دارک براندون در State of Union ظاهر می شود و با جمهوری خواهان گمشده زمین را تمیز می کند

من هرگز چنین چیزی را در سخنرانی ایالت اتحادیه ندیده بودم – آنها مانند یک دسته لمینگ به سمت او دویدند و با یک چشمک و پوزخند، او مودبانه آنها را به سمت صخره هدایت کرد.

حامی جو بایدن در وضعیت اتحادیه نشان می دهد که احتمال دارد یک نامزدی مجدد در انتخابات در راه باشد

تیراندازی های دسته جمعی کالیفرنیا نشان می دهد که آمریکا بیش از حد بر انگیزه به جای راه حل متمرکز شده است

البته بایدن هرگز با یک سخنور بزرگ اشتباه گرفته نخواهد شد. اما سخنرانی او بی وقفه با یادداشت هایی برخورد کرد که اکثر آمریکایی ها تشویق می کردند و قانونگذاران جمهوری خواه را در تنگنا قرار می داد.

بایدن در پاسخ از جمهوری خواهان خواست تا به او بپیوندند و راه اندازی “یک موج بزرگ” برای متوقف کردن تولید فنتانیل و ارائه “ماشین های تشخیص مواد مخدر بیشتر برای بازرسی محموله” به ماموران مرزی.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، در جریان سخنرانی رئیس جمهور جو بایدن در مورد وضعیت اتحادیه در 7 فوریه 2023 فریاد می زند.
این، البته، دهان جمهوری خواهان را ببندد، زیرا آنها نمی خواهند راه حلی را در نظر بگیرند، آنها فقط می خواهند چیزی برای غر زدن داشته باشند.

آمریکایی ها خشم عملکرد جمهوری خواهان را رد کرده اند

عدم تمایل قانونگذاران جمهوری خواه به تحسین دستاوردهای مردمی که به مردم کمک می کند، همراه با اقدامات مکرر لجبازی کودکانه که کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه، که پشت بایدن نشسته بود، تلاش کرد و نتوانست آن را خاموش کند، نشان داد که حزب آنها تا چه حد ضعیف و بی فکر شده است.

رئیس جمهور جو بایدن در حالی که کامالا هریس معاون رئیس جمهور و کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان در 7 فوریه 2023 گوش می دهند، سخنرانی وضعیت اتحادیه را ایراد می کند.

والدین تایر نیکولز، رادنی ولز و روون ولز، توسط براندون تسای، قهرمان تیراندازی دسته جمعی کالیفرنیا، خواننده و ترانه سرا ایرلندی بونو و پل پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان، در سخنرانی ایالت اتحادیه در فوریه مورد تشویق قرار می گیرند. 07، 2023. پشت سر آنها بانوی اول جیل بایدن و آقای دوم داگلاس امهوف قرار دارند.

بید از رونق پروژه های زیرساختی صحبت کرد. جمهوری خواهان سکوت کردند. بایدن با کنایه گفت: “من شما را در پیشگامی می بینم.”

والدین تایر نیکولز، رادنی ولز و روون ولز، توسط براندون تسای، قهرمان تیراندازی دسته جمعی کالیفرنیا، خواننده و ترانه سرا ایرلندی بونو و پل پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان، در سخنرانی ایالت اتحادیه در فوریه مورد تشویق قرار می گیرند. 07، 2023. پشت سر آنها بانوی اول جیل بایدن و آقای دوم داگلاس امهوف قرار دارند.

بیایید، مردم. این منصفانه نیست

“آمریکا فوق العاده بیدار است، tbh”: بایدن در سخنرانی وضعیت اتحادیه باید براندون را تاریک کند

جمهوری خواهان چگونه دموکراسی را تحسین نمی کنند؟

رکس هاپکه بیشتر: تلاش برای درک مارجوری تیلور گرین را متوقف کنید. او در دنیایی از مزخرفات ساکن است.

دارک براندون سیاست جمهوریخواهان را منحرف می کند

بایدن گفت که نرخ بیکاری کمترین میزان در چند دهه گذشته است. برخی تشویق های ملایم کردند و برخی دیگر سکوت کردند.

رئیس جمهور جو بایدن در حالی که کامالا هریس معاون رئیس جمهور و کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان در 7 فوریه 2023 گوش می دهند، سخنرانی وضعیت اتحادیه را ایراد می کند.

انتخابات میان دوره ای به وضوح نشان داد که مردم آمریکا آن گونه خشم عملکردی را که جمهوری خواهان می فروشند، نمی خرند. اما سه‌شنبه شب، در حالی که مرد مسن‌تری که معمولاً آن‌ها را «سالخورده» توصیف می‌کنند، با انرژی امید و ایده‌هایی را ترویج می‌کرد که ممکن است کشور را به مکانی بهتر تبدیل کند، خشم عملکردی باز هم همه قانون‌گذاران حزب جمهوری‌خواه این موضوع را داشتند.

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما. برای پاسخ به یک ستون، نظر خود را به [email protected] ارسال کنید.

