خودروسازان برای رمزگشایی اعتبارات مالیاتی جدید خودروهای برقی ایالات متحده تلاش می کنند

خودروسازان، مشاوران و لابی‌گران گفتند، تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان پاسخی برای بسیاری از سؤالات اساسی در مورد اینکه قوانین جدید چگونه بر نحوه خرید، فروش و ساخت خودروهای پاکی که هدف مصرف‌کنندگان است – از جمله مدل‌های کاملاً الکتریکی و هیبریدی – تأثیر می‌گذارد، ندارند.

توسط دیوید شپردسون و جوزف وایت

با این حال، مدیران صنعت نسبت به مشوق‌های پیشنهادی تا سقف 40000 دلار برای هر وسیله نقلیه برای وسایل نقلیه الکتریکی تجاری بزرگ‌تر، مانند وانت‌های تجاری Semi یا الکتریکی تسلا که توسط چندین سازنده تولید شده‌اند، مثبت‌تر بودند.

ریویان در نامه خود هشدار داد: «ما نمی توانیم تضمین کنیم که IRS (سرویس درآمد داخلی) واجد شرایط بودن اعتبار مالیاتی را همانطور که ما شرایط قانون کاهش تورم را تفسیر می کنیم، تأیید می کند.

دیگر واجد شرایط نیست

مرسدس بنز گفت که در حال بررسی این پیشنهاد با پیش بینی نهایی شدن مفاد جدید در هفته آینده است.

بوتیگیگ افزود: «صنعت گاهی اوقات بیش از آنچه در ابتدا می بیند، توانایی دارد.

محدودیت‌های جدید در تامین باتری و مواد معدنی حیاتی، همراه با سقف قیمت و سقف درآمد، از اول ژانویه اعمال می‌شود که به طور بالقوه باعث می‌شود تمام خودروهای الکتریکی فعلی واجد شرایط دریافت اعتبار کامل ۷۵۰۰ دلاری نباشند.

از سال 2024، قوانینی اعمال می‌شود که خودروها را در صورتی که محتوایی از یک “موجود خارجی نگران کننده” داشته باشند، واجد شرایط دریافت هیچ اعتباری نیستند، اصطلاحی که می‌تواند شامل شرکت‌های چینی نیز باشد.

چندین خودروساز، از جمله استارت آپ های Rivian و Fisker، این هفته شروع به ترغیب مشتریان احتمالی کردند تا قبل از جایگزینی قوانین فعلی، از حصار خارج شده و متعهد به خرید وسایل نقلیه شوند.

با این حال، پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده، در مصاحبه ای این هفته به رویترز گفت: «این یک سیاست دگرگونی بلندمدت بسیار مهم برای تسریع انقلاب EV و اطمینان از اینکه یک خودروی الکتریکی «ساخت آمریکا» است خواهد بود. انقلاب.”

دولت بایدن هنوز باید مقررات اجرایی را بنویسد و نهایی کند تا بتواند به برخی از سوالات پیچیده ای که با بازنویسی سریع اعتبار مالیاتی ایجاد می شود رسیدگی کند.

مقامات اتحادیه اروپا و دولت کره جنوبی روز پنجشنبه گفتند که نگران هستند محتوای داخلی و الزامات تولید در قانون کاهش تورم ممکن است قوانین سازمان تجارت جهانی را نقض کند.

بر اساس لایحه 430 میلیارد دلاری آب و هوا، مراقبت های بهداشتی و مالیاتی که مجلس نمایندگان قرار است روز جمعه به رای بگذارد، قوانین حاکم بر اعتبار مالیاتی فعلی 7500 دلاری خودروهای برقی با هدف متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید وسایل نقلیه، با مشوق هایی جایگزین می شوند که برای تولید باتری و باتری بیشتر طراحی شده اند. تولید EV در ایالات متحده

RJ Scaringe، مدیر اجرایی Rivian که توافق نامه ای برای تحویل تا 100000 ون بزرگ به سهامدار Amazon.com Inc دارد، گفت: مقررات قانون کاهش تورم “یک باد قدرتمند در فضای تجاری است.”

