دادگاه مریلند حکم به محاکمه مجدد تک تیرانداز در منطقه دی سی داد

با این حال، دادگاه استیناف مریلند در حکم 4-3 خود اعلام کرد که بعید است Malvo هرگز از بازداشت آزاد شود، زیرا او همچنین در حال گذراندن حبس ابد جداگانه برای قتل در ویرجینیا است.

هاتن نوشت که هرگونه یافته ادعایی اصلاح پذیری «احکام خواهان را مطابق با قانون اساسی نامتناسب نمی کند».

در این حکم همچنین اشاره شده است که دیوان عالی تشخیص داده است که محدودیت قانونی ماسبق به ماسبق می شود و در مورد Malvo نیز اعمال می شود.

دادستان در صدور حکم خود در آن سال اظهار داشت که طبق حکم دادگاه تجدید نظر، مالوو، زمانی که تحت کنترل یک “مرد شرور” بود، از زمان شرکت در جنایات تغییر کرده و “بسیار رشد کرده است”.

قاضی رابرت مک دونالد در نظر اکثریتی که روز جمعه منتشر شد، نوشت: «به عنوان یک موضوع عملی، این ممکن است یک سؤال آکادمیک در مورد آقای مالوو باشد، زیرا او ابتدا باید در ویرجینیا قبل از شروع حبس ابد متوالی خود در مریلند، آزادی مشروط اعطا شود. .

با این حال، از آن زمان به بعد، دیوان عالی اعلام کرده است که اصلاحیه هشتم، اگر دادگاه صادرکننده حکم تشخیص دهد که جرم مجرم در نتیجه عدم بلوغ گذرا بوده است، بر خلاف اصلاح ناپذیری دائم، مجازات ابد بدون آزادی مشروط را برای مجرم قتل نوجوانان مجاز نمی‌داند. در این حکم آمده است.

هاتن نوشت: «در عوض تناسب احکام درخواست کننده باید با شدت جنایات او سنجیده شود. “خواهان برخی از بدترین جنایات تاریخ ایالت را مرتکب شد. مجازات سنگینی برای آن وضع شده بود چندان بی تناسب نبود.”



منبع

واتس نوشت که دادگاه صدور حکم، وضعیت مالوو را به عنوان یک نوجوان در نظر گرفته است.

مالوو در مریلند داوطلبانه علیه محمد شهادت داد. در سال 2006، مالوو به شش فقره قتل درجه یک در شهرستان مونتگومری در حومه پایتخت این کشور اعتراف کرد.

در این حکم آمده است که حکم مالوو «با قانون مربوطه ایالت و با دستورالعمل‌های حکمی مشورتی دولت در آن زمان مطابقت دارد».

قاضی جاناتان بیران، برینجا بوث و جوزف گتی اکثریت به مک دونالد پیوستند. قاضی شرلی واتس، میشل هاتن و استیون گولد مخالفت کردند.

مک‌دونالد نوشت که در نهایت تصمیم دادگاه تجدیدنظر در مورد حکم مناسب برای Malvo یا اینکه آیا او باید از احکام مریلند خود آزاد شود، نیست.

واتس نوشت: «این سوابق نشان می‌دهد که آقای مالوو یک روش صدور احکام شخصی‌شده دریافت کرده است که در آن جوانی و ویژگی‌های مربوط به آن در نظر گرفته شده است، و دادگاه منطقه می‌دانست که این اختیار را دارد که مجازات کمتری را اعمال کند.

آناپولیس، Md. (AP) – بالاترین دادگاه مریلند حکم داده است که تک تیرانداز منطقه واشنگتن، لی بوید مالوو باید مجددا محاکمه شود، زیرا تصمیمات دادگاه عالی ایالات متحده در رابطه با حمایت های قانون اساسی از نوجوانان پس از محکومیت مالوو به شش حبس ابد بدون محکومیت امکان آزادی مشروط

مالوو 37 ساله اکنون در زندان ایالتی رد پیاز در ویرجینیا محبوس است.

محمد به اعدام محکوم شد و در سال 2009 در ویرجینیا اعدام شد.

ما فقط معتقدیم که اصلاحیه هشتم مستلزم آن است که او جلسه جدیدی را برای صدور حکم دریافت کند که در آن دادگاه صادرکننده حکم، که اکنون از اصول روشن شده توسط دیوان عالی آگاه است، می‌تواند بررسی کند که آیا وی از نظر قانون اساسی واجد شرایط زندگی بدون آزادی مشروط است یا خیر. مک دونالد نوشت.

مالوو و مربی او، جان آلن محمد، مردم را در ویرجینیا، مریلند و واشنگتن در حالی که بنزین پمپ می‌کردند، بسته‌ها را در ماشین‌هایشان بار می‌کردند و کارهای روزمره خود را طی یک دوره سه هفته‌ای در سال 2002 انجام می‌دادند تیراندازی کردند. مالو در آن زمان 17 سال داشت. محمد 41 ساله بود.