دادستان فیلی برای جلوگیری از برکناری او توسط قانونگذاران شکایت کرد

همه جمهوری‌خواهان مجلس به جز یک نفر به استیضاح رأی مثبت دادند، اقدامی که ناشی از مخالفت با سیاست‌های مترقی کراسنر در دوران افزایش جنایات خشونت‌آمیز در شهر بود. همه دموکرات ها به آن رای منفی دادند.

ویلیامز گفت که پرونده ها مورد انتظار بود. او گفت: “اگر من جای او بودم، خیلی نگران بودم.”

اریکا کلایتون رایت، سخنگوی وارد، روز جمعه گفت که پرونده در حال بررسی است و “زمانی که زمان لازم برای ارزیابی پرونده را داشته باشیم، پاسخ داده خواهد شد.” کلایتون رایت قبلا گفته بود که مراحل استیضاح کنگره بیش از یک جلسه قانونگذاری را در برگرفته است.

در این دادخواست ادعا شده است که فیلادلفیا، نه مجلس ایالتی یا سنا، بر استیضاح احتمالی و برکناری دادستان منطقه نظارت دارد.

سلیمان روز جمعه گفت که پرونده ها را نخوانده است و برای اطمینان از عدالت درگیر است.

سنا به کراسنر تا 21 دسامبر مهلت داده است تا پاسخ خود را ارائه کند و دادگاه قرار است در 18 ژانویه آغاز شود. حزب جمهوری خواه در ماه گذشته اکثریت سنا را با 28 بر 22 به دست آورد، اگرچه یکی از جمهوری خواهان از آن زمان استعفا داده است.

آنها نوشتند: «در اینجا، دادستان منطقه فیلادلفیا توسط یک خانه اردک لنگ استیضاح شده است که اساساً بر اساس اختلاف نظرهای سیاستی، که نمی تواند متفاوت از رفتار جنایی مورد بحث باشد» در پرونده لارسن استیضاح شده است.

بروک شولتز، یکی از اعضای سپاه آسوشیتدپرس/گزارش برای ابتکار عمل اخبار ایالتی آمریکا. کمک کرد. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل مخفی گزارش دهند.



منبع

سولومون از نیویورک، جایی که در رویداد سیاسی سالانه انجمن پنسیلوانیا شرکت می کرد، گفت: «این تلاش جمهوری خواهان به سبک ترامپ است تا یک بار دیگر آرای ساکنان فیلادلفیا را منفجر کنند. اگر این اتفاق در فیلادلفیا رخ دهد، می‌تواند در هر یک از 67 شهرستان ما رخ دهد. ما باید از دموکراسی محافظت کنیم و این کاری است که من در اتاق هستم تا انجام دهم.»

___

مجلس ایالتی در 16 نوامبر به استیضاح کراسنر رای داد و موضوع را برای محاکمه در ماه آینده به مجلس سنای ایالت فرستاد. برکناری نیاز به حمایت دو سوم سناتورها دارد که این امر در مجلس تقسیم شده سیاسی بسیار بالاست.

وکلای کراسنر نوشتند که لارسن پس از آن که دادگاه عالی ایالت به دلیل محکومیت به جنایت او را از دادگاه برکنار کرد، استیضاح شد.

بونر گفت که پرونده را بررسی نکرده است و بنابراین از اظهار نظر خودداری کرد.

هاریسبورگ، پا. (AP) – دادستان منتخب فیلادلفیا روز جمعه از دادگاه ایالتی خواست تا تلاش جمهوری خواهان برای برکناری او از سمت خود را متوقف کند، با این استدلال که این روند با پایان یافتن جلسه دو ساله قوه مقننه در اوایل هفته به پایان رسید.

استدلال برای برکناری او شامل عدم پیگیری برخی جرایم جزئی و سیاست های درخواست وثیقه، انتقاد از مدیریت او در دفتر DA و گزارش هایی است که دفتر او به درستی به قربانیان جنایت در مورد تحولات در برخی موارد اطلاع نداده است. جمهوری خواهان مجلس نمایندگان همچنین تاکید می کنند که کراسنر مانع از تحقیقات مجلس شده است.

لری کراسنر، دادستان منطقه، یک دموکرات، از دادگاه مشترک المنافع می خواهد که اعلام کند که مجمع عمومی فاقد اختیارات قانون اساسی برای برکناری مقامات محلی مانند او – بر خلاف مقامات ایالتی – است و ادعاهای علیه او به منزله “رفتار نادرست در دفتر” مورد نیاز نیست. برای استیضاح

دموکرات‌ها گفتند که قانون‌گذاران تنها دو مقام – هر دو قاضی – را از طریق استیضاح برکنار کرده‌اند: اولی یک قاضی شهرستان در سال 1811 و سپس قاضی دادگاه عالی ایالتی، رولف لارسن در سال 1994.

کراسنر از جمهوری خواه ارشد سنا، سناتور کیم وارد از شهرستان وست مورلند، اعضای ناشناس کمیته سنا که بر این پرونده نظارت خواهد کرد و سه مدیر استیضاح منتخب مجلس نمایندگان شکایت کرد.

کراسنر سال گذشته با اکثریت قاطع رای دهندگان فیلادلفیا دوباره انتخاب شد و متهم به نقض قانون نیست.

ماه گذشته، برایان کاتلر، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه از شهرستان لنکستر، تیم بونر نماینده جمهوریخواه از شهرستان مرسر و کریگ ویلیامز از شهرستان دلاور و نماینده دموکرات جارد سولومون از فیلادلفیا را به عنوان مدیریت محاکمه سنا معرفی کرد. سلیمان به استیضاح رای منفی داد.

کراسنر این اقدام را «درمان شدید» نامیده است که فاقد «یک تکه شواهد است که سیاست‌های ما را به هر گونه افزایش جرم مرتبط می‌کند».

وکلای کراسنر به دادگاه گفتند: “قبل از این هرگز قانونگذار از قدرت خود برای استیضاح و برکناری فردی که دو بار انتخاب شده است برای مواردی که به جرم نزدیک نیست استفاده نکرده است.” و هرگز پیش از این قانونگذار در سراسر ایالت از قدرت خود برای استیضاح افسر منتخب محلی مانند دادستان منطقه کراسنر استفاده نکرده است.