دادگاه استیناف درخواست ترامپ برای بررسی حمایت از اظهارنامه مالیاتی کمیته مجلس نمایندگان را رد کرد

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در یک گردهمایی «نجات آمریکا» در 22 اکتبر 2022 در رابس تاون، تگزاس سخنرانی می کند. رئیس‌جمهور سابق، همراه با دیگر نامزدها و رهبران جمهوری‌خواه، تجمعی را برگزار کردند که در آن به هواداران و رأی‌دهندگان پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای انرژی داد. / اعتبار: BRANDON BELL / Getty Images

این تصمیم راه را برای کمیته برای به دست آوردن سوابق مالی که ترامپ بارها برای حفظ آن از کنگره مبارزه کرده است، باز می کند، اما تیم حقوقی او همچنان می تواند به دادگاه عالی اعتراض کند.

قضات در ماه آگوست نوشتند: «در حالی که ممکن است کنگره پس از ترک پست، رئیس‌جمهور مستقر را با یک درخواست تهاجمی تهدید کند، اما هر رئیس‌جمهوری با علم به این که پس از ترک سمت، تابع قوانینی مانند سایر شهروندان خواهد بود، کار را آغاز می‌کند». “این یک ویژگی جمهوری دموکراتیک ما است، نه یک اشکال.”

سال گذشته، یک قاضی فدرال مبارزه حقوقی ترامپ را رد کرد علیه این کمیته، اولین مورد در یک رشته زیان های قانونی برای رئیس جمهور سابق در حالی که او برای محافظت از سوابق مالیاتی خود در برابر کنگره مبارزه می کرد. در تکرار فعلی سوابق مالیاتی محافظ خود از کنگره.

وکلای ترامپ بلافاصله به درخواست CBS News برای اظهار نظر پاسخ ندادند. رئیس جمهور سابق مدت هاست که از انتشار علنی اظهارنامه مالیاتی خود امتناع می کند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در یک گردهمایی «نجات آمریکا» در 22 اکتبر 2022 در رابس تاون، تگزاس سخنرانی می کند.  رئیس‌جمهور سابق، همراه با دیگر نامزدها و رهبران جمهوری‌خواه، تجمعی را برگزار کردند که در آن به هواداران و رأی‌دهندگان پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای انرژی داد.  / اعتبار: BRANDON BELL / Getty Images

مبارزه حقوقی با کمیته راه و روش اولین تلاش رئیس جمهور سابق برای محافظت از سوابق مالی خود در برابر بررسی کنگره نیست. در سال 2019، کمیته نظارت مجلس نمایندگان، شرکت حسابداری ترامپ، مزارس، را برای چندین سال اسناد مالی احضار کرد. یک نبرد حقوقی طولانی به وجود آمدو به توافقی بین ترامپ و کمیته ختم شد اوایل امسال. به گزارش نیویورک تایمز، مازارز در سپتامبر شروع به تحویل اسناد کرد.

اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه سوم علیرغم افزایش تورم به رشد بازگشت



منبع

ملیسا کوین در این گزارش مشارکت داشت.

دادگاه استیناف منطقه دی سی – ظاهراً بدون هیچ رأی مخالف – حکم داد که پرونده ترامپ علیه کمیته راه و روش مجلس نمایندگان نباید به صورت غیرقانونی یا در مقابل کل هیئت مورد بررسی قرار گیرد.

این دعوا ابتدا پس از آن آغاز شد که رئیس کمیته، نماینده دموکرات ماساچوست، ریچارد نیل، از سرویس درآمد داخلی (IRS) درخواست کرد تا پنج سال سوابق مالیاتی ترامپ را در سال 2019 تحویل دهد. وزارت خزانه داری، در آن زمان تحت کنترل ترامپ با وجود روند قانونی که کنگره می تواند سند مالیاتی افراد خاصی را از IRS درخواست کند، از انجام این درخواست خودداری کرد.

یک مقام آمریکایی می گوید کره شمالی می تواند قبل از انتخابات میان دوره ای یک سلاح هسته ای تاکتیکی آزمایش کند

قاضی تروور مک فادن – منصوب ترامپ – در سال 2021 نوشت: «صفحه طولانی از پرونده های دیوان عالی نیاز به احترام زیادی به تحقیقات کنگره دارد. مورد.”

واشنگتن – یک دادگاه استیناف فدرال در واشنگتن دی سی روز پنجشنبه با رد درخواست رئیس جمهور سابق برای بررسی مجدد حکم هیئت استیناف سه قاضی علیه وی، ضربه دیگری به تلاش دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای محافظت از اظهارنامه مالیاتی خود از دست دموکرات های مجلس نمایندگان وارد کرد. .

شکایتی از سوی نیل و کمیته راه‌ها و ابزارها و همچنین انتقال قدرت ریاست‌جمهوری و درخواست مجدد برای اسناد مالیاتی در سال 2021 به‌دنبال آن شد.

اسرائیل و لبنان قرارداد مرزی دریایی را نهایی کردند

در اوایل سال جاری، هیئتی متشکل از سه قاضی در دادگاه تجدیدنظر دی سی به اتفاق آرا حکم کرد این کمیته حق داشت چندین سال از اظهارنامه های مالیاتی ترامپ را دریافت کند و ادعاهای رئیس جمهور سابق مبنی بر اینکه درخواست های متعدد کمیته برای سوابق خلاف قانون اساسی و فاقد هدف قانونی معتبر است را رد کرد.