داستان شیر محافظه‌کاران از مزرعه آمیش با شیوع مهلک لیستریا مرتبط است

گروه‌ها و ایدئولوژی‌های شهروندان مستقل می‌توانند متفاوت باشند، اما آنها معمولاً به تاکتیک‌های حقوقی مزخرفی تکیه می‌کنند که معتقدند می‌تواند به مؤمنان کمک کند تا از مشکلات دادگاه خلاص شوند. در واقعیت، مانورها معمولاً قضات را عصبانی می‌کنند. به عنوان مثال، میلر شروع به تشکیل پرونده های دادگاهی تحت عنوان “اسناد معتبر” تحت “کنوانسیون لاهه” و توصیف خود به عنوان “طرف واقعی ذینفع” کرده است – قانون گرایی های جعلی که فقط به طولانی کردن پرونده کمک کرده است.

کارلسون گفت: «این یکی از آن داستان‌هایی است که باورش سخت است. “آنها به دنبال یک کشاورز آمیش می روند.”

نگرانی از اینکه ممکن است مشکلات بهداشتی بیشتری از مزرعه میلر پدیدار شود، تنظیم‌کننده‌های خدمات بازرسی و ایمنی مواد غذایی USDA را بر آن داشت تا از میلر برای ذبح حیواناتش در یک مرکز تحت نظارت بازرسان فدرال تلاش کنند، الزامی که تقریباً برای تمام گوشت‌های تولید شده در این کشور اعمال می‌شود. اما میلر با این ادعا که شستشوی سیتریک برای تمیز کردن گوشت در بسیاری از کشتارگاه ها به نوعی بر ارزش غذایی آن تأثیر می گذارد، نپذیرفت.

لافونته گفت: “آنها مطالب احمقانه تری را ارسال کردند که فقط چرند است.” “تمام کاری که انجام می دهد این است که آموس را در مشکلات عمیق تر و عمیق تر قرار دهد.”

لافونته می خواست پس از درگیر شدن شهروندان مستقل از این پرونده صرف نظر کند، اما در عوض در یک ترتیب غیرعادی با میلر قفل شد. در حالی که لافونته سعی کرد در سال 2021 به عنوان تنها وکیل میلر کناره گیری کند، یک قاضی فدرال به او اجازه نداد تا پرونده را ترک کند.

لافونته گفت: “او پسر بدی نیست، فقط بسیار تاثیرپذیر است.” شما می توانید گوش او را خم کنید و او هر کاری که شما بگویید انجام می دهد.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

میلر با تبدیل مزرعه خود به نوعی انجمن عضویت، با فروش محصولات مزرعه خود به “اعضایی” که برای پیوستن به آن 35 دلار می پردازند، سعی کرده از مقررات اجتناب کند. اما در حالی که حامیان میلر مزرعه او را به عنوان یک سازمان کوچک به تصویر می کشند که طرح عضویت او باید او را از نظارت رها کند، کسب و کار او همچنان در مقادیر قابل توجهی در سراسر خطوط دولتی به فروش می رسد. برای مثال، میلر در بیش از سه ماه در سال 2016 تقریباً 7 تن گوشت قرمز و محصولات مرغ را به قیمت تقریباً 124000 دلار فروخت.

اما داستان واقعی پیچیده تر است. میلر سال‌هاست که از رعایت قوانین اساسی مواد غذایی خودداری می‌کند، حتی پس از اینکه شیر خام تولید شده در مزرعه‌اش مشکوک به کشته شدن کسی بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

لافونته گفت: «او مورد حمله قرار نگرفت.

صحبت از یک حمله در دوره جدیدی از نگرانی محافظه‌کاران درباره ماموران مسلح فدرال، در بحبوحه یورش اف‌بی‌آی به مار-آ-لاگو و ادعای جعلی مبنی بر اینکه بایدن قصد دارد 87000 مامور IRS را استخدام کند، مطرح می‌شود. اما لافونته مطمئن نیست که کارلسون به چه “حمله” مزرعه ای اشاره می کند، گفت که اخیراً چنین حادثه ای در ملک میلر رخ نداده است.

لافونته گفت: «از گفتن آن متنفرم، اما احتمالاً این یک حرکت هوشمندانه است.

اما لافونته ادعا می‌کند که هر راه‌حلی که تنظیم‌کننده‌ها و قاضی پرونده تایید می‌کردند، در نهایت به دلیل مخالفت شدید میلر با مقررات فدرال، در نهایت از هم پاشیدند. دادگاه حتی به میلر اجازه داد تا محصولات حیواناتی را که خارج از نظارت فدرال ذبح شده‌اند، بفروشد، اما بازرسانی که از مزرعه بازدید می‌کردند متوجه شدند که میلر یک بار دیگر با سلاخی حیوانات بیشتری به تنهایی دستورات دادگاه را نقض کرده است.

کارلسون گفت: «شاید اگر او قول دهد که مواد شیمیایی بیشتری در شیر بگذارد تا بچه‌های ترنس شوند، آنها را اخراج کنند.

