دختر پارچ سابق رد ساکس نوزادی را در جنگل NH به دنیا آورد و نوزاد تازه متولد شده را در چادر رها کرد.

پدر الکساندرا در بخش‌هایی از هشت فصل برای Red Sox شرکت کرد و سال‌ها را در غرفه پخش NESN گذراند. او اوایل سال جاری اعلام کرد که از صدا و سیما بازنشسته شده است.

طبق گفته اداره پلیس منچستر، الکساندرا اکرسلی، 26 ساله، قرار است روز سه شنبه در دادگاه عالی هیلزبورو-نورث به اتهام رفتار بی احتیاطی محاکمه شود.

ماموران در پاسخ به گزارش زنی که در یک چادر در جنگلی نزدیک ورزشگاه وست ساید در منچستر درست قبل از ساعت 1 بامداد نوزادی به دنیا آورده بود، پس از دریافت راهنمایی از اکرسلی، منطقه را به مدت یک ساعت جستجو کردند، اما تلاش آنها ناموفق بود. پلیس گفت.

این یک داستان در حال توسعه است. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، برای به‌روزرسانی‌ها دوباره بررسی کنید.

به گفته مقامات، دختر یک پارچ سابق بوستون رد ساکس پس از اینکه نوزاد تازه متولد شده اش بدون لباس، یخ زده و تنها در تاریکی در منطقه ای جنگلی در نیوهمپشایر در اوایل صبح دوشنبه پیدا شد، با اتهاماتی مواجه است.

مادر این نوزاد که دیوید فلوری، رئیس آتش نشانی منچستر، او را دختر دنیس اکرسلی، پارچ تالار مشاهیر MLB معرفی کرد، در نهایت پس از دروغ گفتن به پلیس، مکان واقعی نوزاد را فاش کرد.

دختر پارچ سابق رد ساکس نوزادی را در جنگل NH به دنیا آورد و نوزاد تازه متولد شده را در چادر رها کرد.

بازرسان خاطرنشان کردند که دمای هوا حدود 18 درجه بود که نوزاد را نجات دادند.

دانلود کنید برنامه رایگان Boston 25 News برای هشدارهای خبری فوری

تحقیقات همچنان ادامه دارد.

Boston 25 News را در فیس بوک دنبال کنید و توییتر. | هم اکنون اخبار بوستون 25 را تماشا کنید





منبع

به گفته سازمان آتش نشانی منچستر، نوزاد در کف چادری در نزدیکی رودخانه Piscataquag در خیابان الکتریک، بدون پوشش و در حال تقلا برای نفس کشیدن پیدا شد. سپس تلاش هایی برای تامین گرما انجام شد و نوزاد برای درمان تکمیلی به مرکز پزشکی کاتولیک منتقل شد.

الکساندرا، که همچنین با یک مورد نامربوط مواجه است که رفاه یک کودک خارج از کنکورد را به خطر می اندازد، ظاهراً به اولین پاسخ دهندگان گفت که زایمان زودرس داشته است.