دانشگاه براون اولین اتحادیه آیوی است که در سراسر دانشگاه ممنوعیت تبعیض طبقاتی را اعمال می کند

دانشگاه براون به اولین مدرسه آیوی لیگ تبدیل شده است که صراحتاً تبعیض طبقاتی را در سراسر محوطه خود ممنوع کرده است.

موسسه روز پنجشنبه اعلام شد که کاست را در سیاست عدم تبعیض برای دانشجویان، اساتید و کارکنان گنجانده است. این سیاست که دانشگاه در پاییز امسال پس از رای گیری هیئت حاکمه خود به روز کرد، دسته بندی های دیگری مانند نژاد، مذهب، جنسیت و هویت جنسی را نیز شامل می شود.

کری باتلر، معاون حقوقی و تنوع نهادی دانشگاه براون در یک بیانیه خبری توضیح داد که در حالی که سیاست قبلی آنها قبلاً مقرراتی داشت که از افراد در برابر تبعیض طبقاتی محافظت می کرد، آنها «احساس کردند که مهم است که این موضوع را بالا ببرند و صریحاً موضع خود را در مورد آن ابراز کنند. برابری کاست.»

سازمان حمایت از Equality Labs از دانشگاه به دلیل گسترش “حفاظت از کاست به کل محوطه دانشگاه” تمجید کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشجوی کالج پزشکی درکسل پس از پریدن بین پشت بام ها جان خود را از دست داد.

دانش‌آموزان آسیای جنوبی در مدارس ایالات متحده گزارش داده‌اند که هویت کاست آنها منجر به این شده است محرومیت اجتماعی در محوطه دانشگاه.

این گروه در ادامه گفت: «با توجه به اینکه حدود 15 درصد از جمعیت دانشجویان آن را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند، افزودن کاست در مبارزه با تبعیض از دانشجویان، کارکنان و اساتید داخلی و خارجی در برابر تبعیض طبقاتی که در سراسر موسسات آموزش عالی آمریکا شایع است، محافظت می‌کند.» انتشار

این نسخه همچنین خاطرنشان کرد که مدیران براون با دانش‌آموزان کار می‌کردند تا حفاظت‌های خاصی را برای طبقه ایجاد کنند که «تجارب تحت ستم کاست» را مشروعیت بخشد و «چارچوبی برای گزارش حوادث» فراهم کند.

دانشجویان می‌گویند: «بسیاری از افراد تحت ستم از ترس تجربه انتقام یا تبعیض، در مورد هویت کاست خود «بسته» می‌مانند. “زبان جدید سیاست عدم تبعیض دانشگاه به دانشجویان تحت ستم کاست که ممکن است هویت کاست خود را پنهان کنند، گزینه ای برای گزارش و رسیدگی به آسیب هایی که تجربه می کنند ارائه می دهد.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: کارکنان نوجوان ووگ پس از انتشار توییت‌های N-Word از سال 2009، افتضاح می‌شوند

سیستم کاست یک سلسله مراتب اجتماعی در هند باستان است که ترتیب گروه ها را رتبه بندی می کند، شغل، رژیم غذایی و حتی انتخاب زناشویی فرد را تعیین می کند. در حالی که کشورهای آسیای جنوبی قبلاً سیستم کاست را غیرقانونی اعلام کرده اند، آنهایی که در کاست های تحت ستم هستند همچنان انواع تبعیض را تجربه می کنند. حتی در ایالات متحده، جایی که هندی‌ها به بزرگترین گروه‌های مهاجر تبدیل شده‌اند، هنوز هم بسیاری با توهین‌ها و تجاوزات خرد مواجه هستند.

تصویر ویژه از طریق دانشگاه براون



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: نوجوانی که زنان آسیایی را به خاطر “آوردن کرونا” به استرالیا با چاقو به روی آنها تف کرده و تهدید کرده بود دستگیر شد

دانشگاه هاروارد نیز حمایت های کاست را ایجاد کرد سال گذشته اما فقط برای کارگران دانشجو که در قرارداد آن با اتحادیه دانشجویان فارغ التحصیل هاروارد گنجانده شده است.

مقررات مشابهی در سایر کالج ها و دانشگاه ها در اوایل سال جاری تصویب شد، از جمله سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، دانشگاه کالیفرنیا، دیویس، کالج کولبی و دانشگاه براندیس.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پنگوئن غول پیکر بی ادب و بدون جنسیت با میلیون ها طرفدار اکنون بزرگترین ستاره کره است

دو نفر از اعضای هیئت علمی علیه CSU شکایت کرد، ادعا می کند که این سیاست فقط تبعیض علیه جمعیت هندو و جنوب آسیای مدرسه را تقویت می کند.