دادستان کل آیداهو 5 دوره در نبرد سخت اولیه GOP

وازدن ماه گذشته در مناظره ای با لابرادور و مکومبر گفت: “شما می توانید دادستان کل را انتخاب کنید که از قانون پیروی می کند یا کسی که فکر می کند یک فعال کنگره یا سیاست گذار است.”

وازدن در چندین پرونده قضایی علیه دولت بایدن شرکت کرده است، اما به دلیل نپیوستن به دعوی قضایی تگزاس که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در انتخابات 2020 پیروز شد، مورد انتقاد قرار گرفته است. دادگاه عالی ایالات متحده پس از اینکه تگزاس اعتباری نداشت، این شکایت را رد کرد.

لابرادور در همان مناظره گفت: “این شغل فقط یک شغل قانونی نیست، یک شغل سیاسی است.” “من خیلی تهاجمی تر خواهم بود.”

او زمانی به قانونگذاران می گوید که معتقد است قوانین پیشنهادی احتمالاً توسط دادگاه ها لغو می شود و اعضای حزب او را عصبانی می کند. آنها یک صندوق دفاع قانونی قانونی ایجاد کردند تا وکلای خود را استخدام کنند که به گفته منتقدان، آنچه را که می خواهند بشنوند به قانونگذاران می گویند. این صندوق که توسط رهبران مجلس نمایندگان و سنا کنترل می شود، میلیون ها دلار هزینه کرده است.

Wasden از حمایت دولت های کوچک و جمهوری خواه سابق برخوردار است. CL “Butch” Otter، دیرک کمپتورن و فیل بات، نماینده جمهوریخواه ایالات متحده مایک سیمپسون و دادستان کل جمهوریخواه سابق و قاضی دادگاه عالی آیداهو، جیم جونز. او همچنین توسط انجمن ملی تفنگ تایید شده است.

لارنس واسدن، دادستان سابق تحت حمایت جمهوری خواهان، احتمالاً در سخت ترین رقابت مقدماتی دوران حرفه ای خود در برابر رائول لابرادور، نماینده سابق ایالات متحده و آرت ماکومبر، یک تازه وارد سیاسی است که هرگز منصب دولتی نداشته است.

BOISE، آیداهو (AP) – دادستان کل جمهوریخواه آیداهو برای پنج دوره، وظایف خود را در این ایالت عمیقا محافظه کار به مدت 20 سال با استراتژی ای که او آن را “توپ و ضربات” قانونی توصیف می کند، انجام داده است. او با دو رقیب روبرو است که نقش فعال تری را برای دفتر می بینند.

Wasden گفت که با شرکت نکردن، او از حاکمیت آیداهو دفاع می کند، زیرا چنین شکایتی می تواند به سایر ایالت ها اجازه دهد که از آیداهو شکایت کنند و در توانایی آیداهو برای اداره خود دخالت کند.

ماکومبر، یک فرد خارجی که خود را نامیده می‌شود و پیشینه‌اش در دعاوی مدنی است، اگر آرای کافی را از جمهوری‌خواهان راست افراطی بگیرد، می‌تواند برای لابرادور خراب‌کننده باشد.

برنده اولیه حزب جمهوری خواه در ماه نوامبر با استیو اسکنلین روبرو خواهد شد که در انتخابات مقدماتی دموکرات ها هیچ رقیبی ندارد. اما انتظار می رود که برنده مقدماتی جمهوری خواه به راحتی در انتخابات عمومی در ایالت قرمز عمیق پیروز شود.



Source link

لابرادور پیشاپیش به قانونگذاران محافظه‌کار می‌گوید که شریکی با او در دفتر دادستان کل خواهند داشت.

لابرادور، مورد علاقه مهمانی چای در طول هشت سال حضور خود در مجلس ایالات متحده، به دولت فعلی شکست خورد. برد لیتل در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2018. پست دادستان کل می تواند پله ای برای یک دوره فرمانداری دیگر در سال 2026 باشد.