دختران مت دیمون در کنار پدر و مادر خود روی فرش قرمز نادر ظاهر می شوند

در سال 2019، او خالکوبی جدیدی را به نمایش گذاشت که توسط هنرمند وینتر استون انجام شد و نام هر دختر به خط شکسته در کنار نام مستعار همسرش، لوسی، روی بازوی او نوشته شده بود.

دخترشان جیا، 14 ساله، در این مراسم حضور نداشت.

تصویر: اولین نمایش جهانی استودیو آمازون

مت دیمون (اشلی لندیس / AP)

دیمون همچنین در سال 2018 به اشتراک گذاشت که او و فرزندانش نسبتاً از آزار و اذیت پاپاراتزی ها در خانه خود در لس آنجلس در امان مانده اند.

لوسیانا باروسو و مت دیمون (Sthanlee B. Mirador / Sipa USA از طریق AP)

دیمون 52 ساله و باروسو 46 ساله با دختران استلا 12 ساله و ایزابلا 16 ساله و دختر بزرگتر الکسیا که دختر باروسو از ازدواج قبلی است، در گروه های کاملا مشکی هماهنگ شدند.

او گفت: «همیشه ماشین‌هایی در خارج از خانه‌هایشان وجود دارد. «آنها می خواهند بچه هایشان را ببینند. این یک سطح متفاوت از نفوذ است. من مجبور نیستم با آن کنار بیایم و بچه هایم مجبور نیستند آنقدر با آن کنار بیایند.»

سه دختر از چهار دختر این بازیگر به او و همسرش، لوسیانا باروسو، در اولین نمایش آخرین فیلمش، “هوا” در 27 مارس در لس آنجلس پیوستند.

مت دیمون (اشلی لندیس / AP)

آخرین حضور مت دیمون در فرش قرمز یک امر خانوادگی بود!

تصویر: اولین نمایش جهانی استودیو آمازون

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

او به والدین TODAY گفت: «من فرزندانم را طوری تربیت می‌کنم که صاحب اشتباهاتشان شوند و دفعه بعد بهتر عمل کنند و هر کاری که انجام داده‌اند جبران کنند. “دفعه بعد، شما متفاوت رفتار می کنید.”

ستاره «جیسون بورن» اغلب در مراسمی با بچه‌هایش دیده نمی‌شود، اگرچه او با افتخار عشق خود را به دخترانش به روش‌های دیگری نشان می‌دهد.

او اضافه کرد که در آن زمان، “در خیابان” از بن افلک و جنیفر گارنر زندگی می کرد که در سال 2018 طلاق خود را نهایی کردند.

او گفت: “من کسی نیستم که داستانش مجلات را تکان دهد.”

او در گذشته درباره فرزندپروری صحبت کرده است، از جمله در سال 2018 که نحوه آموزش به فرزندانش را به اشتراک گذاشت که از اشتباهاتشان درس بگیرند.

دیمون و باروسو که در سال 2005 با هم ازدواج کردند، فقط با آن دو عکس گرفتند.

لوسیانا باروسو و مت دیمون (Sthanlee B. Mirador / Sipa USA از طریق AP)