داده های جدید نشان می دهد که ابطال فروشگاه اسلحه ATF به بالاترین میزان در 16 سال گذشته رسیده است

هنگامی که از اریک لانگ نکر، سخنگوی ATF به طور مستقیم در مورد افزایش 500 درصدی ابطال‌ها سؤال شد، تنها تأیید کرد که در سال مالی 2022، 92 ابطال صادر شده است.

داده‌های بازرسی‌های جدید به طور قطعی نشان نمی‌دهند که آیا هر یک از این پیشرفت‌ها نحوه تحقیق ATF از فروشندگان اسلحه را تغییر داده است یا خیر، اما نشان می‌دهد که بازرسان تهاجمی‌تر از سال‌های گذشته بوده‌اند.

ATF در سال 2022 92 مجوز را لغو کرد که بیشترین میزان از سال 2008 است.

دیوید چیپمن، مامور سابق ATF که اکنون به عنوان عضو هیئت مشاوران مرکز راه حل های خشونت با سلاح در دانشگاه جانز هاپکینز کار می کند، گفت که از این داده ها دلگرم شده است.

دتل‌باخ قبلاً اعلام کرده است که قصد دارد پروتکل‌های بازرسی فروشندگان اسلحه آژانس را تشدید کند و از داده‌های جرایم مربوط به اسلحه برای اولویت‌بندی دلالانی که اسلحه‌هایشان بیشتر در جرایم پیدا می‌شود، استفاده کند. این تکنیکی است که آژانس در گذشته اجرا کرده است و دقیقاً مشخص نیست که در حال حاضر از چنین داده‌هایی چگونه استفاده می‌شود یا خیر. تفکیک های منطقه ای در داده های بازرسی های تازه منتشر شده نشان می دهد که برخی از بخش های میدانی ATF علیرغم انجام بیش از صد بازرسی هیچ مجوزی را لغو نکرده اند. برخی دیگر تا 4 درصد از مجوزهایی را که بازرسی کرده بودند باطل کردند.

اریک لانگ نکر، سخنگوی آژانس، در پاسخ به این سوال که آیا ATF در سال 2022 موضع سخت گیرانه تری نسبت به فروشندگان داشته است یا خیر، به The Trace گفت که او نمی تواند بدون جزئیات مورد خاص حدس بزند.

بیشتر: “آمریکایی ها به اندازه کافی خورده اند”: قانونگذاران خواستار شفافیت ATF در مورد بازرسی از مغازه های اسلحه هستند

بیشتر: سنا دتل باخ، نماینده بایدن در ATF تایید شد و متعهد شد خشونت های مسلحانه را سرکوب کند.

این اعداد اولین نشانه ای را نشان می دهد که بازرسان فدرال به دنبال راهنمایی های دولت بایدن که به آژانس دستور داده بود در طول بازرسی ها اقدامات سخت تری را اتخاذ کند، با فروشندگان اسلحه شکن قانون برخورد کرده اند.

جستجو: بازرسی های مغازه اسلحه را در منطقه خود پیدا کنید

این داستان با مشارکت The Trace تولید شده است.

ATF در سال 2022 92 مجوز را لغو کرد که بیشترین میزان از سال 2008 است.

بیشتر: پس از هشدارهای مکرر ATF، فروشندگان اسلحه می توانند روی آژانس برای عقب نشینی حساب کنند. گاهی اوقات اسلحه گرم به سمت مجرمان سرازیر می شود

سپس، در ژوئیه سال جاری، سنا استیون دتل باخ را برای رهبری ATF تایید کرد – اولین مدیر تایید شده آژانس در هفت سال گذشته.

او گفت: «فرآیند ابطال می تواند یک روند قانونی طولانی باشد. “آن مجوزهایی که برای لغو توصیه می شوند ممکن است اغلب از تعداد مجوزهایی که واقعا لغو شده اند بیشتر باشد.”

داده‌ها نشان می‌دهد که همه‌گیری توانایی ATF برای انجام بازرسی‌های انطباق در فروشگاه‌های اسلحه را مختل کرده است و داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد کل بازرسی‌ها هنوز به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته است. بازرسان در سال 2022 بیش از 7000 بازرسی انجام دادند، در مقایسه با بیش از 13000 بازرسی در سال 2019.

جاشوا شارف، مشاور ارشد و مدیر برنامه های Brady، گروه پیشگیری از خشونت، به The Trace گفت که او نیز نسبت به ارقام جدید خوشبین است، اما او تاکید کرد که مردم برای ارزیابی اینکه آیا بازرسان ATF معامله کنندگان قانون شکن را نگه می دارند به شفافیت بیشتری نیاز دارند. به اندازه کافی پاسخگو

طبق داده‌های منتشر شده توسط این آژانس، اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره در سال 2022 مجوزهای فروشگاه اسلحه را با نرخی بالاتر از هر سال دیگر از سال 2006 لغو کرد.

