دادستان منطقه ممفیس-منطقه جنجالی، امی ویریچ، در انتخابات مجدد شکست خورد

کاندیداتوری مولوی توسط مترقیان محلی در منطقه که به دنبال تغییر در سیستم عدالت کیفری شهرستان، عمدتاً در مقر شهرستان ممفیس هستند، حمایت شد.

امی ویریچ، دادستان منطقه شلبی، در جریان یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه، 20 مارس 2017 در ممفیس، تن، رد اتهامات انضباطی علیه خود را مورد بحث قرار می دهد.

ویریچ ریاست افزایش شدید جنایات خشونت آمیز در سال های اخیر را بر عهده داشت. ممفیس در سال 2019 نهمین بالاترین میزان قتل در کشور را داشت و در سال 2020 رکورد قتل را به نام خود ثبت کرد. این ممکن است رأی دهندگانی را تحت تأثیر قرار دهد که به دلیل فقدان نتیجه از آن خارج شدند – حتی اگر رویکرد دادستانی تنبیهی او را قبول کنند.

او گفت: «کاملاً درست است که تبلیغات تلویزیونی و پزشکان عکسی از من را در تجمع استارباکس که در آن برای دفاع از کارگرانی که به دلیل تشکیل اتحادیه از کار اخراج شده بودند، جمع می‌کردم درست است.» گفت. “بر خلاف آنچه شما اخیرا شنیده اید، من هرگز از آن حمایت نکرده ام [defunding police]چیزی که من از آن دفاع کرده‌ام… استخدام پلیس بیشتر، صرف پول بیشتر برای آموزش، یا پول برای استخدام است، زیرا این چیزی است که به جرم واقعی کمک می‌کند.»

امی ویریچ، دادستان منطقه جمهوری خواه، که رویکرد سختگیرانه در قبال جنایت او برای بیش از یک دهه جنجال را در منطقه ممفیس برانگیخت، نامزد انتخاب مجدد خود برای دادستان ارشد شهرستان شلبی را از دست داد.

ویریچ همچنین قوانین “حقیقت در مجازات” را تبلیغ کرده است که زمان زندان را برای برخی جرایم خشونت آمیز افزایش می دهد، که تبدیل به یک قانون شد. مسئله اصلی در کمپین

ویریچ در طول مبارزات انتخاباتی خود گفت که “به دلیل سختگیری در مورد جنایت عذرخواهی نکرده است.” در طول سال‌ها، ویریچ از طرح اتهامات جنایی علیه افسران پلیس در چندین تیراندازی با مشخصات بالا خودداری کرد – حتی در مواردی که افسران به دلیل نقض سیاست‌های اداره اخراج و توبیخ شدند.

امی ویریچ، دادستان منطقه شلبی، در جریان یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه، 20 مارس 2017 در ممفیس، تن، رد اتهامات انضباطی علیه خود را مورد بحث قرار می دهد.

در مقابل، ویریچ به دلیل تلاش برای ثبت نام برای رای دادن علیرغم سابقه جنایت، درگیر تعقیب بیش از حد پم موزس، یک فعال سیاهپوست در ممفیس شد. (موسس می گوید که مقامات انتخابات محلی به او گفتند که می تواند ثبت نام کند.) موزس ابتدا به شش سال زندان محکوم شد، اما گاردین در اوایل سال جاری فاش کرد که اداره اصلاح و تربیت تنسی به طور نادرست مدارک مربوط به این پرونده را پنهان کرده است. ویریچ مدتی بعد اتهامات خود را کنار گذاشت.

استیون مالروی دموکرات، استاد حقوق در دانشگاه ممفیس که در یک پلتفرم اصلاح‌طلب که شامل اصلاحات وثیقه بود، با بیش از 55 درصد پیروز شد. رأی از پنجشنبه شب

مولروی گفت که وایریچ در مسابقه در یک پست توییتر.

مولروی تبلیغاتی را اجرا کرد که تلاش می‌کرد وایریش را با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق پیوند بزند، که احتمالاً به کمپین او در یک شهر به شدت دموکرات کمک کرد. ویریچ تبلیغاتی را اجرا کرد تا مالروی را یک لیبرال افراطی نشان دهد. یکی شامل فیلمی از تجمع مالروی با کارگران اتحادیه استارباکس بود و او را به طرفداری از جنبش «کم کردن بودجه پلیس» متهم کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

امی ویریچ، دادستان منطقه شلبی، در جریان یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه، 20 مارس 2017 در ممفیس، تن، رد اتهامات انضباطی علیه خود را مورد بحث قرار می دهد.

اخیرا گزارش از HuffPost توضیح داد که چگونه دادستان های سابق دفتر او از بارهای کاری سنگین ناراحت شدند و از رویکرد سختگیرانه او در برابر جنایت عصبانی شدند. مولروی پس از پایان دوره ریاست ویریچ در 1 سپتامبر، دادستان منطقه خواهد شد. شهرستان شلبی انتخابات عمومی غیرعادی اواخر تابستان برگزار می کند.

مولروی در یک مناظره اخیر از برچسب “defund” عقب نشینی کرد، اما از حمایت خود از کارگران استارباکس ابایی نکرد.