دانشجوی دانشگاه لویولا “کیسه ایمنی” را برای مبارزه با خشونت پلیس در هنگام توقف ترافیک ایجاد کرد

کیسه ایمنی یک ابزار ضروری رانندگی برای غیرنظامیان و مجریان قانون است که برای حذف دسترسی فعال در هنگام توقف ترافیک طراحی شده است. این حرکت در داخل وسیله نقلیه را به حداقل می رساند و امکان دید کامل و ذخیره تمام مدارک رانندگی را در یک مکان فراهم می کند.

دیوید پرایس، مدیر عامل و بنیانگذار The Safety Pouch به اشتراک گذاشت: «به دست آوردن فرصت گسترش به 400 مکان ملی آجر و ملات واقعاً زندگی را تغییر می دهد. “با این گسترش، من امیدوارم که کیسه ایمنی را در دست افرادی قرار دهم که بیشتر به آن نیاز دارند و به بازگرداندن اعتماد و امنیت بین غیرنظامیان و مجریان قانون کمک کنم.”

در طول سال اول تحصیلی خود در دانشگاه لویولا، پرایس کیسه ایمنی را به عنوان بخشی از وظیفه ای برای توسعه محصولی ایجاد کرد که می تواند تغییری در جامعه ایجاد کند. در حالی که جوامع فوراً خواستار درخواست عدالت نژادی و شفافیت در پلیس شدند، پرایس ایده خود را که در سن 16 سالگی به ذهنش می‌رسید، در حالی که او و والدینش نشسته بودند و «The Talk» داشتند، به یاد آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیسه ایمنی، حتما از thesafetypouch.com دیدن کنید و آن را در Walmart محلی نزدیک خود جستجو کنید. همچنین، می‌توانید برند را در اینستاگرام/تویتر (@thesafetypouch) و فیس‌بوک (کیف ایمنی) دنبال کنید. درباره کیسه ایمنی



منبع

محصول پرایس با کمک حضورهای برجسته و تأیید افراد مشهور، در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و کمک مالی ارائه شده توسط Meredith Corporation به ارزش 100000 دلار دریافت کرد.

کیسه ایمنی همچنین حس آرامش را ایجاد می کند و توقف سریع تر و کارآمدتر ترافیک را برای شهروندان و مجریان قانون تسهیل می کند.

با کمک استاد خود، او یک طرح کسب و کار را تدوین کرد، زیرا استادان حقوق مشاوره های حرفه ای را ارائه می دهند. پرایس Safety Pouch را به عنوان یک نام تجاری تجارت الکترونیک به صورت آنلاین پس از تامین منابع تولید کنندگان راه اندازی کرد. او آن را در ژوئن 2020 به بازار آورد و در عرض دو سال، The Safety Pounch شاهد رشد خیره‌کننده‌ای بیش از شش رقم بود.

یکی از دانش‌آموزان دانشگاه لویولا در نیواورلئان، سال تحصیلی خود را بسیار خوب آغاز می‌کند، زیرا آخرین اختراع خود، کیسه ایمنی را در سراسر کشور عرضه می‌کند. این محصول درخشان در یکی از کلاس های کارآفرینی دانشگاه ساخته شده است.

دانشجوی دانشگاه لویولا "کیسه ایمنی" را برای مبارزه با خشونت پلیس در هنگام توقف ترافیک ایجاد کرد

اگرچه ممکن است مانند یک رویا به نظر برسد، اما این سفر بسیار آسان نبوده است. او با محبت و حمایت خانواده کسب و کار اتاق خواب کوچک خود را راه اندازی کرد. پرایس مفهوم او را در طول همه‌گیری تقویت کرد، و به آرامی با فروش کیسه‌های دستی در کارواش‌ها، تولید کند فروش آنلاین و حمایت از کسب‌وکارهای محلی سیاه‌پوست پیشرفت کرد.

کیسه ایمنی توسط مدیر عامل آن، دیوید پرایس، تاسیس و ایجاد شد. در هنگام توقف ترافیک، این ابزار ایمنی برای مبارزه با خشونت پلیس طراحی شده است. در میانه همه‌گیری، در حالی که جنبش «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» قوی بود و اعتراض‌ها را احاطه کرده بود، پرایس کسب‌وکار خود را ایجاد کرد و در عین حال از یک مربی دلسوز الهام گرفت. تابستان امسال، پرایس کیسه ایمنی را به طور رسمی در بیش از 400 فروشگاه والمارت عرضه کرد.