داده‌های جدید همچنین شایعه‌ای را که تابستان امسال در میان جامعه حقوق اسلحه منتشر شد، مبنی بر اینکه پس از اجرایی شدن دستورالعمل عدم تحمل دولت بایدن، 500 درصد افزایش یافته بود، پایان می‌دهد. بنیاد متمم دوم، یک گروه حقوق اسلحه، ابتدا این رقم را با استناد به ارائه ATF در یک کنفرانس صنعتی در آوریل گزارش کرد. دو ماه بعد، 24 عضو جمهوری خواه کنگره در نامه ای به ATF از این گزارش استناد کردند و از آژانس خواستند اطلاعات مربوط به لغو مجوز سلاح گرم را تحویل دهد.

در موارد دیگر، پس از اینکه بازرسان مجوز لغو را توصیه کردند، مافوق مجازات را کاهش دادند – در بسیاری از موارد بدون توجیه.

بخش بازرسی ATF وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که فروشندگان اسلحه از قوانین فدرال اسلحه گرم پیروی می کنند. هنگامی که بازرسان از یک فروشگاه بازدید می کنند، بررسی می کنند که سوابق مناسب نگهداری می شود، موجودی دقیق است، و مشتریان تحت بررسی پیشینه قرار گرفته اند. اگر شواهدی پیدا کنند مبنی بر اینکه یک فروشنده قانون را نقض کرده است، می توانند مجازات هایی از هشدار شفاهی یا کتبی گرفته تا لغو مجوز صاحب فروشگاه برای فروش اسلحه گرم را توصیه کنند.

در ژوئن 2021، دولت بایدن اقداماتی را برای محدود کردن این نرم‌افزار انجام داد و دستورالعمل‌هایی را صادر کرد که بازرسان را به اجرای سیاست تحمل صفر و لغو مجوزهای فروشندگانی که عمداً به خریداران ممنوعه می‌فروشند یا اسلحه را بدون انجام بررسی سوابق می‌فروشند، لغو می‌کنند.

او به The Trace گفت: «خط روند خوب است. “من فکر می کنم ما باید آژانس را به دلیل پاسخگو بودن صنعت – برای انجام کارش” تحسین کنیم.

بایدن در آوریل سال گذشته چیپمن را به عنوان رهبری ATF معرفی کرد، اما پنج ماه بعد پس از اینکه بحث در مورد دخالت چیپمن در جنبش پیشگیری از خشونت با اسلحه تایید شد، نامزدی خود را پس گرفت.

شارف گفت: «آنچه که ما واقعاً به آن نیاز داریم، شفافیت برای مشاهده گزارش‌های بازرسی فروشنده اسلحه در حین انتشار است، تا ببینیم سیستم در زمان واقعی چگونه کار می‌کند. “سایر آژانس های دولت فدرال به طور معمول بازرسی ها را در وب سایت های خود به موقع منتشر می کنند – ما باید از ATF انتظار مشابهی داشته باشیم.”

Champe Barton گزارشگر The Trace است که خشونت جامعه و صنعت اسلحه را پوشش می دهد. با او در [email protected] تماس بگیرید. در توییتر: @champebarton.

اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که برنامه بازرسی ATF مدت‌هاست که نسبت به فروشندگان اسلحه ملایم و مصالحه‌کننده بوده است. تحقیقاتی که توسط The Trace و USA TODAY در سال گذشته منتشر شد، شامل بررسی اسناد بیش از 2000 بازرسی از فروشگاه های اسلحه در طول دو سال بود و نشان داد که بازرسان اغلب به دلیل نقض جدی قوانین فدرال که اسلحه را در دست می گیرد، مجرمان تکراری را از قلاب خارج می کنند. سوء استفاده کنندگان خانگی، قاچاقچیان مواد مخدر و جنایتکاران خشن.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سرکوب ATF در “فروشگاه های اسلحه سرکش” در داده های جدید ظاهر می شود



منبع

در مجموع، آژانس 92 مجوز را در سال 2022 لغو کرد – تقریباً 1.3 درصد از کل فروشندگان بازرسی شده. مجموع بیش از سه برابر تعداد مجوزهای لغو شده در سال 2021، زمانی که تعداد مشابهی از فروشندگان بازرسی شدند. 136 فروشنده دیگر کنفرانس های هشدار دهنده را دریافت کردند که شدیدترین بازرسان مجازات می توانند بدون لغو توصیه کنند.

ATF ارقامی را در مورد تعداد مجوزهای درگیر در روند ابطال در هر زمان منتشر نمی کند.

با این حال، این نامه به جای ابطال مستقیم، به افزایش «بررسی‌های ابطال» اشاره کرده است. روند لغو مجوز یک فروشنده اسلحه ممکن است سال ها طول بکشد که اغلب شامل مراحل طولانی دادگاه می شود. در برخی موارد، فروشندگان به جای لغو مجوز ATF، تصمیم می گیرند مجوز خود را از دست دهند.