دان استالی از رسانه ملی و نظرات “بار مبارزه” لیزا بلادر پس از شکست در فینال چهار انتقاد کرد.

از مربی بسکتبال زنان کارولینای جنوبی در مورد نحوه برچسب زدن علنی تیمش به دلیل سبک فیزیکی بازیشان پس از ناراحتی در فینال چهار توسط آیووا در مرکز هواپیمایی آمریکا، با نتیجه 77-73 پرسیده شد. استالی این رکورد را در مورد تیمش ایجاد کرد، که به گفته او “نمونه ای است که شما باید به بسکتبال در زمین و خارج از زمین نزدیک شوید.”

این مقاله در ابتدا در Knoxville News Sentinel منتشر شد: داون استالی نظرات رسانه‌ها و «مبارزه‌بازی» را پس از باخت در فینال چهار اعلام می‌کند.



منبع

استالی گفت: «شما زندگی‌های جوانی دارید که واقعاً – اگر واقعاً آنها را می‌شناختید، اگر واقعاً آنها را می‌شناختید، مثل اینکه واقعاً می‌خواهید بازیکنان دیگری را که نماینده این بازی هستند بشناسید، متفاوت فکر می‌کردید». “شاید شما از نحوه بازی ما خوشتان نیاید، ممکن است آن را دوست نداشته باشید، این روشی است که ما بازی می کنیم. این روشی است که من مربیگری می کنم.

استالی سپس فاش کرد که به او گفته شده است که اعضای رسانه ملی در یک رویداد روز پنجشنبه نظراتی را که وی به طور ضمنی غیرمنصفانه یا بی‌احترامی است، ارائه کردند. آنها نظراتی بودند که استالی گفته بود قصد دارد به این موضوع بپردازد که آیا آنها روز جمعه بردند یا شکستند.

استالی گفت: “بعضی از افراد در رسانه ها، وقتی در ملاء عام جمع می شوید، چیزهایی در مورد تیم ما می گویید و صدای شما شنیده می شود و به من بازگردانده می شود.” “و اینها کسانی هستند که در سطح ملی برای ورزش ما می نویسند. بنابراین شما نمی توانید تیم ما را دوست داشته باشید و نمی توانید من را دوست داشته باشید. اما وقتی چیزهایی می گویید که احتمالاً باید در خانه خود تلفنی بگویید یا در ملاء عام پیامک ارسال کنید. شنیده می‌شوید، و شما یک نویسنده ملی برای ورزش ما هستید – این فقط چیزی را که ما قبلاً می‌دانیم تأیید می‌کند. بنابراین وقتی در انظار عمومی هستید و به ویژه در مورد تیم من صحبت می‌کنید، مراقب صحبت‌هایتان باشید.»

والدین بوستون: چگونه والدین آلیا بوستون صعود بسکتبال زنان کارولینای جنوبی به فینال چهار را جشن گرفتند

استالی گفت: “ما مبارزان بار نیستیم. ما اراذل و اوباش نیستیم. ما میمون نیستیم. ما مبارز خیابانی نیستیم.” “من فکر می کنم که گاهی اوقات این موضوع به بازی وارد می شود و دردناک است.”

استالی از اعضای رسانه‌ها درخواست کرد که تیم او را از روی رنگ پوستشان قضاوت نکنند، بلکه از طریق نحوه بازی آنها قضاوت کنند.

دالاس – داون استالی به اندازه کافی شنیده است.

قبل از مسابقه فینال چهار با آیووا، مربی لیزا بلودر گفت که کسی ریباند مقابل کارولینای جنوبی را به عنوان “رفتن به دعوای بار” توصیف کرد. او اولین مربی ای نبود که در مورد سبک بازی گیم کوکس اظهار نظر کرد. سرمربی UConn، Geno Auriemma، پس از باخت هاسکی به آن در ماه فوریه، از وضعیت بدنی کارولینای جنوبی انتقاد کرد.

ناراحتی تکان دهنده: کیتلین کلارک، آیووا، فصل بدون شکست بسکتبال زنان کارولینای جنوبی را در فینال چهار پایان داد.

“من تغییر نمی‌کنم. ما در آن به موفقیت دست یافتیم، و شاید برخی از روزهایی مانند امروز، به سمت بازنده‌ی چوب برسیم. اما حدس بزنید؟ ما زندگی می‌کنیم تا یک روز دیگر را ببینیم. ما زندگی می‌کنیم تا شاهد بازگشت دوباره در سال آینده باشیم. و سعی کنید دوباره این کار را انجام دهید زیرا من تغییر نمی کنم.”

GAMECOCK ALUMS: آجا ویلسون، آلیشا گری با پیراهن های داون استالی در بازی چهار فینال کارولینای جنوبی حاضر شدند