دانشجوی مایرز پارک هنگام تجاوز جنسی به مادرش پیامک می‌فرستد: «مامان، من را می‌ربایند».

مادر روز چهارشنبه در دادگاه فدرال شارلوت شهادت داد – جایی که رابرت کنراد، قاضی منطقه ای ایالات متحده، ریاست پرونده ای را بر عهده داشت که شامل اتهامات آدم ربایی و تجاوز جنسی و همچنین نحوه واکنش مقامات مدارس شارلوت-مکلنبورگ و یک افسر منابع مدرسه پلیس شارلوت-مکلنبورگ به این حادثه بود. دو مدعی است که مدیران مدرسه و پلیس گزارش او را مبنی بر تجاوز جنسی در محوطه دانشگاه سوء استفاده کرده اند.

خانم دو گفت که دخترش را در روز حادثه برای آزمایش تجاوز جنسی به بیمارستان برده است. او نیز پس از این حادثه او را به دلیل شکایت دخترش از درد گوش، گلو و گردن برد. برای او داروی ضد درد تجویز شد. در آن هفته، جین دو افکار خودکشی را ابراز کرد. بنابراین، او خدمات بهداشت روانی نیز دریافت کرد.

وکلای Doe معتقدند که تحقیقات ناکافی منجر به نقض عنوان IX شده است. دفاع معتقد است که مقامات این حادثه را به طور کامل بررسی کردند، رویه را دنبال کردند و معتقد بودند که حادثه بین جین دو و یک مرد 18 ساله توافقی بوده است.

کوپر، یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه کارولینای شمالی که تخمین زده است در بیش از 300 مورد حمله شهادت داده است، گفت که نتیجه گیری خود را تا حدی بر اساس سوابق پزشکی دو از سفرهای بیمارستانی که بلافاصله پس از حمله ادعایی انجام داده است، همراه با مصاحبه هایی که در سال 2019 انجام داده است. با دو و والدینش پس از استخدام او برای پیوستن به پرونده.

وقتی یک تجاوز جنسی ادعا شده در 3 نوامبر 2015 در دبیرستان مایرز پارک فاش شد، خانم دو در شوک بود و در آن زمان نمی خواست دختر کوچکترش را در ماشین بترساند. اولین پیامک: “مامان، من را می دزدند.”

خانم دو گفت که در 4 نوامبر یک پیام صوتی از مارک بوسکو، مدیر سابق پارک مایرز دریافت کرده است تا به او اطلاع دهد که “اطلاعات جالبی دارد که باید به من بدهد و در مورد نتیجه صحبت کند.” او به یاد آورد که صدای او “شاد” بود.

خانم دو روز چهارشنبه گفت: “من هرگز با او تماس نگرفتم.” “من توانایی نداشتم… آنها دریافتند که این تماس جنسی متقابل است.”

بر اساس بخشی از قانون آموزش فدرال که معمولاً به عنوان عنوان IX شناخته می‌شود، خشونت جنسی در محوطه دانشگاه نوعی آزار جنسی در نظر گرفته می‌شود که سیستم‌های مدرسه با بودجه فدرال مانند CMS ملزم به رسیدگی به آن در هنگام بروز شکایت هستند. مقامات CMS همچنین ملزم به بررسی گزارش های خشونت جنسی در مدرسه هستند.

وکلای CMS و شهر شارلوت ادعا می کنند که جین دو و این دختر 18 ساله قبل از 23 نوامبر 2015 پیامک می فرستادند و در مورد رابطه جنسی پیام می دادند زیرا “جین دو کنجکاو بود.” وکیل مدافع گفت که نوجوانان همچنین در مورد ترک مدرسه پیامک ارسال کردند.

خانم دو به یاد می آورد: “من گفتم، “با قربانی تجاوز اینگونه رفتار نمی کنید.”

مدافع همچنین از خانم دو پرسید که چرا تا زمان رسوب گذاری در جولای 2020 با دخترش در مورد آنچه در جنگل رخ داده است صحبت نکرد.

مدافع از خانم دو پرسید که چگونه انتظار داشت که CMS تحقیقاتی را انجام دهد در حالی که به دخترش اجازه نمی دهد اظهاراتی ارائه کند. آنها همچنین از او پرسیدند که آیا می‌داند این مرد 18 ساله منکر استفاده از زور شده است یا خیر.

خانم دو تایید کرد که این کار را کرده است.

مادر جین دو روز چهارشنبه به هیئت منصفه گفت که اگر پیام‌های متنی ترسناک و مشابهی از دخترش دریافت می‌کرد، ممکن است امروز کارها را متفاوت انجام دهد.

