دانشجوی چینی هاروارد تصمیم می گیرد “دیگر انگلیسی یاد نگیرد”

تاتالا به جای رها کردن زبان، توضیح می‌دهد که دیگر نمی‌خواهد هویت فرهنگی پشت انگلیسی را دنبال کند. او می‌افزاید که زبان می‌تواند باعث شود افراد درباره شخصیت، پیشینه و قصد قضاوت کنند، زیرا زبان بخشی از هویت فرد در نظر گرفته می‌شود.

تصویر ویژه از طریق Bilibili



منبع

«حتی اگر من در انگلیسی کامل نباشم، پس چه؟ این زبان دوم من است. این همان زبانی است که من مجبور شدم یاد بگیرم. مهم نیست که چقدر خوب یا بد انگلیسی صحبت کنم، صدایم را خواهم داشت. اقلیت قومی، چینی، آسیایی، من زبان مارم، صدای زنم، صدای دانشجوی بین المللی ام، صدای تاثیرگذارم را خواهم داشت. تاتالا در این ویدئو می گوید: من بر سنت سکوت غلبه خواهم کرد.

اما او هرگز متوجه نشد که من حتی ونسی هم نیستم. تاتالا در این ویدئو می‌گوید: من اسمم را از زبانم دارم که تو حتی سعی نکردی آن را بیان کنی.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مظنون آتش سوزی در استودیو انیمه مرگبار ژاپن پس از بهبودی 10 ماه بعد دستگیر شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: پسر 13 ساله پس از ابتلا به علائم COVID-19 جان خود را از دست داد، اما آزمایش ویروس آن منفی بود

تاتالا می‌گوید: «بنابراین من گفتم «بله قربان، از راهنمایی‌تان متشکرم» و صد بار به خانه رفتم و در حال تمرین ونسی بودم.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پزشک چینی که به دلیل اولین هشدار ویروس کرونا مجازات شده بود درگذشت

تاتالا متوجه شد که انگلیسی زندگی او را تحت تأثیر قرار می دهد وقتی متوجه شد که همه چیز را به گردن زبان می اندازد، اگرچه عوامل متعددی بر چالش های روزانه ای که با آن مواجه بود تأثیر می گذاشت، از جمله اعتماد به نفس و مهارت های ارتباطی او.

در ویدئویی که روز پنجشنبه آپلود شد، تاتالای 24 ساله دلایل خود را در مورد علت او به اشتراک گذاشت دیگر آرزو نمی کند برای یادگیری زبان انگلیسی این ویدئو به عنوان یک تکلیف برای یک دوره زبان و عدالت در هاروارد ارسال شده است.

تاتالا می‌گوید که در حین تحصیل انگلیسی همچنان نمرات خوبی دریافت می‌کرد و در دوران راهنمایی، به خارج از کشور به بریتانیا سفر کرد و دوستش از او پرسید که آیا ترجیح می‌دهد ژامبون یا بوقلمون بخورد. وقتی تاتالا در مورد تفاوت بین این دو سوال پرسید، دوستش و مادرش هر دو خندیدند و توضیح دادند که چگونه یک خوک می‌گوید «اوئین اوینک» در حالی که یک بوقلمون می‌گوید «کلانک کلانک».

ویدئویی از یک دانشجوی چینی هاروارد که توضیح می‌دهد چرا تصمیم گرفته است «تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی را متوقف کند» در Bilibili منتشر شده است.

تاتالا توضیح می دهد که او همیشه دانش آموز خوبی در هنگام مطالعه زبان انگلیسی بوده است. با این حال، او هرگز احساس رضایت نکرد و اعتماد به نفس او در طول سفر یادگیری زبان متزلزل شد. او چندین مثال از زمانی که احساس کرد زبان انگلیسی بر اعتماد به نفس او در مدرسه تأثیر گذاشته است ارائه می دهد.

با این حال، تاتالا از اینکه معلمش هرگز سعی نکرد او را با نام چینی صدا بزند ابراز ناامیدی کرد.

این ویدیو از زمان آپلود 420000 بازدید و 33000 لایک به دست آورده است.

بیشتر از NextShark: زنان اندونزیایی که از سال 1965 تحت “آزمایش باکرگی” در ارتش و پلیس قرار گرفتند، صحبت می کنند

به گفته تاتالا، در دوران دبستان، معلم آمریکایی‌اش به او نام انگلیسی «ونسی» داده بود که تلفظ آن به دلیل لهجه چینی شمالی برای او دشوار بود. با وجود اینکه معلمش چندین بار تاتالا را تصحیح می کرد، او «ونسی» را به عنوان «ونسی» تلفظ می کرد.

“من فقط واژگان را نمی دانستم. این به این معنا نیست که من آنقدر احمق نیستم که حیوانات را تشخیص دهم.» تاتالا می گوید.