“داستان عشق کلمسون:” نیکی هیلی فرماندار سابق SC نامزدی دخترش را اعلام کرد

فرماندار سابق کارولینای جنوبی یکشنبه اعلام کرد که رنا هیلی، دختر نیکی هیلی، رسما نامزد کرده است.

فرماندار نیکی هیلی، خانواده‌اش، مایکل، رنا و نالین پس از ادای سوگند او و دیگر افسران ایالتی در جریان مراسم تحلیف روز چهارشنبه در پله‌های کاخ ایالتی، رکود ناشی از مراسم را رهبری کردند. 1/14/15



منبع

او پرسید … او گفت بله! هیلی یکشنبه توییتی را در کنار دو عکس از رنا و نامزدش جاشوا جکسون منتشر کرد. و همینطور، ما یک پسر دیگر داریم. برای هر دوی آنها بسیار افتخار و خوشحالم.»

هیلی تا سال 2017 به عنوان فرماندار کارولینای جنوبی خدمت کرد و پس از آن استعفا داد تا به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل در دولت ترامپ خدمت کند. او در سال 2018 از سمت سازمان ملل استعفا داد و به این گمانه زنی دامن زد که در حال آماده سازی کمپینی برای نامزدی ریاست جمهوری است.

هیلی، یکی از فارغ التحصیلان کلمسون که در هیئت امنای دانشگاه خدمت می کند، نوشت که قلبش در مورد این «داستان عشق کلمسون» به تپش افتاده است.

او از آن زمان شکل گرفته استویرایش یک PAC بر مسائل اقتصادی، فرهنگی و امنیت ملی متمرکز بود و اخیراً یک نامزدی بالقوه جمهوری خواه برای ریاست جمهوری در سال 2024 را کنایه زد.

فرماندار نیکی هیلی، خانواده‌اش، مایکل، رنا و نالین پس از ادای سوگند او و دیگر افسران ایالتی در جریان مراسم تحلیف روز چهارشنبه در پله‌های کاخ ایالتی، رکود ناشی از مراسم را رهبری کردند.  1/14/15

جکسون در تیم فوتبال سابق کلمسون با گیرنده عریض بازی کرد; رنا یک پرستار اطفال است. هر دو در سال 2021 از کلمسون فارغ التحصیل شدند.