دان لمون در برنامه CNN در میان فال اوت از نظرات نیکی هیلی غایب است

کریس لیخت، رئیس سی‌ان‌ان، روز جمعه گفت که از اظهارنظر اخیر دان لمون مبنی بر اینکه نیکی هیلی 51 ساله «در دوران اوج خود نیست» «ناامید» شده است.

به نظر می‌رسد که اظهارات لیمون به تنش‌های موجود در این نمایش دامن می‌زند. هارلو روز پنجشنبه زمانی که نمایش برای تبلیغات در مدت کوتاهی پس از مبادله پخش شد، از مجموعه خارج شد. این نیویورک پست در ماه دسامبر گزارش داد که لمون قبلاً با صدای بلند در مقابل سایر کارکنان با کالینز روبرو شده بود و به او می گفت که او خیلی اوقات صحبت های او را در هوا قطع می کند.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

لیمون به طور مشخص در برنامه صبحگاهی CNN که او در روز جمعه مجری آن بود غایب بود. کیتلان کالینز یکی از مجریان برنامه بدون توضیح بیشتر در ابتدای پخش گفت: «دون روز تعطیل است».

دان لمون در برنامه CNN در میان فال اوت از نظرات نیکی هیلی غایب است

به گفته روزنامه لیمون روز جمعه نیز از همکاران عذرخواهی کرد نیویورک پست.

لمون گفت: «نزدیکترین افرادی که در این سازمان به آنها نزدیک هستم، زنان هستند. «افرادی که در این سازمان ابتدا از آنها مشاوره می‌گیرم، زنان هستند. نزدیکترین کسی که به او نزدیک هستم مادرم است، یک زن.»

هیلی این هفته نامزدی ریاست جمهوری 2024 خود را اعلام کرد و پیشنهاد کرد که سیاستمداران بالای 75 سال باید در آزمون های صلاحیت ذهنی شرکت کنند.

لمون بعداً در روز پنجشنبه در توییتر عذرخواهی کرد: «اشاره‌ای که امروز صبح به «بهترین» یک زن انجام دادم، همان‌طور که همکاران و عزیزان اشاره کرده‌اند، بی‌اهمیت و بی‌ربط بود، و من از آن متاسفم. سن یک زن چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای او را تعریف نمی کند. من زنان بی‌شماری در زندگی‌ام دارم که هر روز این را ثابت می‌کنند.»

ساعتی بعد، آئودی کورنیش، خبرنگار CNN در برنامه ظاهر شد و به لمون گفت «ایده «اولیه» که در اینترنت در گوگل جستجو می‌کنید به «نظیر جنسی و تولید مثلی» مربوط می‌شود. لمون از اظهارات قبلی خود دفاع کرد و گفت که به انتقاد خود هیلی از سیاستمداران مسن تر واکنش نشان می دهد.

هیلی در توییتی از خود به این عذرخواهی پاسخ داد. «برای روشن بودن، من برای گویندگان میانسال CNN خواستار آزمون های شایستگی نیستم. فقط برای افرادی که قوانین ما را وضع می کنند و بالای 75 سال سن دارند.» او با تمسخر گفت.

پاپی هارلو، مجری همکار، فوراً نظرات خود را پس زد و گفت: «چی صحبت می‌کنی… صبر کن… آیا درباره «مهم» برای بچه‌دار شدن صحبت می‌کنی؟ یا در مورد رئیس جمهور بودن صحبت می کنید؟»

در میان بحث درباره نظرات هیلی در روز پنجشنبه، لمون پیشنهاد کرد که هیلی خودش در اوج خود نیست: در نظر گرفته می شود که یک زن در دهه 20 و 30 و شاید 40 سالگی در اوج زندگی خود باشد.

لیخت در خلال تماس سرمقاله روزانه خود گفت: «اظهارات او برای هم‌میزبان‌هایش ناراحت‌کننده، غیرقابل قبول و غیرمنصفانه بود و در نهایت باعث حواس‌پرتی بزرگی برای کار بزرگ این سازمان شد. نیویورک تایمز.

لیمون با هارلو صحبت کرد و گفت: به پیام رسان شلیک نکنید. من فقط می گویم واقعیت ها چیست. گوگلش کن.»