دادستان کل فلوریدا می گوید آمریکایی ها از ایالت های آبی به ایالت سان شاین نقل مکان می کنند زیرا در برابر جرم و جنایت سخت است: “این علم موشکی نیست”

آمریکایی ها عمدتاً به دلیل مسکن نسبتاً مقرون به صرفه به ایالت سان شاین هجوم آورده اند.

سیاست سختگیرانه این ایالت در برابر جرم، انتقاد سازمان هایی مانند اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در فلوریدا را برانگیخته است که معتقد است بودجه بهتر برای فقر، اعتیاد به مواد مخدر و سلامت روان هزینه می شود.

USA Today با استفاده از داده‌های برنامه گزارش‌دهی یکنواخت جنایات FBI در سال ۲۰۱۸، ایالت‌ها را از پایین‌ترین میزان جرم خشونت‌آمیز به بالاترین رتبه‌بندی کرد. فلوریدا با نرخ جرم خشونت آمیز 384.9 در هر 100000 نفر در رتبه 21 قرار دارد، در حالی که کالیفرنیا – پرجمعیت ترین ایالت – با نرخ جرم خشونت آمیز 447.4 در هر 100000 نفر در رتبه چهاردهم قرار دارد. نیویورک با نرخ جرایم خشونت آمیز 350.5 در هر 100000 نفر در رتبه 25 این فهرست قرار گرفت.

قاضی سابق و دادستان فدرال به ابتکار فرماندار ران دیسانتیس برای استخدام افسران پلیس با ارائه پاداش امضای 5000 دلاری و همچنین ارائه قوانینی برای هدف قرار دادن سرقت خرده فروشی سازمان یافته اشاره کرد که به ادعای او “پیگرد قانونی” مجرمان را آسانتر کرده است. در فلوریدا، بر اساس لایحه 1534 سنا، هر کسی که 20 یا بیشتر اقلام را از طریق پنج یا بیشتر سرقت جداگانه در یک بازه زمانی معین سرقت کند، می تواند به جنایت درجه دوم متهم شود.

مودی گفت: «مردم تماشا می‌کنند و می‌دانند که رهبری مهم است.

  • مودی به دافی گفت که در فلوریدا، “ما به پلیس خود احترام می گذاریم و ابزار مورد نیاز را به آنها می دهیم.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    فلوریدا AG اشلی مودی می گوید آمریکایی ها به فلوریدا نقل مکان می کنند زیرا این ایالت یک ایالت قانون و نظم است.

  • اشلی مودی، دادستان کل فلوریدا طی یک میزگرد در موزه آمریکایی دیاسپورای کوبا در میامی صحبت می کند.

    او افزود: “آگاه باشید.” “اگر به اینجا نقل مکان کنید، فلوریدا یک ایالت قانون و نظم است، بنابراین اگر شما یک جنایتکار هستید و در فلوریدا زندگی می کنید، باید خارج شوید و سایر ایالت ها نیز باید همین کار را انجام دهند.”

    مودی گفت: “این علم موشک نیست. مردم تماشا می کنند و می دانند که رهبری مهم است.”

    نمایندگان دفتر دادستان کل فلوریدا به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    “پس راز فلوریدا چیست؟ چرا همه نیویورکی ها و کالیفرنیایی ها به ایالت بزرگ شما می آیند؟” از مجری برنامه شان دافی در برنامه Sunday Morning Futures فاکس پرسید.

    اشلی مودی، دادستان کل فلوریدا می گوید که آمریکایی ها از ایالت های آبی به فلوریدا نقل مکان می کنند زیرا این ایالت یک ایالت قانون و نظم است.

    اشلی مودی، دادستان کل فلوریدا طی یک میزگرد در موزه آمریکایی دیاسپورای کوبا در میامی صحبت می کند.ماتیاس جی. اوکنر/ میامی هرالد/ سرویس خبری تریبون از طریق گتی ایماژ

    • به گفته جیمی پاترونیس، مدیر مالی این ایالت، آمریکایی ها عمدتاً به دلیل مالیات کم و سیاست های تجاری دوستانه به ایالت سان شاین هجوم آورده اند. دفتر تحقیقات اقتصادی و جمعیتی فلوریدا پیش بینی می کند که تا آوریل 2027، جمعیت این ایالت به طور متوسط ​​سالانه 294756 نفر ساکن جدید باشد.