داده‌های اهداکننده با اعتبار خیابانی «طبقه کارگر» حزب جمهوری‌خواه در تضاد است

در طول کمپین میان‌دوره‌ای، استراتژیست‌های جمهوری‌خواه دور دیگری از کمک‌های کم‌دلار کمپین را مقصر یک مقصر آشنا دانستند: تورم.

یک داوطلب برای نشان دادن حمایت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در رژه گاری گلف کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌کند.

پل هنسی/ تصاویر سوپا/ لایت راکت از طریق گتی ایماژ

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/39NaxKFyEbpqLN.ES0BY0g–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ5NA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/0943448846af236892a5eed5333de332″/>

مردی پول نقد تقلبی با تصویر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق را توزیع می کند.

مارک ماکلا/گتی

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/_ZE3l9jJ6x.yH04Z6uSZxA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/c0405068ec24a5e15110fa5a08520476″ class=”caas-img”/>

وقتی نوبت به رای می‌رسد، ظریف‌تر است. و این تا حد زیادی تابعی از نژاد است – آیا «رای دهندگان طبقه کارگر» واقعاً به معنای «رای دهندگان طبقه کارگر سفیدپوست» هستند.

ماه گذشته، جمهوری جدید گزارش داد که دموکرات‌ها حدود 43 درصد از جمعیت «غیر دانشگاهی» را به دست آورده‌اند – که اغلب به عنوان معیاری برای حمایت از طبقه کارگر استفاده می‌شود – که از 49 و 48 درصدی که به‌ترتیب در سال‌های 2018 و 2020 به دست آورده بودند، لغزش قابل‌توجهی داشت. با این حال، جمهوری خواهان شاهد افزایش حمایت از حدود 50 درصد به 55 درصد بودند. در سال 2022، جمهوری خواهان قوی ترین عملکرد خود را در میان رای دهندگان غیر تحصیل کرده دانشگاهی از سال 2016 داشتند، سالی که انتخاب دونالد ترامپ خرد متعارف را در مورد سیاست طبقاتی متزلزل کرد.

خیرین ملزم به ذکر شغل و کارفرمای خود هستند، از جمله بازنشستگان و کسانی که خوداشتغال هستند. فراتر از بازنشستگان، که در صدر فهرست های هر دو حزب قرار داشتند، رایج ترین شغل در میان کمک کنندگان دموکرات، یک حرفه طبقه کارگر بود – «معلم» با حدود سه درصد. اما وکلای دادگستری که عمدتاً یک طبقه حرفه ای مرفه هستند در رتبه سوم قرار گرفتند.

هر دو طرف از این تاکتیک استفاده کردند، اگرچه در WinRed بیشتر از ActBlue رایج بود. منتقدان می گویند که این روش از اهداکنندگان قدیمی تر و با دانش کمتر فناوری که نمی دانستند اجازه برداشت مجدد را می دهند سوء استفاده می کند. سال گذشته، گزارش از مجله نیویورک تایمز دادستان های کل از چهار ایالت را هدایت کرد تا تحقیقات خود را در مورد این عمل آغاز کنند، به طوری که ایالت مینه سوتا در حال حاضر از WinRed در دادگاه مدنی شکایت کرده است.



<div class="inline-image__title">1244331136</div>
<div class="inline-image__caption">
<p>نتایج به اهداکنندگان دلارهای کوچک جمهوری خواه میانگین درآمد سالانه (50849 دلار) تقریباً 1000 دلار بیشتر از همتایان دموکرات خود که به 49747 دلار رسیدند، می دهد.</p>
<p>اما علیرغم برنده شدن درصد بالاتری از افراد با درآمد بیشتر در صندوق رای، جمهوری خواهان برای همان انتخابات میان دوره ای پول کمتری نسبت به دموکرات ها به دست آوردند.  به گزارش آسوشیتدپرس، نامزدهای دموکرات در رقابت‌های حساس، تقریباً دو به یک از جمهوری‌خواهان پیشی گرفتند، که باعث شد ماه‌ها انگشت‌نمایش در حزب جمهوری‌خواه بر سر این موضوع ایجاد شود. <a rel=سازمان بهداشت جهانی و چه چیزی مسئول است.

این در مرکز بحث جمع آوری کمک های مالی قرار می گیرد – بهره برداری از کمک های مالی مکرر، که نه تنها به عنوان غیراخلاقی مورد انتقاد قرار می گیرد، بلکه تصور می شود به جمع آوری کمک های مالی در میان جمهوری خواهان و به ویژه ترامپ آسیب می رساند.



