دانشجوی پردو که به قتل هم اتاقی‌اش اعتراف کرد، عذرخواهی کرد و می‌گوید باج‌گیری شده است.

یکی دیگر از دوستان، Arunabh Sinha، گفت NBC News در حالی که او در آن زمان با چهدا بازی نمی کرد، از حمله به او خبر دادند و دوستانش نمی دانستند چه خبر است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سازمان‌های آسیایی آمریکایی برای تغذیه 5000 سالمند آسیایی از غذاهای فرهنگی خود در طول قرنطینه در OC متحد می‌شوند

چهدا، که اصالتاً هندی بود، برنده جایزه بورسیه شایستگی ملی و نایب قهرمان مسابقات علمی کاسه 2016 شد. یک آگهی فوت او را فردی “کنجکاو” توصیف کرد که “علوم را دوست داشت” و به هر موضوعی علاقه “مسری” داشت.

شا پس از اینکه در همان اتاق با خون روی بدن و لباسش پیدا شد، بازداشت شد. یک چاقوی تاشو هم بود یافت روی زمین.

جی مین شا، 22 ساله، دانشجوی جوانی که در دانشگاه وست لافایت در زمینه امنیت سایبری تحصیل می کند، در ساعت 12:44 صبح روز چهارشنبه با 911 تماس گرفت و گزارش داد که او هم اتاقی اش را کشت، وارون مانیش چهدا، با چاقو.

چهدا، یک دانشجوی 20 ساله ارشد در رشته علوم داده، جسد روی صندلی در اتاق طبقه اول آنها در سالن مک کاچون پیدا شد. کالبد شکافی اولیه مشخص که وی بر اثر جراحات متعدد ضرباتی شدید به سر و گردن جان باخت.

شا قرار است روز پنجشنبه به طور رسمی متهم شود. او بدون ضمانت در زندان شهرستان تیپکانو نگهداری می شود.

لزلی ویت، رئیس پلیس دانشگاه پردو، متقاعد شده است که این حمله غیرقابل تحریک بوده است.

وایت گفت: “من معتقدم که این بی دلیل و بی معنی بود.” «قلب ما برای قربانی و خانواده و دوستانش است. من حتی نمی توانم تصور کنم که خانواده او در چه حالی هستند.»

یک دانشجوی دانشگاه پردو که هفته گذشته به قتل هم اتاقی خود اعتراف کرد، از این جنایت عذرخواهی کرد و مدعی شد که مورد باج گیری قرار گرفته است.

شا، که با نام مستعار “جیمی” شناخته می شود، یک دانشجوی بین المللی از کره جنوبی است. او در جلسه اوليه دادگاه روز جمعه گفت خبرنگاران “بسیار متاسفم” و بدون ذکر جزئیات گفتند “باجگیری شدم”.

مطالب بیشتر از NextShark: «قاتل توییتر» قبل از اعدام با «دختر معمولی» ازدواج می کند

میچ دانیلز، رئیس دانشگاه پردو، در نامه‌ای به دانشجویان اطمینان داد که “تحقیقات کامل” در حال انجام است و دفتر ریاست دانشجویان، سالن‌های اقامت، و خدمات مشاوره و روان‌شناختی از کسانی که نیاز به مراقبت دارند یا می‌خواهند حمایت کنند.

تصویر ویژه از طریق اخبار FOX59 (چپ) و فیس بوک (راست)



منبع

تا کنون، پلیس تایید کرده است که چهدا در شبی که کشته شد با دوستانش به صورت آنلاین بازی می کرد. یکی از آن دوستان، اندرو وو، گفت WTHR که ناگهان صدای جیغ را شنید.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کنسولگری کره در کانادا در مورد خطر پس از چاقو زدن و ضرب و شتم شهروندان به دلیل ویروس کرونا هشدار داد

اطلاعات بیشتر از NextShark: نمایش طنز ایتالیایی میزبان خشم برای ژست چشم کج و تمسخر لهجه چینی است