دایان کیتون در مراسم عمومی با بچه ها ظاهر می شود

روز بزرگداشت دایان کیتون بود!

این بازیگر نمادین با دو فرزندش – دختر 27 ساله دکستر و پسر 22 ساله دوک – همراه بود و در مراسمی سیمانی در تئاتر چینی TCL در هالیوود در روز پنجشنبه از او با اثر دست و رد پای خود تجلیل شد. گردش عمومی نادر خانوادگی نیز شامل شوهر دکستر، جردن وایت بود.

جردن وایت، دکستر کیتون، دایان کیتون و دوک کیتون در Diane Keaton Hand &  مراسم رد پا در تئاتر چینی TCL در هالیوود، کالیفرنیا، در 11 اوت 2022 برگزار شد. (Sthanlee B. Mirador / Sipa USA از طریق AP)

“من نمی توانم تصور کنم که چگونه خواهد بود. این واقعاً چیزی نیست (دختر من دکستر و شوهرش) در حال حاضر درباره آن بحث می کنند. من احتمالاً بچه را دوست خواهم داشت.» او گفت.

“چه روز شگفت انگیزی برای بزرگداشت مادرم! من به شما افتخار می کنم و این یک افتخار باورنکردنی است. دوستت دارم،» دکستر در کنار عکسی از او، مادر و برادرش و همچنین دست و رد پای دایان نوشت.

با این حال، او مشتاقانه منتظر است که روزی مادربزرگ شود و در آوریل به مردم بگوید: “اوه خدا، آره.”





منبع

«احساس می‌کنم او خانواده را به رویاهایش انتخاب کرده است. و او فقط بهترین مادر بود، اما فکر می‌کنم دلیل ازدواج نکردن من همین بوده است.» من نمی خواستم استقلالم را رها کنم.

جردن وایت، دکستر کیتون، دایان کیتون و دوک کیتون در مراسم دست و رد پای دایان کیتون که در تئاتر چینی TCL در هالیوود، کالیفرنیا، در 11 اوت 2022 برگزار شد. (Sthanlee B. Mirador / Sipa USA از طریق AP)

دایان، 76 ساله، در حالی که در محاصره عزیزانش قرار گرفته بود، لبخند می زد. برای این مناسبت، ستاره «آنی هال» شلوار سفید با پیراهن خال خالی مشکی، کت مشکی، کمربند و کلاه امضا پوشید. او در طول سخنرانی خود در ویدئویی که توسط تلویزیون Tinseltown گرفته شده است، گفت: زمانی در زندگی من، در این مکان که برای اولین بار شروع به خیال پردازی درباره احتمال یک رویا کردم. من هنوز همان دایان هال کوچولو هستم که همه در احساسات گره خورده اند. من قبلا رویای حضور در صفحه نقره ای را داشتم و فقط می خواهم از شما تشکر کنم.”

ستاره «چیزی باید بده» دکستر و دوک را در پنجاه سالگی به فرزندی پذیرفت. یک مادر مجرد، سال گذشته دایان بینشی در مورد اینکه چرا هرگز ازدواج نکرد به اشتراک گذاشت.

دختر دایان نیز در اینستاگرام خود به مادر مشهورش فریاد زد.

دایان حرفه ای تحسین برانگیز دارد که بیش از شش دهه را در بر می گیرد. او برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا است. اما بزرگترین گنجینه او ممکن است دو فرزند خوانده اش باشد.

او در یکی از ویژگی‌های مجله Interview به لیزا کودرو گفت: «این به مادرم برمی‌گردد، زیرا برای من، بیشتر همه چیز درست است. “من دیدم که او چقدر تسلیم شد.”