(گزارش توسط دیوید شپردسون و جوزف وایت؛ نوشته شده توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط جوزف وایت و دیوید هلمز)



منبع

محدودیت های پیشنهادی یارانه بیشترین ضربه را به خودروسازان و سازندگان باتری با والدین شرکتی در چین وارد می کند.

جان لوهر، مدیر عامل شرکت مشاوره AlixPartners، گفت: این قانون “تغییر قابل توجهی در الزامات زنجیره ارزش در یک دوره زمانی بسیار کوتاه ایجاد می کند، که صنعتی را تحت تاثیر قرار می دهد که توسعه زنجیره تامین … در سال ها اندازه گیری می شود.”

ولوو کار آمریکای شمالی گفت که تنها یکی از مدل‌هایش که در حال حاضر واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی خودروهای برقی است، پس از امضای این لایحه همچنان واجد شرایط خواهد بود. تنها مدلی که در کوتاه‌مدت واجد شرایط می‌شود، S60 Recharge است که در کارولینای جنوبی مونتاژ می‌شود و حتی ممکن است بعد از 1 ژانویه واجد شرایط نباشد.

واشنگتن (رویترز) – خودروسازان و دلالان آمریکایی در تلاش هستند تا دریابند که آیا هنوز می توانند 7500 دلار اعتبار مالیاتی به خریداران احتمالی خودروهای الکتریکی (EVs) ارائه دهند، زیرا کنگره امروز برای رای گیری نهایی در مورد لایحه ای آماده می شود که شامل یک لایحه برتر است یا خیر. -بازنگری اساسی سیاست های وسایل نقلیه پاک واشنگتن.

فوری ترین اثر قانون کاهش تورم ممنوعیت اعتبار مالیاتی برای وسایل نقلیه مونتاژ شده در خارج از آمریکای شمالی خواهد بود. اتحاد برای نوآوری خودرو، که هشدار داد این تغییر “مشتریان در بازار خودروهای جدید را شگفت زده و ناامید خواهد کرد، حدود 70 درصد از 72 خودروی برقی فعلی و پلاگین هیبریدی موجود در بازار ایالات متحده دیگر واجد شرایط نیستند. “و به خطر انداختن” اهداف فروش خودروهای برقی.

قرارداد الزام آور

پیش‌بینی دفتر بودجه کنگره حدود 11000 خودروی برقی ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی در سال 2023 باشد.

این لایحه به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که در صورت خرید قبل از اینکه بایدن لایحه قانونی را امضا کند، همچنان اعتبار دریافت کنند، اما برای خرید باید یک «قرارداد الزام‌آور کتبی» داشته باشند.

ریوین در نامه ای خریداران بالقوه را تشویق کرد که 100 دلار از سپرده های خود را غیرقابل استرداد کنند تا واجد شرایط دریافت اعتبار شوند. مدیران ریوین گفتند که مشتریان روز پنجشنبه کامیون‌های R1 و شاسی‌بلندها را با قیمت متوسط ​​93000 دلار سفارش می‌دهند که بسیار بالاتر از قیمت پیشنهادی در مجلس است.

تسلا، رهبر بازار خودروهای الکتریکی ایالات متحده و شرکت جنرال موتورز قبلاً خودروهای برقی خود را بدون اعتبار مالیاتی فدرال می‌فروشند، زیرا طبق قانون فعلی سقف خودروهای الکتریکی را به 200000 رسانده‌اند.

الزامات محتوای داخلی طی شش سال آینده افزایش می یابد.

تسلا و جنرال موتورز ممکن است تا اول ژانویه واجد شرایط ارائه اعتبار مالیاتی بر اساس قانون جدید نباشند. و حتی در آن زمان نیز مشخص نیست که کدام مدل ها – در صورت وجود – با رعایت شرایطی که 40 درصد مواد معدنی باتری فقط تولید می شوند، 7500 دلار کامل دریافت خواهند کرد. از آمریکای شمالی یا کشورهایی که ایالات متحده با آنها توافقنامه تجارت آزاد دارد.