داگ ماستریانو قبل از حمله به کنگره برای ترامپ دعا کرد تا قدرت را به دست گیرد

دو ماه پس از روز انتخابات، وب‌سایت نظرسنجی fivethirtyeight.com ماستریانو را تنها هفت امتیاز از رقیب دموکرات خود عقب‌تر نشان می‌دهد.

در تماس زوم، ماستریانو آنچه را که می‌گوید «نامه‌هایی بود که رئیس‌جمهور ترامپ امروز صبح از من خواست تا به آن بفرستم» را نمایش داد. [Senate Republican leader] میچ مک کانل و [House leader] کوین مک کارتی، کلاهبرداری در پنسیلوانیا را تشریح می‌کند، و این باعث می‌شود تا زمانی که تحقیقاتی انجام شود، محکم بایستند و آنچه در پنسیلوانیا اتفاق افتاده است را نادیده بگیرند.

مربوط: کتاب می‌گوید: «شما باید نامزد شوید»: رامنی از بایدن خواست ترامپ را برکنار کند

«پیروان NAR معتقدند که آخرالزمان به سرعت نزدیک می‌شود و فراخوان آنها تسریع در آمدن ثانوی مسیح از طریق تغییر شکل دادن به دنیای مدرن به شیوه‌ای کتاب مقدس است.»

او گفت: “در سال 2001، در حالی که ملت ما مورد حمله تروریست ها قرار گرفت، تاد بیمر، یک مرد مسیحی قوی اهل پاراموس، نیوجرسی، گفت: “بیا غلت بزنیم.”

دعای 6 ژانویه ماستریانو، که اولین بار توسط رولینگ استون در روز جمعه گزارش شد، طی یک تماس زوم، با عنوان دعای جهانی برای صداقت انتخابات، توسط آنچه که مجله آن را “یک شخصیت برجسته در جنبش احیای حواری جدید افراطی راست افراطی” می نامید، برگزار شد.

ماستریانو کهنه سرباز ارتش ایالات متحده است که زمانی لباس یک سرباز کنفدراسیون را می پوشید. او در دعای خود وقایع تاریخی از جمله نبرد گتیسبورگ در سال 1863 و سقوط پرواز 93 خطوط هوایی یونایتد را فهرست کرد، هواپیمایی که در 11 سپتامبر پس از حمله مسافران به هواپیماربایان در میدانی در پنسیلوانیا سقوط کرد.

یک هفته قبل از حمله به کنگره، در یک تماس ویدیویی که توسط یکی از اعضای یک گروه ناسیونالیست مسیحی سازماندهی شده بود، یک سناتور ایالت پنسیلوانیا که نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری در ایالت میدان نبرد است، دعا کرد که حامیان دونالد ترامپ «قدرت» را در 6 روز به دست بگیرند. ژانویه 2021.

همانطور که توسط رولینگ استون تعریف شده است، «ناسیونالیسم مسیحی یک اصل اصلی… NAR است [which] ظهور[ed] از مسیحیت کاریزماتیک (فکر کنید: پنطیکاستالیسم) و بر این باور است که ما در عصر رسولان و پیامبران جدید زندگی می کنیم که آیات مستقیم از روح القدس دریافت می کنند.

من دعا می کنم که ما مسئولیت را بر عهده بگیریم، قدرتی را که قانون اساسی به ما داده بودیم، و همچنین شما به طور مشروط، به دست آوریم. من برای رهبران و همچنین در دولت فدرال، خداوند، در ششم ژانویه دعا می کنم که با جسارت قیام کنند.»

«خدایا از تو می‌خواهم که به ما کمک کنی تا در این زمان‌های تاریک غلت بزنیم، تا از تاریکی نترسیم، از لحظه‌های استر و گیدئون خود استفاده کنیم. این … وقتی می گویید “چه کسی را بفرستم؟” می گوییم «من را بفرست و نه او را»، مسئولیت جمهوری خود را بر عهده می گیریم و در این روزهایی که روحمان را محاکمه می کنند، تزلزل نخواهیم کرد.

این شورش با 9 کشته از جمله خودکشی پس از حمله در میان نیروهای مجری قانون مرتبط بود.

عکس: مری آلتافر/AP

ماستریانو عبور از خطوط پلیس در ساختمان کنگره و وابستگی به گروه های ملی گرای مسیحی را رد می کند. او اکنون یکی از تعدادی از نامزدهای جمهوری خواه برای مناصب ایالتی است که بر انتخابات تسلط دارند و از دروغ ترامپ مبنی بر اینکه شکست او در سال 2020 نتیجه تقلب در رأی دهندگان بوده است، حمایت می کنند.

ما توسط شرارت و ترس و دودلی و بی عملی احاطه شده ایم. اما مشکل ما این نیست. مشکل ما پیروی از شماست.»

در هفته‌های قبل از حمله به کنگره، ماستریانو در تلاش‌های ناموفق برای براندازی شکست ترامپ در پنسیلوانیا شرکت داشت که اعلام آن پیروزی بایدن در کالج انتخاباتی را تایید کرد.

<span>عکس: مری آلتافر/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/442Fu60z9i1KDGXvmJVVeQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/AKBqYBu7ZvEw9R32L2Eseg–~B/aD02Njc7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/5c9f498332dd21d136e4e191706d1665″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/442Fu60z9i1KDGXvmJVVeQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/AKBqYBu7ZvEw9R32L2Eseg–~B/aD02Njc7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/5c9f498332dd21d136e4e191706d1665″/></div>
</div>
</div>
<p>پس از شورش کنگره، زمانی که کنگره دوباره تشکیل شد، مک کارتی یکی از 138 نماینده جمهوری خواه کنگره و 9 سناتوری بود که به نتایج در پنسیلوانیا یا آریزونا یا هر دو رای مخالف دادند.</p>
</div>
<p><br />
<br /><a href=منبع

داگ ماستریانو در آن روز در تظاهرات طرفدار ترامپ در واشنگتن شرکت کرد، پس از آن حامیانی که ترامپ به آنها گفته بود برای براندازی شکست انتخاباتی‌اش «مثل جهنم بجنگ»، در تلاشی برای جلوگیری از تأیید پیروزی جو بایدن به کنگره یورش بردند.

او همچنین گفت: “ما در مورد مقامات منتخب خود در پنسیلوانیا فکر می کنیم که ضعیف و بی عیب بوده اند و ما قدرت خود را به فرمانداری – تام ولف، دموکرات – واگذار کرده ایم که آزادی های این جمهوری را نادیده می گیرد.