<div class="inline-image__title">1229546974</div>
<div class="inline-image__caption">
<p>یک داوطلب برای نشان دادن حمایت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در رژه گاری گلف کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌کند.</p>
</div>
<div class="inline-image__credit">پل هنسی/ تصاویر سوپا/ لایت راکت از طریق گتی ایماژ</div>
<p>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/39NaxKFyEbpqLN.ES0BY0g–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ5NA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/0943448846af236892a5eed5333de332″ class=”caas-img”/></noscript></div>
</div>
</div>
<div class=

این یافته نه تنها بهانه‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی را تضعیف می‌کند، بلکه تلاش حزب جمهوری‌خواه برای نام‌گذاری مجدد به عنوان حزب طبقه کارگر و متوسط ​​– و معرفی دموکرات‌ها به عنوان حزب نخبگان ثروتمند شهرها و حومه‌ها را نیز پیچیده می‌کند.

این گاز یا این کمک مالی است. این تعطیلات با فرزندانمان است یا این کمک مالی، “زک موفات، مدیر عامل شرکت بزرگ جمع آوری کمک مالی GOP Targeted Victory در ماه جولای گفت.

معلمان در میان اهداکنندگان جمهوری خواه دهم بودند. و شرح شغل فروش، مهندس، مالک، مدیر و پزشک همگی در بالای وکلا آمده است.

یکی دیگر از مگادونورهای جمهوری خواه از ترامپ کوتاهی کرد

این موضوع پس از انتخابات 2020 مطرح شد، زمانی که برخی از اهداکنندگان قدیمی شروع به شکایت از گزینه‌های گمراه‌کننده از پیش بررسی‌شده در مورد درخواست‌های جمع‌آوری کمک کردند، که برداشت‌های ماهیانه خودکار را مجاز می‌کرد.

بزرگترین کمک کننده حزب جمهوری خواه برای منکران انتخابات جایگاهی نرم دارد

1229546974

از آن فهرست‌های گسترده، استرلینگ به‌طور تصادفی از 50000 مشارکت‌کننده در هر یک از طرف‌ها نمونه‌برداری کرد، سپس این اطلاعات را در برابر داده‌های عمومی و خصوصی شرکت بررسی کرد تا میانگین سن، درآمد خانوار، و پراکندگی شهری-روستایی را محاسبه کند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

با این روحیه، روزنامه دیلی بیست به طور جداگانه افرادی را که در سه ماه پایانی میان دوره ای به رهبری «پاک آمریکا را نجات دهید» ترامپ، تحلیل کرد. ما متوجه شدیم که آن اهداکنندگان حتی مسن تر و روستایی تر از اهداکننده عمومی WinRed هستند.

یک داوطلب برای نشان دادن حمایت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در یک رژه گاری گلف کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌کند.

1244331136

با این حال، جمهوری جدید همچنین خاطرنشان کرد که نظرسنجی‌های میان دوره‌ای نشان می‌دهد که دموکرات‌ها اکثریت ۵۲ درصد رای‌دهندگان را از خانواده‌هایی که ۵۲ هزار دلار یا کمتر درآمد دارند، گرفته‌اند. اما در براکت 55000 دلار تا 99000 دلار، حمایت دموکرات ها به اقلیت 45 درصد کاهش یافت و براکت 100000 دلار + 46 درصد را به ثبت رساند. این تغییرات در بین کلاس های حرفه ای نیز در داده ها منعکس می شود.

همراه با تجزیه و تحلیل جمعیتی، که اعتراضات جمهوری خواهان را که در تابستان رکود جمع آوری کمک های مالی جمهوری خواهان را به شرایط اقتصادی نسبت دادند، کاهش می دهد.

دومین شغل پرطرفدار در میان اهداکنندگان WinRed «اطلاعات درخواست شده» بود – به این معنی که 1.85 درصد از آن اهداکنندگان به هر دلیلی اطلاعات مورد نیاز خود را ارائه نکردند.

قابل توجه است که جمعیت “بازنشسته” بر هر دو طرف مسلط است. با این حال، به شدت جمهوری‌خواهان را نیز دچار انحراف می‌کند: اکثریت اهداکنندگان GOP خود را بازنشسته معرفی می‌کنند، حدود 65 درصد. در میان دموکرات‌ها، اقلیت بسیار پایین‌تری، حدود 39 درصد بود.

با توجه به این واقعیت که 50000 اهداکننده تصادفی جمهوری خواه به طور متوسط ​​بیشتر از 50000 اهداکننده تصادفی دموکرات درآمد داشتند، به نظر می رسد که مقصر چیزی غیر از اقتصاد بوده است.

اما یک پرچم هشدار دیگر در مورد شفافیت جمع آوری کمک های مالی GOP ممکن است در کمین داده ها باشد، زیرا داده های WinRed درباره اینکه چه کسی پول را می دهد کامل نیست.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

مردی پول نقد تقلبی با تصویر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق را توزیع می کند.

