دادستان ها ادعا کردند که بازرسان کیسه های زباله در مجتمع آپارتمانی مادر برایان والشی حاوی یک دریچه، لباس زنانه، و کارت واکسیناسیون کووید-19 با نام آنا والشی بر روی آن کشف کردند.

این کیف در مجتمع آپارتمانی که مادر شوهرش برایان والشی در آن زندگی می کرد، پیدا شد.

  • دادستان ها گفتند اقلام موجود در 10 کیسه زباله کشف شده با لکه های تیره ای که شبیه خون بودند پوشیده شده بود.

    دادستان ها همچنین چندین جست و جوی اینترنتی مشکوک را که والشی در آی پد پسرش بین 1 تا 3 ژانویه انجام داده به اشتراک گذاشتند، از جمله “آیا جوش شیرین بوی بدن مرده را خوب می کند” و “آیا می توانید جسدی را با دندان های شکسته شناسایی کنید.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    دادستان ها گفتند که آزمایش DNA خون روی این اقلام با DNA آنا و برایان والشی مطابقت داشت.

    والشه قبلاً در بازداشت پلیس بود که آنها روز سه شنبه حکم بازداشت را صادر کردند و او را به قتل آنا متهم کردند. والشه قبلاً در 8 ژانویه به اتهام گمراه کردن پلیس دستگیر شده بود.

    والشی به بازرسان گفت که آخرین بار همسرش را صبح روز اول ژانویه دید، زمانی که او با یک Uber یا Lyft به فرودگاه رفت تا برای کار به دی سی برود. اما دادستان ها گفتند که هیچ Ubers یا Lyfts در بازه زمانی ذکر شده توسط Walshe به خانه نیامده است.

    دادستان ها گفتند که بازرسان چندین کیسه زباله را به دست آوردند که برایان والشی متهم است که آنها را در سطل زباله مجتمع آپارتمانی مادرش انداخته است.

    برایان والشی، شوهر آنا والشی، زن ماساچوست، که از روز سال نو ناپدید شده است، پس از محاکمه او در کوئینسی، ماساچوست، ایالات متحده، در 18 ژانویه 2023 از دادگاه ناحیه کوئینسی به بیرون منتقل می شود.

    برایان والشی، شوهر آنا والشی، زن ماساچوست، که از روز سال نو ناپدید شده است، پس از محاکمه او در کوئینسی، ماساچوست، ایالات متحده، در 18 ژانویه 2023 از دادگاه ناحیه کوئینسی به بیرون منتقل می شود.آماندا سبگا/ رویترز

    • پس از اینکه کارفرمای آنا والشی در واشنگتن دی سی گفت که او در محل کار حاضر نشده بود، دادستان ها گفتند که برایان والشی به طور رسمی ناپدید شدن همسرش را گزارش نکرد تا اینکه پلیس در خانه اجاره ای خانواده در کوهاست در 4 ژانویه برای بررسی وضعیت رفاهی حاضر شد. .

      دادستان ها گفتند که برخی از اقلام به نظر می رسد مطابق با مواردی است که برایان والشی در 2 ژانویه و 4 ژانویه در Home Depot، TJ Maxx و Home Goods خریداری کرده بود.

      به گفته دادستان، بازرسان یک کیف پرادا، چکمه‌های شکارچی و یک کارت واکسیناسیون کووید-19 که گمان می‌رود متعلق به زن گمشده ماساچوست، آنا والشه، در کیسه‌های زباله‌هایی که همسرش متهم به دور انداختن آن در مجتمع آپارتمانی مادرش در روزهای پس از ناپدید شدن همسرش است، پیدا کردند. در جلسه دادگاه روز چهارشنبه ادعا شد.

      محققان کارت واکسن کووید-19 آنا والشی را در یک کیسه زباله پیدا کردند.

    • در آن زمان، پلیس یک خودروی ولوو را با صندلی‌های پایین در پشت و با روکش پلاستیکی مشاهده کرد.

      برایان والشی به قتل در ارتباط با همسر گمشده خود، آنا والشی متهم شده است.

    برایان والشی، 47 ساله، در جریان محاکمه در دادگاه کوئینسی روز چهارشنبه در ارتباط با ناپدید شدن همسرش به قتل متهم شد. درحالی‌که جسد آنا والشی هنوز پیدا نشده است، دادستان‌ها فهرستی طولانی از اطلاعات را در روز چهارشنبه به قاضی ارسال کردند که باعث می‌شود فکر کنند برایان والشی “جسد او را تکه تکه کرده و دور انداخته است.”

    در داخل کیف ها، دادستان ها گفتند که بازرسان حوله، پارچه، دمپایی و نوار آغشته به خون را به همراه مواد تمیزکننده، فرش و موکت پیدا کردند.

    پس از محاکمه دوم او در روز چهارشنبه، قاضی دستور داد والشه بدون وثیقه بازداشت شود.