اسب شاخدار همچنین مستلزم آن است که هر جرقه یا زرق و برقی که روی حیوان پاشیده می شود غیرسمی و تجزیه پذیر باشد و حداقل هفته ای یک بار با هندوانه تغذیه شود.



منبع

این آژانس تصاویری از مکاتبات، مجوز، مدال و اسباب‌بازی پر شده را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد که نام خانوادگی دختر پنهان شده بود.

پاسخ این اداره پس از آن بود که دختر ماه گذشته نامه کوتاهی به آن نوشت: “شهرستان لس آنجلس عزیز، اگر بتوانم یک تک شاخ در حیاط خلوت خود داشته باشم، تایید شما را می خواهم.”

مایدا از دختر به خاطر «احساس مسئولیت‌پذیری مالکیت حیوان خانگی برای گرفتن مجوز از قبل» و به‌خاطر در نظر گرفتن دقیق «الزامات فراهم کردن خانه‌ای دوست‌داشتنی برای حیوانات» تمجید کرد.