دبیر مطبوعاتی کاخ سفید DeSantis Op-Ed را کنار گذاشت

دیسانتیس مقاله نظر خود را با این تعهد بسته است که «فلوریدا ایالتی باشد که اقتصاد در آن شکوفا می شود، زیرا ما ایالتی هستیم که بیدار می شود تا بمیرد».

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

ترتیب ویژه دیزنی که به سال 1967 برمی گردد، نمونه ای غیرقابل دفاع از رفاه شرکت ها بود. دیسانتیس در این مقاله نوشت: این شرکت رفتار مالیاتی مطلوبی از جمله توانایی ارزیابی ارزش املاک خود و بهره مندی از مزایای بهبود زیرساخت های منطقه ای بدون پرداخت مالیات بر روی پروژه ها را برای شرکت فراهم کرد. مجله ی وال استریت سهشنبه.

نظر دیسانتیس توضیح داد که چرا فرماندار روز دوشنبه لایحه ای را امضا کرد که به “وضعیت خودگردان دیزنی در بیش از 43 مایل در مرکز فلوریدا” پایان می دهد، که “منطقه ای تقریباً به بزرگی میامی است.”

کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی، اظهار داشت که او هیچ «برنامه‌ای» برای خواندن نظر فرماندار ران دیسانتیس (ر.

این لایحه به فرماندار این اختیار را می دهد که یک هیئت پنج نفره را که مسئول نظارت بر ارائه خدمات دولتی در سراسر پارک وسیع دیزنی است، منصوب کند.

بنابراین ما قرار نیست بازی های سیاسی انجام دهیم. این کاری نیست که ما اینجا انجام دهیم. ما همچنان بسیار متمرکز و متمرکز بر لیزر بر روی ارائه برای مردم آمریکا هستیم. و من قصد ندارم آن نوشته را بخوانم،” سخنگوی مطبوعاتی افزود.

بسیاری بر این باورند که دیسانتیس دیزنی را به دلیل مخالفتش با لایحه حقوق والدین در آموزش، که به دنبال محدود کردن آموزش ایدئولوژی جنسیتی مترقی در مدارس ابتدایی دولتی بود، هدف قرار داد. منتقدان این قانون را لایحه «نگو همجنسگرا» نامیدند.

ژان پیر گفت: “بنابراین من با شما بسیار صریح خواهم بود.” “من مقاله را نخوانده ام و صادقانه بگویم، قصد ندارم.”

با این حال، التماس ها بر سر زبان ها افتاد و DeSantis در نهایت حاضر به موافقت نشد.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید DeSantis Op-Ed را کنار گذاشت

باب چاپک، مدیرعامل سابق دیزنی، پیش از این با دیسانتیس لابی کرد تا “ناامیدی و نگرانی شرکت را از این که اگر این قانون به قانون تبدیل شود، می‌تواند برای هدف قرار دادن کودکان و خانواده‌های همجنس‌گرا، همجنس‌گرا، غیر باینری و ترنس‌جندر استفاده شود.”

فرماندار دیسانتیس در هنگام امضای لایحه در روز دوشنبه گفت: «امروز بالاخره پادشاهی شرکتی به پایان می رسد. “کلانتر جدیدی در شهر وجود دارد، و مسئولیت پذیری دستور روز خواهد بود.”