دادستان به دنبال 8 سال زندان برای شکیرا است

شکیرا اخیراً به رابطه 11 ساله خود با جرارد پیکه ستاره اف سی بارسلونا که دارای دو فرزند است، پایان داد. این خانواده قبلاً در بارسلون زندگی می کردند.



منبع

دادستان های بارسلونا مدعی شده اند که برنده گرمی بیش از نیمی از هر سال را بین سال های 2012 تا 2014 در اسپانیا سپری کرده و باید در این کشور مالیات می پرداخته است.

مادرید (AP) – دادستان های اسپانیا روز جمعه گفتند که از دادگاه خواهند خواست تا شکیرا ستاره پاپ کلمبیایی را به هشت سال و دو ماه زندان محکوم کند، در صورتی که در محاکمه مورد انتظارش به اتهام کلاهبرداری مالیاتی مجرم شناخته شود.

تیم روابط عمومی شکیرا می گوید که این خواننده همیشه به وظایف مالیاتی خود عمل کرده است. می‌گوید این هنرمند مبلغی را که گفته می‌شود بدهکار است، از جمله 3 میلیون یورو سود، واریز کرده است.

در کیفرخواست شش اتهام علیه شکیرا شرح داده شده است. این خواننده این هفته توافقنامه پیشنهادی دادستان را رد کرد و به جای آن تصمیم گرفت به دادگاه برود. تاریخ محاکمه هنوز تعیین نشده است.

شکیرا، که نام کامل او شکیرا ایزابل مبارک ریپول است، متهم به پرداخت نکردن 14.5 میلیون یورو (15 میلیون دلار) مالیات به دولت اسپانیا بین سال‌های 2012 تا 2014 است. ).