“خونریزی وحشیانه” پوتین در اوکراین متوقف نخواهد شد تا زمانی که آن را انجام دهیم|

اقتصاد کشورهای غربی تحت تهدید تجاوز روسیه همیشه ناپایدار خواهد بود. روسیه تحت تحریم‌های شدید اقتصادی رنج خواهد برد، اما تحمل خواهد کرد، در حالی که پوتین اوکراین را به خاکستر تبدیل می‌کند.

اکنون روسیه باید در اوکراین شکست بخورد.

مارک سی آرنولد از کلمبوس یک سرتیپ بازنشسته ارتش ایالات متحده و افسر نیروهای ویژه است. او سه دوره جنگی را در افغانستان و عراق انجام داد.

هنگامی که روسیه احتمالاً این را وتو می کند، ناتو یا ائتلاف دیگری از کشورهای همفکر غربی باید از نیروی هوایی متعارف در اوکراین از جمله کریمه و دونباس استفاده کنند.

یک سرباز اوکراینی با تیپ 14 مکانیزه شاهزاده رومن کبیر در تانک خود در یک موقعیت استتار شده می نشیند در حالی که واحد منتظر ماموریت آتش بعدی خود در 1 ژوئیه 2022 در منطقه دونتسک اوکراین است.  در هفته‌های اخیر، روسیه قدرت آتش خود را بر منطقه دونباس اوکراین متمرکز کرده است، جایی که از سال 2014 از دو منطقه جدایی‌طلب در جنگ با دولت اوکراین حمایت کرده است.

جایگزین، تداوم مرگ‌های جنگی سربازان و غیرنظامیان، صدمات تغییر دهنده زندگی و آسیب‌های روانی است. وحشت از جنایات بیشتر روسیه مانند بوچا ظاهر خواهد شد. بحران ناپایدار پناهندگان در اروپا منجر به تقویت راست افراطی سیاسی خواهد شد.

یک سرباز اوکراینی با تیپ 14 مکانیزه شاهزاده رومن کبیر در تانک خود در یک موقعیت استتار شده می نشیند در حالی که واحد منتظر ماموریت آتش بعدی خود در 1 ژوئیه 2022 در منطقه دونتسک اوکراین است. در هفته‌های اخیر، روسیه قدرت آتش خود را بر منطقه دونباس اوکراین متمرکز کرده است، جایی که از سال 2014 از دو منطقه جدایی‌طلب در جنگ با دولت اوکراین حمایت کرده است.

اول، سازمان ملل باید از ایجاد کریدورها و مناطق بشردوستانه محافظت شده توسط سازمان ملل از همه شهرهایی که دولت اوکراین تهدید می‌کند، حمایت کند. این مناطق باید در محدوده مناطق پرواز ممنوع دفاع شده توسط سازمان ملل باشند و نیروهای تحت حمایت سازمان ملل در زمین برای محافظت از غیرنظامیان باشند.

نتیجه، پوتین را برای مذاکره درباره آتش بس و عقب نشینی یا خطر نابودی ارتش و عقب نشینی اجباری تشویق می کند. یک اوکراین آزاد به صورت مسالمت آمیز و دموکراتیک بازسازی خواهد شد، با تاریخ که منعکس کننده لحظه ای افتخارآمیز برای دموکراسی است.

بیشتر: پوتین به اندازه کافی “وحشیانه” است که “کابوس” سلاح شیمیایی را آزاد می کند | داگلاس نکرز

نیروهای نظامی اوکراینی روز پنجشنبه ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۲ از یک هویتزر M777 که توسط ایالات متحده آمریکا تهیه شده بود در منطقه خارکف اوکراین به سمت مواضع روسیه شلیک کردند.

با خطر تشدید تنش هسته ای تنها می توان با بازدارندگی معتبر و اقدام متعارف در برابر تجاوز مقابله کرد.

تخمین زده می شود که 7.7 میلیون نفر از 43 میلیون نفر اوکراین پناهنده در کشورهای همسایه هستند. میلیون ها نفر دیگر که از خانه های خود رانده شده اند در اوکراین باقی مانده اند.

روسیه صدها هزار شهروند اوکراینی را به زور به روسیه به اردوگاه‌های انزوا می‌فرستد که به دلیل تباهی و هدفشان از بین بردن فرهنگ و دولت اوکراین شناخته شده است.

مارک سی آرنولد از کلمبوس یک سرتیپ بازنشسته ارتش ایالات متحده و افسر نیروهای ویژه است. او سه دوره جنگی را در افغانستان و عراق انجام داد.

