دانش‌آموزان دبیرستانی مفقود شده در مسیر کارولینای شمالی کشته شدند

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

“من فکر کردم، “چه کسی این اواخر شب تیراندازی می کند؟”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

به گزارش ABC 11، گوینده گفت: «آخر هفته گذشته، دوین کلارک، دانشجوی ایسترن آلامانس و لیریک وودز، دانشجوی سدر ریج، جان خود را به طرز غم انگیزی از دست دادند. لطفاً خانواده های آنها را در افکار و دعای خود نگه دارید.»

کلانتر چارلز بلک‌وود اواخر روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: «اگرچه ما هنوز این تأیید را نداریم، در غیاب مفقودان دیگری که با توصیف افراد یافت شده مطابقت داشته باشد، نتیجه غم‌انگیز اما منطقی به طور فزاینده‌ای روشن است.»

دفتر کلانتر اورنج کانتی / جزوه

مقامات می گویند دو نوجوان کارولینای شمالی که در شرایطی مرموز در آخر هفته ناپدید شده بودند، در یک مسیر اورنج کانتی جسد پیدا کردند.

دفتر کلانتر اورنج کانتی / جزوه

در حالی که پلیس گفته است که کلارک و وودز یکدیگر را می شناسند، شرایط ناپدید شدن آنها و لحظات منتهی به مرگ آنها همچنان یک راز باقی مانده است. بازرسان هنوز نام هیچ مظنونی را اعلام نکرده اند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به گزارش ABC 11 که گزارش داد اقوام صبح روز دوشنبه در صحنه جنایت بودند، اعضای خانواده تایید کرده اند که اجساد متعلق به این دو نوجوان است.

هر دو خانواده در حالی که تلاش‌ها برای جستجو در جریان بود، درخواست اطلاعاتی درباره محل اختفای خود کرده بودند، اما بعدازظهر یکشنبه زمانی که مردان سوار بر ATV دو جسد را در نزدیکی یک ارتفاق سیم برق در حدود دو و نیم مایلی خانه وودز کشف کردند، این پرونده به شکل غم‌انگیزی درآمد. بازرسان گفتند که به نظر می رسد دو قربانی تیراندازی شده باشند.

دیوید وایت، مردی که در نزدیکی منطقه ای که اجساد پیدا شده زندگی می کند، به ABC 11 گفت که چند روز پیش صدای شلیک “نزدیک به 10 گلوله” را شنیده است که صدایی شبیه به “تفنگ خودکار” داشت.

پس از یک ثانیه مکث، گفت: «پنج تیر دیگر به بیرون رفت.»

مادر کلارک، تیفانی کنسپسیون، به نقل از این رسانه خبری گفته است که او معتقد است شخص سومی که نوجوانان با او ملاقات کرده اند ممکن است در مرگ آنها دخیل باشد.

این دو نوجوان اواخر روز دوشنبه در یک بازی فوتبال بین مدارس مربوطه خود با یک دقیقه سکوت تجلیل شدند.

به گزارش شارلوت آبزرور، وودز، دانش‌آموز کلاس نهم دبیرستان سدار، روز شنبه پس از اینکه خانواده‌اش از خواب بیدار شدند و متوجه شدند او در خانه نیست و قفل درب خانه باز شده بود، ناپدید شد. کلارک، یکی از دانش‌آموزان دبیرستان آلامانس شرقی، یکشنبه پس از اینکه از جمعه شب دیده نشده بود، ناپدید شد.

کلارک همچنین با رها کردن بالون در زمین فوتبال دبیرستانش مفتخر شد، جایی که عمه او، کریستال هیوز، گفت که خانواده در تلاش برای درک آنچه اتفاق افتاده است.

هیوز گفت: “بررسی همه چیزهایی که در حال وقوع است برای ما سخت است، زیرا ما هیچ جزئیاتی نداریم.” و ما واقعاً، فقدان اطلاعات ما با چیزهایی که می شنویم و تمام جنبه های مختلف داستانی که می دانیم، با ما نمی نشیند، به این امید که اداره پلیس در حال تحقیق در مسیری است که قرار است پیش برود. “

گزارش یک فرد ناپدید شده به نقل از WRAL می گوید که وودز کلاس نهمی توسط همسایه ای که سوار بر یک وسیله نقلیه در ساعات اولیه صبح روز شنبه بود مشاهده شد و سگ های جست و جو بوی او را در سراسر یک منطقه جنگلی که مردم محلی اغلب سوار بر چهار چرخ سواری می کردند، ردیابی کردند.

اداره کلانتری اورنج کانتی گفت دو جسد پیدا شده در روز یکشنبه با توصیف لیریک وودز 14 ساله و دیوین کلارک 18 ساله مطابقت دارد، اگرچه یک بازرس پزشکی هنوز تایید کاملی را ارائه نکرده است.

«چه کسی آنقدر قوی است که دو جسد را حمل کند و آنها را رها کند؟ ما پاسخ می‌خواهیم.»