دادگاه عالی تلاش لیندل، مدیرعامل MyPillow برای طرح دعوای افترا به ارزش 1.3 میلیارد دلار را رد کرد.

دادگاه فدرال پایین تر مخالفت کرد.

پرونده MyPillow v. US Dominion است.

واشنگتن – دیوان عالی روز دوشنبه از رسیدگی به درخواست تجدیدنظر یکی از حامیان برجسته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که تلاش می‌کند از یک شرکت رأی‌دهی که به دروغ متهم به تقلب در انتخابات 2020 است، دفاع کند، خودداری کرد.

نیکولز نوشت، این شرکت “به اندازه کافی ادعا کرده است که لیندل ادعاهای خود را با علم به دروغ بودن آنها یا با بی توجهی بی پروا به حقیقت مطرح کرده است.”

تلاش لیندل توسط یک قاضی منطقه ای ایالات متحده منصوب شده توسط ترامپ در سال گذشته رد شد. هنگامی که لیندل درخواست تجدید نظر کرد، دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا گفت که پرونده برای بررسی آماده نیست. لیندل از دیوان عالی درخواست کرد که به منظور اجتناب از رسیدگی های دادگاهی “طولانی و پرهزینه” فوراً درخواست تجدید نظر کند.

مایک لیندل، مدیر عامل من بالش، به صحبت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با حامیان خود در طول تجمعی در I-80 Speedway در 01 مه 2022 در گرین وود، نبراسکا گوش می دهد. ترامپ از چارلز هربستر در انتخابات فرمانداری نبراسکا حمایت می کند.

اینترنت: دادگاه عالی برای رسیدگی به اعتراض به قانونی که از شرکت های اینترنتی در برابر دعاوی محافظت می کند

“به عنوان یک موضوع اولیه، یک هیئت منصفه معقول می تواند نتیجه بگیرد که وجود یک توطئه بین المللی گسترده که توسط دولت نادیده گرفته می شود اما با صفحه گسترده در یک وبلاگ اینترنتی ثابت شده است ذاتاً غیرممکن است که فقط یک مرد بی پروا آن را باور می کند.” قاضی کارل نیکولز در نظر خود نوشت.

لیندل استدلال می‌کند که US Dominion با استانداردهای حاکم بر ادعاهای افترا که در تصمیم مهم دادگاه در سال 1964 در شرکت نیویورک تایمز علیه سالیوان آمده است، مطابقت نکرده است. به طور خاص، او اظهار داشت که شرکت ثابت نکرده است که او می‌داند نظرات او نادرست است یا با بی‌توجهی بی‌احتیاطی به حقیقت یا نادرستی گفته شده است.

مایک لیندل، مدیر عامل من بالش، به صحبت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با حامیان خود در طول تجمعی در I-80 Speedway در 01 مه 2022 در گرین وود، نبراسکا گوش می دهد.  ترامپ از چارلز هربستر در انتخابات فرمانداری نبراسکا حمایت می کند.

اسلحه: دیوان عالی چالش ممنوعیت دوره ترامپ در مورد سهام گران‌قیمت را رد کرد

راهنما: نگاهی به پرونده‌های کلیدی و سؤالات در دست بررسی دادگاه عالی کشور

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دادگاه عالی به پرونده مدیر عامل MyPillow در مورد شکایت افترا رسیدگی نخواهد کرد.



منبع

پیش نمایش: دادگاه عالی با نژاد، انتخابات در دوره جدید دست و پنجه نرم می کند زیرا نبرد بر سر سقط جنین ادامه دارد

مایکل لیندل، بنیانگذار MyPillow و حضور منظم در راهپیمایی های ترامپ، در حال مبارزه با شکایت 1.3 میلیارد دلاری افترا است که توسط US Dominion، شرکتی که تولید کنندگان ماشین های رای گیری در چندین ایالت میدان جنگ از آن استفاده می کنند، در دادگاه فدرال تنظیم شده است.