مارک ماکلا/گتی

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/_ZE3l9jJ6x.yH04Z6uSZxA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/c0405068ec24a5e15110fa5a08520476″/>

تصویر توسط لوئیس جی. رندون / دیلی بیست / گتی

این روز اول کمپین ترامپ است – و اهداکنندگان او از قبل خسته شده اند

هیئت فتنه مشکلی برای جمع آوری پول کلان نداشت

این واقعیت که اهداکنندگان دلارهای کوچک جمهوری خواه به طور متوسط ​​کمی بیشتر از همتایان دموکرات خود درآمد کسب می کنند، نشان می دهد که وقتی نوبت به تامین مالی سیاست های حزبی می رسد، جمهوری خواهان سلطه طبقه کارگری را که دوست دارد پیش بینی کند، ندارد.

مردی پول نقد جعلی با تصویر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق را توزیع می کند.

Daily Beast این تحلیل را با مشارکت شرکت تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی Sterling Data Company انجام داد که با حدود 1000 مشتری سیاسی دموکرات در سراسر کشور کار کرده است.

به گفته مارتین کوروسز، مدیر عامل Sterling Data، در حالی که این مگا اهداکنندگان می‌توانند تجزیه و تحلیل درآمد را «مستعد به موارد پرت» کنند، آنها تعداد کمی از اهداکنندگان را تشکیل می‌دهند و در این مطالعه با دلار کوچک تأثیری نداشتند.

نلسون به دیلی بیست گفت: «تصویر بزرگ، این داده‌ها چیزی را تأیید می‌کند که بسیاری از ما مدت‌ها به آن مشکوک بودیم: برنامه جمع‌آوری کمک آنلاین ترامپ به شدت به کلاهبرداری از شهروندان سالخورده برای ثبت نام برای کمک‌های مکرر غیرعمدی متکی است. متأسفانه، این کمک‌ها هر ماه به طور نامحدود به کارت‌های اعتباری آنها شارژ می‌شود تا زمانی که متوجه شوند چه اتفاقی می‌افتد و تقاضای بازپرداخت کنند.»

اطلاعات اهداکنندگان از پرونده‌های کمیسیون انتخابات فدرال برای پلتفرم‌های جمع‌آوری سرمایه کوچک جمهوری‌خواه و دموکرات، WinRed و ActBlue، که سه ماه و نیم پایانی قبل از انتخابات 2022 را پوشش می‌دهد، به دست آمده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

پل هنسی / تصاویر سوپا / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

مهم‌تر از همه، اهداکنندگان ترامپ که بازپرداخت دریافت کردند، هنوز پیرتر بودند. به گفته جاش نلسون، استراتژیست قدیمی مترقی و مدیر عامل شرکت جمع آوری کمک های مردمی CivicShout، که این عمل را “غیر اخلاقی و شرم آور” خواند، این یک “پرچم قرمز غول پیکر” است.

برای دموکرات ها، این پاسخ در بین 20 نفر برتر نبود.

این گزارش این امر را به تغییر حزبی در رای دهندگان طبقه کارگر غیرسفیدپوست نسبت می دهد که “احتمالاً منعکس کننده تغییر در میان لاتین تبارهای طبقه کارگر” است که بیشتر از انتخابات قبلی برای جمهوری خواهان شکست خورد.

به هنگام، را بار سن اهداکنندگانی را که بازپرداخت دریافت کرده‌اند، با این تئوری تحلیل کرد که نشان‌دهنده افرادی است که ممکن است برای کمک‌های مکرر ثبت‌نام کرده باشند تا زمانی که حداکثر حد فدرال را زیر پا بگذارند. این مطالعه نشان داد که دستگاه ترامپ «در آخرین چرخه انتخاباتی پول بیشتری از هر نامزد و کمیته فدرال دموکرات در کشور به کمک‌کنندگان آنلاین بازپرداخت کرده است».

قابل ذکر است، متوسط ​​درآمد خانوار برای اهداکنندگان به هر دو طرف، یعنی 55000 دلار ثابت، حدود 15000 دلار کمتر از میانگین ملی است که طبق داده‌های سرشماری ایالات متحده در سال 2021 70784 دلار بود. این نشان می‌دهد که – جدای از کمک‌های مالی فوق‌العاده ثروتمند که به سازمان‌های پولی تاریک و فوق‌العاده PAC دامن می‌زنند، تا حد زیادی فراتر از محدوده داده‌های بررسی‌شده برای این مقاله، جمع‌آوری کمک‌های سیاسی مردمی به طور کلی عمدتاً توسط افرادی تقویت می‌شود که به اندازه متوسط ​​ثروتمند نیستند. آمریکایی.