دخترهای نمایشی وگاس شوک ناشی از ضربات چاقو که 2 کشته برجای گذاشت را توصیف می کنند

او به KLAS-TV گفت: “من فریاد می زنم و از همه کمک می خواهم.” او به من رسید و از پشت به من چاقو زد و سپس فرار کرد.

لاس وگاس (AP) – قربانیان یک سلسله ضربات چاقو در لاس وگاس استریپ شوک و وحشت حمله غیرمنتظره به گروهی از دختران نمایشی و دیگران در خارج از یک کازینو را توصیف کردند که منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن شش نفر شد.

در گزارش پلیس آمده است که باریوس هنگام دستگیری غرق در خون بود. در این گزارش آمده است که مأموران یک چاقوی بزرگ و با تیغه بلند را کشف و ضبط کردند.

گزارش دستگیری منتشر شده روز جمعه حاکی از آن است که باریوس به پلیس گفته است که برخی از قربانیان به او خندیده اند و او “خشم را از بین برده است.” دادستان ها می گویند که او به دو فقره قتل و شش فقره اقدام به قتل متهم خواهد شد.

لوثورپ گفت: “این یک شغل امن است، پلیس در همه جا وجود دارد.” “هیچ مکانی بیشتر از لاس وگاس استریپ فیلمبرداری نمی شود.”

Best Showgirls In Vegas مدل ها و دختران نمایشی را برای رویدادهای تبلیغاتی مختلف از افتتاحیه رستوران گرفته تا استقبال فرودگاهی ارائه می دهد. لوتروپ در 12 سال فعالیت خود در آژانس گفت که این مدل‌ها تقریباً “بدون حادثه” روز به روز پیش رفته‌اند.

ویکتوریا کایتانو، یکی از جعلان دختر نمایشی که روز جمعه پس از درمان زخم چاقو از بیمارستان مرخص شد، گفت: «نمی‌توانستم باور کنم که این اتفاق برای من می‌افتد.

بر اساس گزارش پلیس، برخی از مجریان گفتند که او وقتی برای گرفتن عکس نزدیک شد و یکی از آنها عقب نشینی کرد، باعث ناراحتی آنها شد. یک زن گفت که او از پشت به او چاقو زد و سپس دیجیوانی را با چاقو زد.

در این گزارش آمده است که باریوس به یکی از قربانیان گفت: “ببخشید، مرد” قبل از اینکه او را با چاقو بزند و همچنین گفت که امیدوار است پلیس به او شلیک کند.

دفتر پزشکی قانونی کشته شدگان را برنت آلن هالت 47 ساله و ماریس مارین دیجیوانی 30 ساله ساکن لاس وگاس شناسایی کرد. مقامات گفتند که هالت از پشت مورد اصابت چاقو قرار گرفت و دیجیوانی بر اثر جراحت قفسه سینه جان باخت.

آنا وستبی، که دچار سوراخ شدن ریه شده بود، گفت که او و کیتانو با دیجیوانی بودند که باریوس به آنها حمله کرد.

به گفته شریل لوتورپ که این تجارت را اداره می کند، دی جیوانی بخشی از آژانس استعدادیابی و مدلینگ بهترین شوگرلز در وگاس بود. او گفت که دو نفر دیگر از آژانس در میان مجروحان بودند و نفر سوم بدون جراحت فرار کرد.

بلافاصله مشخص نشد که آیا باریوس وکیلی دارد که بتواند از طرف او اظهار نظر کند یا خیر. او روز جمعه اولین حضور خود در دادگاه را بدون وثیقه بازداشت کرد. محاکمه اولیه برای سه شنبه برنامه ریزی شده بود.

باریوس آدرسی در لس آنجلس داشت، به پلیس گفت که دو روز زودتر به لاس وگاس آمد تا با یکی از دوستانش نقل مکان کند و پس از آن به او اجازه نداد در خانه بماند، بنابراین وسایلش را جمع کرد و با اتوبوس به لاس وگاس استریپ رفت. بر اساس گزارش بازداشت



منبع

پلیس یونی باریوس 32 ساله را پس از تعقیب و گریز کوتاهی از جایی که به گفته آنها به چهار دختر نمایشی حمله کرد، دستگیر کرد و در نهایت هشت نفر را در روز پنجشنبه با چاقو زد.

کایتانو به KLAS-TV گفت: «از جایم بلند شدم و شروع به دویدن کردم. شروع کردم به فریاد زدن، او یک چاقو دارد!