دادستان جدید منطقه سانفرانسیسکو پس از جایگزینی Chesa Boudin خانه را تمیز می کند

این تغییر کمتر از یک هفته پس از اولین ملاقات جنکینز با کارکنان سطح بالای خود رخ داد. را سانفرانسیسکو اگزمینر هفته گذشته گزارش داد که جنکینز در جلسه 8 ژوئیه لحن آشتی جویانه ای به خود گرفت و به کارکنان گفت که می خواهد “آب ها را آرام کند” و “دستش را به سوی هواداران بودین دراز کند”. ممتحن، که ضبطی از جلسه به دست آورد.

در میان کسانی که توسط جنکینز اخراج شدند، آرسلیا هورتادو، که به عنوان نماینده دادستان منطقه در کمیسیون بیگناهی که بودین تأسیس شده بود، خدمت می کرد. راشل مارشال، مدیر ارتباطات بودین و مشاور سیاستگذاری؛ و تال کلمنت، که بر اساس گزارش های رسانه ها، رئیس بخش جنایی دفتر بوده است.

جنکینز روز جمعه حداقل 15 کارمند خود را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تمرکز مجدد تلاش‌های دادستانی منطقه برای سرکوب جرم و پاسخگویی مجرمان تکراری اخراج کرد. او همچنین چهار استخدام جدید – همه زن و سه نفر از آنها را به عنوان زنان رنگین پوست – به تیم مدیریت خود اعلام کرد. یکی از استخدام شدگان جنکینز، نانسی تونگ، دادستان سابق سانفرانسیسکو بود که از مخالفان بودین در انتخابات 2019 بود. در حالی که بودین به‌عنوان یک اصلاح‌طلب شرکت می‌کرد، تونگ به‌عنوان یک دادستان سنتی‌تر نسبت به جرم و جنایت کار می‌کرد.

با این حال، برخی از حاضران در جلسه آن را به شرح است دروازه SF به عنوان “وحشتناک”، “یخی”، “ناراحت کننده”، و گاهی اوقات “دیوانه کننده”.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

جنکینز یکی از ده‌ها دادستانی است که در دوران تصدی بودین به دلیل رویکرد نرم‌افزاری او در برابر جرم، استعفا داد. او سپس رهبر جنبش فراخوان شد.

جنکینز قول داده است که «پاسخگویی و پیامدهای آن را به سیستم عدالت کیفری ما بازگرداند»، از جمله با سرکوب جنایات ناشی از نفرت و پایان دادن به بازارهای مواد مخدر در فضای باز.

دادستان جدید منطقه سانفرانسیسکو پس از جایگزینی Chesa Boudin خانه را تمیز می کند

بروک جنکینز، دادستان منطقه سانفرانسیسکو که به تازگی منصوب شده بود، پس از جایگزینی اصلاح طلب مترقی چسا بودین به عنوان دادستان ارشد شهر، وقت خود را برای تمیز کردن خانه تلف نکرد.

شهردار لندن برید، شهردار سانفرانسیسکو، جنکینز 40 ساله را در 7 ژوئیه پس از رای اکثریت رای دهندگان به فراخوان بودین در جریان انتخابات ویژه در ژوئن، به عنوان دادستان منطقه ای شهر انتخاب کرد. بودین، پسر تروریست های آب و هوای زیرزمینی، یکی از چهره های پیشرو در جنبش مترقی-دادستانی بود. پس از اینکه در سال 2019 با تعداد زیادی آرا انتخاب شد، بودین تعدادی از سیاست‌های مترقی را به اجرا گذاشت: او به وثیقه نقدی پایان داد، از تعقیب پرونده‌های نگهداری مواد مخدر ناشی از توقف‌های ترافیکی «بهانه‌ای»، توقف استفاده از افزایش‌ها برای تمدید مجازات زندان برای اعضای باند محکوم شد. ، و تعقیب به اصطلاح جرایم کیفیت زندگی – مواردی مانند فحشا، کمپینگ عمومی، اجابت مزاج عمومی و مصرف مواد مخدر در فضای باز را متوقف کرد.

او به KQED گفت: «من فکر می‌کنم که ما باید به بازگرداندن مجرمان مکرر و بازخواست کردن مجرمان خشونت‌آمیز بازگردیم. من فکر می‌کنم که در این سیستم از بین رفته است و در طول دو سال گذشته جان ما را از دست داده است، زیرا مجرمان مکرر بیرون رفته و به شیوه‌های مرگبار مرتکب جرم شده‌اند.»

با افزایش جرم و جنایت در شهر، منتقدان بودین او را متهم کردند که پیامی ارسال می کند که سانفرانسیسکو مکانی بدون عواقب برای درگیر شدن در جنایات سطح پایین است، که به سادگی جنایت را تشویق می کند.

هورتادو روز جمعه در توییتی نوشت: «پس از بیش از 2 سال خدمت خستگی‌ناپذیر و فداکارانه به شهر و شهر SF، بدون هیچ دلیلی از طریق تلفن توسط DA منصوب شده توسط شهردار اخراج شدم. من بالاترین رتبه لاتین/LGBTQ تیم مدیریت در آن دفتر هستم. من به مبارزه با 4 عدالت ادامه خواهم داد.»

جنکینز به ایستگاه رادیویی عمومی محلی KQED گفت که این تغییرات برای “ارائه یک تیم مدیریتی جدید که سرشار از تجربه پیگرد قانونی است” انجام شده است.

جنکینز درباره استخدام‌های جدید گفت: «من به مردم قول دادم که مسئولیت و پیامدهای آن را به سیستم عدالت کیفری بازگردانم و در عین حال اصلاحات هوشمندانه را مسئولانه پیش ببرم. دروازه SF گزارش. من ایمان و اطمینان کامل دارم که این زنان امنیت عمومی را در عین اجرای عدالت در انواع مختلف آن ارتقا و محافظت خواهند کرد.»