رکس هاپکه، ستون نویس USA TODAY را در توییتر دنبال کنید @RexHuppke و فیسبوک facebook.com/RexIsAJerk، یا با او در [email protected] تماس بگیرید

بایدن گفت: «دموکراسی ما تسلیم نشده و شکست ناپذیر است.» جمهوری خواهان سکوت کردند.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، در جریان سخنرانی رئیس جمهور جو بایدن در مورد وضعیت اتحادیه در 7 فوریه 2023 فریاد می زند.

می‌توانستید آن را در چهره مک کارتی ببینید، در حالی که او سعی می‌کرد صدای بلندگوهای فاکس نیوز را ساکت کند. او شکست خورده به نظر می رسید. به نظر می رسید که می خواهد بعد از سخنرانی به خانه برود، شعر غم انگیز بنویسد و وارد مرحله طولانی گوت شود.

در SOTU، بایدن به آمریکا نشان داد که چه کسی عادی و چه کسی دیوانه است

رای دهندگان به وضوح به جمهوری خواهان گفته اند که راه خود را تغییر دهند. GOP گفته است، “نه.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دارک براندون در سخنرانی وضعیت اتحادیه بایدن فرود آمد، جمهوری خواهان را ذوب کرد





منبع

هشدارهای نظر: ستون‌هایی را از ستون‌نویسان مورد علاقه خود دریافت کنید + تجزیه و تحلیل متخصص در مورد موضوعات برتر، که مستقیماً از طریق برنامه USA TODAY به دستگاه شما تحویل داده می‌شود. برنامه را ندارید؟ آن را به صورت رایگان از فروشگاه برنامه خود دانلود کنید.

بایدن با موعظه پوپولیسم و ​​با تکیه بر مهارت برجسته خود به عنوان همدلی کل، سخنرانی خود را محدود کرد که مبارزات کشور را تصدیق کرد و در عین حال به طور اشتباه خوشبین بود. او مرتباً از سناریو خارج می شد، قانونگذاران جمهوری خواه را که او را سرزنش می کردند مخالفت می کرد، در یک نقطه از کل حزب به گوشه ای حمایت می کرد و آنها را وادار می کرد که سوگند یاد کنند که از مزایای مدیکر و تامین اجتماعی محافظت کنند.

سارا هاکبی سندرز، فرماندار آرکانزاس، در پاسخ جمهوری‌خواهان به سخنرانی بایدن گفت: «خط جداکننده در آمریکا دیگر بین راست یا چپ نیست. انتخاب بین عادی یا دیوانه است.»

او اشتباه نمی کند. اما فکر نمی‌کنم او بفهمد که مردم آمریکا کدام طرف را دیوانه می‌دانند. (نکته: این طرفی است که اجازه می‌دهد در تلویزیون زنده توسط رئیس‌جمهوری که مدام آن را پیر و بی‌کفایت می‌خوانند، از بین برود.)

نیازی نیست که بایدن را دوست داشته باشید یا حتی او را دوست داشته باشید تا ببینید چرا او سه شنبه شب احساس سرحالی داشت. این بچه 80 ساله اهل اسکرانتون پنسیلوانیا با حریفانی روبرو بود که نمی توانستند دست از مشت زدن خود بردارند.

هر چه آشپزهای کاخ سفید این روزها به بایدن غذا می دهند، من خودم یک بشقاب از آن می خواهم. مثل اینکه او یکدفعه دارد بنجامین باتنینگ می کند. و در حالی که او در فکر نامزدی مجدد برای انتخاب مجدد است و دموکرات‌های عصبی به یک نامزد جوان‌تر می‌نگرند، سخنرانی روز سه‌شنبه نشان می‌دهد که او هنوز در مورد سیاست‌زدایی خرده‌فروشی موفق است.

ایالت اتحادیه لاتین: آیا سیاست های بایدن در زمینه شغل و مهاجرت برای ما کارساز است؟

تجربه کوین مک کارتی در وضعیت اتحادیه، یک کشمکش طولانی بود

در طول سخنرانی، مک کارتی یک کلینیک ارائه داد که به طرز ناراحت کننده ای تکان می خورد. در یک لحظه، نماینده مارجوری تیلور گرین فریاد زد “دروغگو!” در بایدن زمانی که رئیس جمهور درباره مردی صحبت می کرد که فرزندش را بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل از دست داد، جمهوریخواهان شروع به فریاد زدن بایدن کردند، یکی فریاد می زند: “تقصیر تو هستی!”

اگر برای دموکراسی، زیرساخت‌های بهبود یافته و نرخ پایین بیکاری تشویق نمی‌کنید، مردم از خود می‌پرسند که در تیم چه کسی هستید.

اسناد طبقه بندی شده در خانه پنس؟ کجای بعدی، خزانه لوبیا ژله ای ریگان؟

پرزیدنت جو بایدن، در سن 80 سالگی، با شور و نشاط فراوان در سخنرانی سه شنبه شب وضعیت اتحادیه حاضر شد و با زوزه کشان و بقایای متلاشی شده حزب جمهوری خواه، کف مجلس را پاک کرد.

اطلاعات بیشتر از رکس هاپکه: