دانشجوی دانشگاه ایالتی تگزاس در حال فرزندخواندگی پسری بود که هنگام بازدید از هائیتی در سطل زباله پوشیده از مورچه پیدا کرد.

پس از 5 سال مراقبت از نوزاد، یک دانشجوی 27 ساله دانشگاه ایالتی تگزاس که در تعطیلات در هائیتی نوزاد پسری را در سطل زباله و پوشیده از مورچه ها پیدا کرد، اعلام کرد که این کودک را به فرزندخواندگی می پذیرد.

«مردم دور این سطل زباله جمع شده بودند، و من شنیدم که آنها در مورد اینکه با این بچه کوچک چه کار کنند، بحث می کردند. همه فقط به او خیره شده بودند. هیچ روحی هم نمی خواست کمک کند. او گریه می کرد و لباسی به تن نداشت و من می توانستم درد را در چشمانش ببینم – باید کاری می کردم.

جیمی آمیسیال در سال 2017 برای دیدن مادرش به زادگاهش هائیتی سفر کرد. او 22 ساله بود که در مقطعی از تحصیل در رشته ارتباطات و رسانه های الکترونیکی در دانشگاه ایالتی تگزاس استراحت می کرد. او تصمیم گرفت از یتیم خانه مجاور بازدید کند، زیرا در جوانی در آنجا داوطلب می شد. او از کنار گروه بزرگی از مردم که روی یک سطل زباله جمع شده بودند، در راه رد شد.

اما من پدری نداشتم که بزرگ شد، و این کودک بیچاره یک عمر با بی ثباتی و عدم اطمینان روبرو بود. چیزی در درون به من می گفت که این اتفاق به دلیلی رخ داده است – بنابراین من یک جهش ایمانی انجام دادم. «گاهی اوقات، لازم نیست بدانید چه کاری انجام دهید. فقط باید برای انجام آن آماده باشید.»

او گفت: «وقتی آن روز از خواب بیدار شدم، کاملاً غافل بودم که زندگی من برای همیشه تغییر خواهد کرد.

در سال 2020، آمیزیال درخواست کرد تا امیلیو را به فرزندی قبول کند تا رسماً پدرش شود. با توجه به 30000 دلار مورد نیاز برای تکمیل پذیرش، آمیسیسال از تاریخ تکمیل مطمئن نیست. امیلیو نزدیک به 5 سال سن دارد.



منبع

الیسی و آمیسیال قبل از تماس با پلیس، که نمی‌توانست پدر و مادر را پیدا کند، نوزاد را می‌شستند، لباس می‌پوشیدند و به او غذا می‌دادند. یک قاضی پرونده از آمیسیال پرسید که آیا مایل است نوزاد را به فرزندی قبول کند و او را مجبور به تصمیم گیری بزرگ کند – قیم قانونی کودک، که او را امیلیو آنجل جرمیا می نامد.

به گزارش دیلی میل، آمیزیال یک نوزاد 4 ماهه را در سطل زباله ای که با مورچه پوشانده شده بود، پیدا کرد که باعث شد کودک را به خانه نزد مادرش الیسی ژان، 66 ساله ببرد.

آمیسیال مطرح کرد را مقدار کمی کودک بر فراز را متعاقب سال ها و بود رسما شناسایی شده مانند خود نگهبان. او زمان خود را بین تگزاس برای تحصیل و گونایوس، هائیتی، جایی که امیلیو توسط مادرش نگهداری می شود، می گذراند. به گزارش شبکه خبر، او می خواهد رسما او را به فرزندی قبول کند.

«وقتی از من خواسته شد او را بزرگ کنم، روزها بیدار ماندم و می چرخیدم و سعی می کردم تصمیمی بگیرم. من قبلاً از هزینه های دانشگاه عقب مانده بودم و خانواده ام همیشه برای تأمین مخارج زندگی خود تلاش می کردند.

دیدن رشد او لذت بخش بود. او از بودن در اطراف مایه خوشحالی است. مامان او را دوست دارد، بچه های یتیم خانه او را دوست دارند، و من او را طوری دوست دارم که انگار مال خودم است. او واقعا یک پسر کوچک خاص است.»