داوران رابرتز داجرز را از زدن بازیکن در موقعیت محروم می کنند

___

اگر مک‌کینستری به عنوان بازیکن دو طرفه انتخاب می‌شد، می‌توانست در اینینگ نهم بازی کند، اما بازیکن داخلی که روز پنجشنبه فراخوانده شد، اینطور نیست. داجرز کسی را به عنوان بازیکن دو طرفه ندارد. مک کینزتری به جای آن به پایگاه سوم منتقل شد.

شوالتر مکرراً سرش را تکان داد و در حین تأخیر در چاهک بازدیدکننده قدم زد. او پس از اعلام باکنور برای توضیح از داوران وارد زمین شد، اما بعداً گفت که از اینکه فیلیپس به فیلیپس فرصت کامل برای شل کردن بازی داده بود ناراحت نیست.

لس آنجلس (AP) – داوران دیو رابرتز، مدیر داجرز را از استفاده از بازیکن موقعیت برای اجرای نهمین اینینگ مقابل نیویورک متس در شنبه شب منع کردند، با اجرای قانونی که مانع از استفاده تیم‌ها از بازی‌های غیرپیچر با کسری 5 ران یا کمتر می‌شود. .

پس از اینکه بازیکنان موقعیت 90 بازی در زمین بازی در سال 2019 و 75 بازی در سال 2018 انجام دادند، لیگ اصلی بیسبال و انجمن بازیکنان قبل از فصل 2020 توافق کردند که استفاده از بازیکنان موقعیت را به عنوان بازیکن در بازی هایی با کسری 5 ران یا کمتر غیرقانونی کنند. این قانون در دو سال گذشته در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد آسیب‌های پارچ که ناشی از همه‌گیری بود، به حالت تعلیق درآمد، اما در این فصل دوباره برقرار شد.

رابرتز استنباط کرد که باک شوالتر، مدیر متس خواستار اجرای این قانون شد، اما شوالتر گفت که داوران بدون دخالت او عمل کردند.

رابرتز گفت که متوجه نبود این قانون پس از تصویب اولیه قبل از فصل 2020 و سپس به دلیل تعدیل قوانین ناشی از همه‌گیری به مدت دو سال به حالت تعلیق درآمد.

شووالتر گفت: “من به تابلوی امتیازات نگاه کردم و فکر کردم مشکلی دارم.” “نه منهای چهار، چه چیزی بیشتر از این؟”

وقتی داوران اعلام کردند که فیلیپس باید پرتاب‌های گرم‌آپ خود را به محل بازی منتقل کند، جاش بارد، مربی بولپن، از توپ خارج شد و فریاد زد که فیلیپس آماده نیست. به فیلیپس زمان نامحدودی برای گرم کردن داده شد و این تاخیر در مجموع حدود 11 دقیقه طول کشید.

در حالی که لس آنجلس با نتیجه 9-4 عقب بود، رابرتز، زک مک کینستری، بازیکن utility را برای شروع مسابقه نهم به زمین فرستاد، اما McKinstry توسط داوران متوقف شد. یک تاخیر و بحث طولانی به دنبال داشت و داوران از هدست برای گفتگو با مقامات نیویورک استفاده کردند.

در حالت ایده‌آل، دوست دارم فردا برای دو (اینینگ) ایوان داشته باشم. رابرتز گفت: من همچنان در تلاش هستم تا در یک سری پیروز شوم و فقط بازی را نزدیک نگه ندارم.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

شوالتر گفت: “من فکر می کردم که آیا مردی که آنها به زمین آورده بودند واجد شرایط بازی است یا او را سوزاندند.”

او گفت: “این قانونی است که بدیهی است برای سال 2022 وجود دارد. آنها در سال 2020 در مورد آن صحبت می کردند.” این یک سهل انگاری از جانب من است، اما به یاد دارم که سال گذشته این کار را انجام دادیم. آنها باید به نوعی مشورت می کردند تا مطمئن شوند که این مورد است. آنها درست متوجه شدند، داوران.»

رئیس خدمه CB Bucknor اعلام کرد که McKinstry مجاز به بازی نخواهد بود و اوان فیلیپس راست دست شروع به گرم شدن در bullpen Dodgers کرد.

واکر بولر، استارتر داجرز، کوتاه‌ترین شروع دوران حرفه‌ای خود را انجام داد، و در 2 1/3 اینینگ، 5 دوش را انجام داد و لس‌آنجلس در نهایت از هفت پارچ استفاده کرد. فیلیپس یک ضربه زد و دو ضربه را در نهم زد و داجرز 9-4 شکست خورد.