در عوض، وکیل مشکوک است که میلر و حامیانش در حال برجسته کردن پرونده او در رسانه‌های راست‌گرا در یک ترفند بدبینانه برای جمع‌آوری پول از محافظه‌کاران برای تامین مالی لایحه‌ای که توسط دادگاه تحمیل شده است به مبلغ 305000 دلار – رقمی که میلر باید تا سپتامبر بپردازد، در غیر این صورت به زندان محکوم می‌شود.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

در حال حاضر، لافونته به عنوان وکالت میلر، حتی اگر کشاورز می خواهد او را اخراج کند، حکم دادگاه صادر شده است. لافونته به دیلی بیست گفت که در تلاش است میلر را متقاعد کند که دولت نمی‌خواهد مزرعه او را تعطیل کند.

پرونده کشاورز آمیش تبدیل به یک باعث مشهور شدن در اینترنت جناح راست، داستان دیوید و جالوت در مورد یک کشاورز است که فقط می‌خواهد غذای خود را در مبارزه با یک دولت فدرال بیش از حد رشد کند. این داستان روز سه شنبه در توییتر ترند شد. شبکه اجتماعی راست افراطی Gab نیز به مبارزه میلر پیوست و او را در ایمیلی به اعضای خود به عنوان «نمونه ای برای همه ما» و الگویی از «ناسیونالیسم مسیحی واقعی» تحسین کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

لوفردو گفت: «آنها به دنبال آموس می آیند تا نمونه باشند. “آنها به دنبال یک کشاورز مستقل موفق هستند که واسطه های دولتی را بیرون می کشد و مستقیماً به جامعه و مردمش غذا می دهد.”

درگیری‌های میلر با بازرسان مواد غذایی وزارت کشاورزی آمریکا به سال 2014 برمی‌گردد، طبق پرونده‌های دادگاه دولتی، زمانی که دو نفر در فلوریدا و کالیفرنیا پس از نوشیدن شیر خام به لیستریا مبتلا شدند و فرد فلوریدا در نهایت بر اثر آن جان باخت.

پس از اینکه اعضای خانواده فرد متوفی به بازرسان FDA گفتند که این فرد اخیراً از مزرعه میلر شیر خام نوشیده است، محققان FDA یک دسته شیر شکلات خام از میلر خریداری کردند و لیستریا را نیز در آنجا کشف کردند. آزمایش‌های آزمایشگاهی تأیید کرد که سویه‌های لیستریا در کالیفرنیا و فلوریدا از نظر ژنتیکی شبیه به دسته‌ای از مزرعه میلر هستند، و باعث شد FDA تصمیم بگیرد که شیر میلر منبع “احتمالی” شیوع لیستریا است.

در حالی که نمایش کارلسون بازرسان مواد غذایی و دولت بایدن را به عنوان افرادی به تصویر کشید که تمایل دارند کشاورز آمیش را از کار بیاندازند. اما وکیل خود میلر، استیون لافونته، به روزنامه دیلی بیست گفت که بازرسان و وکلای فدرال «به عقب خم شده‌اند» تا میلر را در تجارت نگه دارند، حتی در شرایطی که کشاورز از دستورات دادگاه اطاعت نکرد و تحت کنترل «حاکمیت» ضد دولتی قرار گرفت. جنبش شهروندی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ابتدا، میلر به مردی در تگزاس برای اسناد قانونی که طرح انجمن غذا را ایجاد می کرد، پرداخت کرد، طرحی که میلر بعداً در یک رسوب اعتراف کرد هیچ نیروی قانونی نداشت. سال گذشته، میلر اوضاع را تشدید کرد و خود را به یک گروه مستقل به سبک شهروندی به نام Prairie Star National وابسته کرد. گروه به سرعت اقدام به اخراج لافونته به عنوان وکیل میلر کردند.

لافونته گفت: “این یک جورهایی شبیه یک بچه است – من نمی خواهم با شما بازی کنم زیرا شما دولت هستید.”

میلر به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

لافونته گفت که موکلش خوب است، اما توسط یک سری از چهره های ضد دولتی فریب خورده و فکر می کند که می تواند قانوناً از مقررات فدرال اجتناب کند.

لافونته به دیلی بیست گفت: “کاری که آموس انجام داده است – او باید مدت ها پیش در زندان می بود.”

بعداً در برنامه، جرمی لوفردو، خبرنگار محافظه‌کار، که از آرمان میلر دفاع می‌کرد، ادعا کرد که مصیبت کشاورز برای ارسال پیامی به کشاورزان ارگانیک همکارش بوده است.

ایده جدید «الکس جونز» تاکر: مواد شیمیایی موجود در شیر که بچه‌ها را ترنس می‌کند

در حالی که کارلسون سرکوب فدرال میلر را به عنوان اختراع دولت بایدن به تصویر کشید، پرونده حقوقی علیه میلر در واقع در سال 2017 و در دوره دونالد ترامپ آغاز شد. بازرسان مواد غذایی تلاش کردند تا میلر را متقاعد کنند که از قانون پیروی کند – یا با ثبت نام خود به عنوان یک کشتارگاه یا با استفاده از یک پاک کننده گوشت طبیعی که خودش در یک کشتارگاه آمیش در نزدیکی ابداع کرده بود.

لافونته گفت: “اگر آنها می خواستند شما را با شیر از کار بیاندازند، مدتها پیش این کار را انجام می دادند.”

بینندگان برنامه فاکس نیوز تاکر کارلسون روز دوشنبه با خبرهای وحشتناکی مواجه شدند. کارلسون گفت که دولت بایدن جنگی را علیه کشاورزان کوچک به راه انداخته است که با حمله مارشال های ایالات متحده به یک کشاورز آمیش در پنسیلوانیا به نام آموس میلر آغاز شد.