خانم دو، یک درمانگر و مربی، به هیئت منصفه گفت که تجربیات دخترش با پسران «محدود بود زیرا او رانندگی نمی‌کرد و ما مجبور شدیم او را در مکان‌هایی مانند باغ زیتون پیاده کنیم».

سومی گفت: به من حمله کردند.

نه اینکه چگونه با قربانی تجاوز رفتار می کنید

دکتر شارون کوپر، پزشک قانونی اطفال، که به‌عنوان یک شاهد خبره از طرف Doe شهادت داد، به هیئت منصفه گفت که جراحات و رفتار دو پس از حادثه 2015 با قربانیان تجاوز جنسی مطابقت دارد. کوپر گفت، به دلیل آسیبی که تجربه کرد، دو در طول زندگی خود با احتمال بیشتری با مشکلات جسمی و عاطفی روبرو می شود.

مایکل گوردون، خبرنگار شارلوت آبزرور، مشارکت داشت.



منبع

خانم دو، که در دادگاه برای محافظت از هویت او و جین دو به این شکل نامگذاری شد، گفت به همین دلیل با 9-1-1 تماس نگرفت و تصمیم گرفت رانندگی کند و سعی کند دختر بزرگترش را که از مایرز پارک هاین بود پیدا کند. به هنگام.

همچنین چهارشنبه، وکلای Doe اظهارنامه‌ای از جیل رو، دانش‌آموز سابق مایرز پارک دبیرستان را خواندند. رو مدعی شد که مدیران مدرسه و یک افسر پلیس منصوب به پردیس، گزارش او را مبنی بر تجاوز به عنف در جنگل های مجاور مایرز پارک High در سال 2014 انجام داده اند. رو در دسامبر 2019 شکایت کرد و پرونده بهار 50000 دلار به پایان رسید.

دیگری گفت: به من زنگ نزن که می ترسم.

دو در صبح روز 3 نوامبر 2015 پیامک های زیادی را برای مادرش فرستاد. در یکی از این پیام ها آمده بود: “تنها چیزی که می دانم این است که می ترسم… به او گفتم که نمی خواهم این کار را انجام دهم.”

تحت بازجویی متقابل توسط لوری کیتون، وکیل CMPD، کوپر اذعان کرد که از زمان مصاحبه سه ساعته دو در سال 2019 با دو صحبت نکرده است و نمی تواند در مورد وضعیت فعلی دو صحبت کند.

وکیلی به نمایندگی از متهمان تلاش کرد تا شهادت خانم دو را سوراخ کند و از او پرسید که آیا او دو روز پس از پست صوتی بوسکو ایمیلی ارسال کرده است که به دخترش اجازه ارائه اظهارنامه نمی دهد.

بر اساس این ادعا، Doe به دنبال جبران خساراتی است که شامل درد جسمی و روانی، رنج، نقص، دستمزد از دست رفته، از دست دادن فرصت تحصیلی، هزینه‌های وکیل، هزینه‌ها و «تسکینی بیشتر است که عدالت ممکن است نیاز داشته باشد».

کارشناس درباره رفتار دوو شهادت می دهد

خانم دو روز چهارشنبه شهادت داد که ارتباط کمی از سوی مقامات مدرسه و افسر در مورد تجاوز جنسی ادعایی پس از وقوع آن وجود داشت و آنها معتقد بودند که او مدرسه را ترک می کند. خانم دو گفت که نتیجه تحقیقات مدرسه را دریافت نکرده است جز اینکه “آنها گفتند چیزی رخ نداده است.”

خانم دو گفت: «می‌خواستم وقتی آماده شد نزد من بیاید». من به او گفتم دوستت دارم و تو را باور دارم.

دو مدعی است که مقامات پس از اینکه دانش آموز پسر 18 ساله او را به داخل جنگل در املاک مدرسه هدایت می کند، اقدام «فوری» برای کمک انجام نداده اند. دو می گوید که در نهایت توسط افسر منابع مدرسه در نزدیکی جنگل او را برد، جایی که او به افسر گفت که مجبور شده است رابطه جنسی دهانی داشته باشد. او ادعا می‌کند که مقامات مدرسه او را از شروع تحقیقات جنایی منصرف کرده‌اند و CMS به گزارش‌های دانش‌آموزان دختر مبنی بر آزار و اذیت در Myers Park High رسیدگی نکرده است.

Bosco در تابستان 2021 تعلیق شد و در نهایت در اکتبر 2021 به عنوان مدیر ارشد برای یادگیری گسترده و مشارکت در CMS منصوب شد.

سوالات دفاعی مادر دو