داگ ماستریانو، کاندیدای فرمانداری پنسیلوانیا، دعا کرد ترامپ پیش از 6 ژانویه قدرت را به دست گیرد.

او گفت: «ما سال 1776، اعلامیه استقلال خود را به یاد می آوریم که حقیقت و کلام خدا را در مورد آنچه که ایالات متحده آمریکا خواهد شد، بیان کردیم. ماستریانو همچنین به آدرس 1863 آبراهام لینکلن در گتیسبورگ و حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 اشاره کرد که در آن یک “مرد مسیحی قوی” با هواپیماربایان روبرو شد و گفت “بیایید غلت بزنیم” – اشاره ای آشکار به تاد بیمر، که در پرواز 93 هواپیمایی یونایتد بود. که در پنسیلوانیا سقوط کرد.

ماستریانو همچنین دعا کرد که خداوند نامه‌هایی را که به درخواست ترامپ برای سناتور میچ مک‌کانل و نماینده کوین مک‌کارتی ارسال می‌کند «شاخص تقلب در پنسیلوانیا» را برکت دهد و این نامه‌ها آنها را جسارت کند تا «محکم بایستند و آنچه را که در آن اتفاق افتاده است نادیده بگیرند. پنسیلوانیا تا زمانی که تحقیقاتی انجام دهیم.”

داگ ماستریانو، نامزد جمهوری خواه فرمانداری پنسیلوانیا، توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در یک گردهمایی برای حمایت از نامزدهای محلی در موهگان سان آرنا در 03 سپتامبر 2022 در Wilkes-Barre، پنسیلوانیا مورد استقبال قرار گرفت.اسپنسر پلات/گتی ایماژ

  • بر اساس ویدئویی که روز جمعه توسط رولینگ استون منتشر شد، سناتور داگ ماستریانو، سناتور ایالتی داگ ماستریانو، در دیدار دسامبر 2020 با ملی‌گرایان مسیحی، دعا کرد که کنگره در 6 ژانویه “قیام کند” و نتایج انتخابات پنسیلوانیا را “بی اعتنا” کند.

    “من دعا می کنم که ما مسئولیت را بر عهده بگیریم – ما قدرتی را که توسط قانون اساسی و همچنین توسط شما به ما داده بودیم، به طور مشروط به دست خواهیم گرفت. من برای رهبران دولت فدرال نیز دعا می کنم، خدا، در 6 روز. ژانویه که آنها با جسارت قیام خواهند کرد.”

    ماستریانو نامزد حزب جمهوری خواه برای فرمانداری پنسیلوانیا است که مورد حمایت ترامپ قرار گرفته است.

در طول فراخوان «دعای جهانی برای صداقت انتخابات»، ماستریانو دعایی را بر سر نتایج انتخابات سال 2020 رهبری کرد که در آن اشارات زیادی از کتاب مقدس و تاریخی برای پیوند مسیحیت و ایالات متحده انجام داد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

پرزیدنت جو بایدن در انتخابات 2020 در پنسیلوانیا پیروز شد و یک “ممیزی محدود کننده ریسک” باریک تکمیل شد. هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده هرگز کشف نشد.

داگ ماستریانو، سناتور ایالت پنسیلوانیا، دعا کرد که کنگره نتایج انتخابات 2020 را “بی اعتنا” کند.

  • نماینده ماستریانو بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    او ادامه داد: «خدایا، از تو می‌خواهم که به ما کمک کنی تا در این زمان‌های تاریک حرکت کنیم، تا از تاریکی نترسیم».

    ویدئوی تماس زوم او را نشان می‌دهد که دعا می‌کند تا قانونگذاران در 6 ژانویه “با جسارت قیام کنند”.

  • ماستریانو – کاندیدای جمهوری خواه برای فرمانداری پنسیلوانیا – در جلسه زوم که توسط جیم گارلو، کشیش پیشین کلیسای بزرگ مرتبط با اصلاحات حواری جدید، یک جنبش مسیحی راست افراطی، برگزار شد، شرکت کرد. به گفته رولینگ استون، گارلو معتقد است که کتاب مقدس باید نحوه عملکرد دولت ایالات متحده را که یک اصل ناسیونالیستی مسیحی است، دیکته کند.

    داگ ماستریانو، نامزد جمهوری خواه فرمانداری پنسیلوانیا، توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در یک گردهمایی برای حمایت از نامزدهای محلی در موهگان سان آرنا در 03 سپتامبر 2022 در Wilkes-Barre، پنسیلوانیا مورد استقبال قرار گرفت.

    ناسیونالیسم مسیحی ایدئولوژی است که ادعا می کند مسیحیت و ایالات متحده به طور ذاتی به هم مرتبط هستند و بنابراین دین باید در جامعه آمریکا دارای موقعیت ممتازی باشد. با استقبال قانون‌گذارانی مانند نمایندگان مارجوری تیلور گرین و لورن بوبرت از ایده‌آل‌های آن، جریان اصلی تجدید حیات را تجربه کرده است.

    دیده بان راست اولین بار مشارکت ماستریانو در ندای نماز را در ماه مه 2021 گزارش کرد، اما رولینگ استون اولین بار این ویدئو را منتشر کرد.

    ماستریانو که مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بود، در اوایل سال جاری به دلیل ارتباطش با افراط گرایان راست افراطی و ملی گرایان مسیحی با انتقاداتی مواجه شد. چارلز دیویس از Insider گزارش داد که پرونده های مالی کمپین نشان می دهد که ماستریانو 5000 دلار به عنوان هزینه مشاوره به Gab، یک شبکه اجتماعی که توسط اندرو توربا، ملی گرا مسیحی خود توصیف می کند، پرداخت کرده است.