دادستان می گوید ناپدید شدن فوتبالیست دبیرستانی برای پنهان کردن قتل انجام شده است

یک فوتبالیست دبیرستانی در ایالت واشنگتن که هفته گذشته در راه تمرین ناپدید شد، اکنون متهم است که ناپدید شدن خود را برای فرار از اتهام قتل یک مرد 51 ساله ترتیب داده است.

دفتر کلانتر شهرستان تورستون

او گفت که دیویس سپس یون را برای کمک به خدمت گرفت و هر دو یک “طرح” ساختند تا آیتم نامشخصی را که توسط باند دوچرخه سواران دنبال می شد، بازیابی کنند. او گفت که پس از اینکه قربانی 51 ساله در جریان حمله مورد اصابت گلوله قرار گرفت، دوچرخه‌سواران دیویس را پیدا کردند و “او را به اطراف بردند و قبل از رها کردنش او را خشن کردند.”

دیویس و یون که هر دو اکنون در بزرگسالی متهم هستند، با قرار وثیقه یک میلیون دلاری در بازداشت هستند. آنها علاوه بر اتهام قتل، با اتهامات درجه یک سرقت منزل و دو فقره نگهداری غیرقانونی اسلحه گرم روبرو هستند.

وکلای این نوجوانان بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

دیویس، همراه با یک نوجوان 16 ساله دیگر به نام جاستین جیوون یون، اکنون به اتهام قتل یک مرد 51 ساله در فاصله نزدیک به 40 مایلی از جایی که دیویس ابتدا ناپدید شد، با اتهامات قتل درجه یک و درجه دوم روبرو هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بازرسان پس از اینکه او را در اواخر پنجشنبه شب، بدون پیراهن یا کفش، اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر سرگردانی او در فضای باز در 36 ساعت گذشته در خارج از منزل بوده، پیدا کردند، در مورد ناپدید شدن او تردید داشتند.

سپس، در یک چرخش سرگیجه‌آور وقایع، پلیس اعلام کرد که دیویس در اواخر پنجشنبه به سلامت پیدا شده است – اما چند ساعت بعد او را به ظن قتل زندانی کردند.

در اسناد دادگاه از پدر دیویس نقل شده است که به بازرسان گفته است که دوستان دوچرخه سوار مقتول از یک “باشگاه موتور سیکلت غیرقانونی خاص” به پسرش نزدیک شده اند و او را تهدید به سرقت یک وسیله خاص از خانه کرده اند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بر اساس یک سند علت احتمالی، محققان به زودی متوجه شدند که این مرد قبلاً با مادر دیویس در ارتباط بوده است. المپیکی دیویس و مادرش نیز قبلاً با این مرد در خانه اش زندگی می کردند.

دفتر کلانتر شهرستان تورستون

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

لیزا واگنر، معاون دادستان کانتی پیرس، در محاکمه نوجوانان سه‌شنبه، ادعا کرد که این جنایت شامل «سطح برنامه‌ریزی» است و دیویس ناپدید شدن خود را جعل کرده است تا از دستگیری خودداری کند.

طبق سوابق دادگاه، قربانی، که هویت او مشخص نشده است، صبح روز پنجشنبه در نزدیکی شهر اورتینگ با شلیک گلوله و جراحات مشکوک چاقو در صحنه جنایت وحشتناکی که پلیس گفته است حاوی “مقدار قابل توجهی” خون است، پیدا شد.

دادستان ها در اسناد دادگاه نوشتند: “دیویس ابتدا به یک کارآگاه گفت که نمی تواند به خاطر بیاورد که در جریان ناپدید شدنش چه اتفاقی افتاده است.” او بعداً اظهار داشت که نمی تواند بگوید چه اتفاقی برای او افتاده است زیرا مردم قصد داشتند او را آزار دهند.

گابریل دیویس، دانش آموز 16 ساله در دبیرستان المپیا، سه شنبه برای اولین بار از زمان شروع کل حماسه عجیب و غریب در چهارشنبه گذشته در دادگاه حاضر شد، زمانی که تلاش های دیوانه وار برای یافتن او پس از اینکه نتوانست به تمرین فوتبال برسد آغاز شد. . پس از اینکه پلیس فاش کرد که خودروی او رها شده، با خون در داخل و تلفن همراهش که در هم شکسته بود، روی زمین در همان نزدیکی پیدا شده بود، بسیاری از بدترین اتفاق بیم داشتند.

در حالی که شرایط قتل این مرد 51 ساله مبهم است، دادستان ها ادعا می کنند که دیویس و یون دستکش و لباس های تیره پوشیده اند تا با استفاده از درب سگ به خانه مرد وارد شوند.