بیشتر: بایدن به اوکراین مرگبارترین سلاح ها را می دهد. فرقی ایجاد میکند؟

برای کسانی که فکر می‌کنند مداخله نظامی متعارف غرب ممکن است منجر به جنگ هسته‌ای شود، من استدلال می‌کنم که غرب نمی‌تواند به قدرت‌های هسته‌ای متجاوز اجازه دهد تا آرماگدون را تهدید کند و بار محدودیت را بر دوش غرب بگذارد.

مارک سی آرنولد از کلمبوس یک سرتیپ بازنشسته ارتش ایالات متحده و افسر نیروهای ویژه است.  او سه دوره جنگی را در افغانستان و عراق انجام داد.

روس‌ها این خون‌ریزی وحشیانه را برای ماه‌ها و حتی سال‌ها ادامه خواهند داد، با رنجی که فراتر از مرزهای اوکراین کشیده شده است – مگر اینکه دموکراسی‌های غربی اکنون وارد عمل شوند. ما باید برای پایان دادن به این فاجعه انسانی ابتکار عمل داشته باشیم. در غیر این صورت، غرب برای ادامه رنج اوکراین مقصر اخلاقی است.

این مقاله در ابتدا در The Columbus Dispatch منتشر شد: نظر: کشورهای غربی باید برای پایان دادن به جنگ در اوکراین ارتش بفرستند.



منبع

تسلیح اوکراینی‌ها با مقادیر کم خودروهای جنگی و توپخانه برای ایجاد یک پیروزی قاطع اوکراین کافی نیست. با ادامه جنگ، روسیه نیروهای ذخیره خود را بسیج می کند، سپس بر تمام اوکراین تسلط پیدا می کند و همزمان کشورهای همسایه را تهدید می کند.

نیروهای نظامی اوکراینی روز پنجشنبه ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۲ از یک هویتزر M777 که توسط ایالات متحده آمریکا تهیه شده بود در منطقه خارکف اوکراین به سمت مواضع روسیه شلیک کردند.

ناتو یا نیروهای هوایی ائتلاف دیگر باید تلاش های اوکراین برای دستیابی به برتری هوایی را افزایش دهند و نیروهای زمینی شجاع اوکراین را برای شکست ارتش روسیه در اوکراین تقویت کنند. برای هدف قرار دادن نیروهای روسیه و در عین حال محافظت از اوکراینی ها، به کنترل کننده های هوایی تاکتیکی ناتو یا ائتلاف در زمین نیاز خواهد بود. ما همچنین رزمندگان شجاعی داریم که قادر به مبارزه با کنترل هوایی و نجات خدمه هوایی هستند.

بیشتر: جری اسپرینگر: «هیتلر نوظهور» روسیه باید متوقف شود، اما آیا ارتش آمریکا پاسخی است؟

بیشتر: به لطف تهاجم روس ها، قاچاقچیان می توانند وارد شوند و بچه های اوکراینی را ربودند| نظر

همانطور که جوزف بوسکو، مشاور امنیت ملی و دستیار ارشد مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی خاطرنشان می‌کند: «تهدیدات هسته‌ای نباید به عنوان سپر حفاظتی برای قدرت‌های هسته‌ای متجاوز عمل کند تا اهداف شیطانی خود را دنبال کنند. هر جنگی خطر تشدید تنش را به همراه دارد و استفاده پوتین از سلاح های هسته ای را نمی توان با امتیازات بیشتر متوقف کرد. این فقط روسیه را به سمت تهاجم نظامی بیشتر تشویق می کند.»

ولادیمیر پوتین تصمیم گرفت نمونه ای از شهر محاصره شده و اکنون نابود شده ماریوپل را بسازد. نیروهای روسی به راهروهای پناهجویان شلیک کرده اند، به طور سیستماتیک شهرهای دیگر را با خاک یکسان کرده اند و غیرنظامیان بی پناه را به قتل رسانده اند، برخی با گلوله باران، برخی دیگر با گرسنگی و تمام شدن تجهیزات پزشکی.

اگر ناتو یا ائتلاف دیگری و سازمان ملل آنچه را که من پیشنهاد می‌کنم برنامه‌ریزی کنند، کانال‌های ارتباطی کاخ سفید به کرملین و کانال‌های ارتباطی نظامی با نظامی حیاتی خواهد بود و همچنین بستری را برای مذاکره درباره پایان جنگ قبل از فراتر رفتن آن فراهم می‌کند. اوکراین.

مارک سی آرنولد از کلمبوس یک سرتیپ بازنشسته ارتش ایالات متحده و افسر نیروهای ویژه است. او سه دوره جنگی را در افغانستان و عراق انجام داد.

بدون اقدام نظامی متعارف و بازدارندگی، پوتین دلیلی ندارد که فکر کند نمی تواند دیگر کشورهای دموکراتیک دوست غرب را نابود کند. و متأسفانه چین نیز چنین نخواهد کرد.